ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ביקורת טלגראס בחו"ל - פרחים

טלגראס בחו”ל – חוויה שסגרה לי את הפינה

שתפו את החברים

רשת ‘טלגראס’ ללא ספק הביאה מהפכה צרכנית לשוק הקנאביס הישראלי, ומסתבר שגם בחו”ל הרשת הישראלית מתפקדת בצורה לא רעה בכלל. בתור לקוח מזדמן בחופשה, ולמרות הסייגים האישיים שמנעו ממני להשתמש בה עד היום, גיליתי חוויה קלילה ומהירה שסגרה לי את…

רשת ‘טלגראס’ ללא ספק הביאה מהפכה צרכנית לשוק הקנאביס הישראלי, ומסתבר שגם בחו”ל הרשת הישראלית מתפקדת בצורה לא רעה בכלל. בתור לקוח מזדמן בחופשה, ולמרות הסייגים האישיים שמנעו ממני להשתמש בה עד היום, גיליתי חוויה קלילה ומהירה שסגרה לי את הפינה בצורה מושלמת.

טלגראס‘ היא מהפכה צרכנית, תחשבו שהייתם יכולים לקחת כל מוצר שאתם רוצים או צריכים, נכנסים לאפליקציה, בוחרים מכמה מאות מוכרים שונים שמציגים את הסחורה שלהם, לבדוק דירוגים, לקבל החלטה ותוך זמן קצר למדי לקבל את המוצר לידיים ולדרג את המוצר וחוויית הקנייה ללקוחות עתידיים זה מדהים למדי.

עכשיו קחו את הרעיון הזה ותיישמו אותו על שוק הקנאביס ועוד על הישראלי וזה לא פחות ממדהים.

זוכרים שעד לפני קצת יותר משנה הייתם צריכים “כיוון” להתחנן למישהו שמכיר מישהו שיעשה טובה ויקנה גם לך כמה גרמים על הדרך. לא ממש נעים לאף אחד מהצדדים.

אז כן, יש בעיות, המערכת רחוקה מלהיות מושלמת אבל ללא שום ספק, זה עולם אחר לצרכני הקנאביס הישראלים. עלי המהפכה הזאת דילגה, אני יודע לגדל בעצמי ומקושר בכל כיוון אפשרי, ככה שהדבר האחרון שאני צריך זה לחפש גראס בארץ או בחו”ל.

טלגראס
טלגראס היא מהפכה צרכנית, ועכשיו גם בחו”ל

מעבר לזה, יש לי כמה חשבונות פתוחים עם עמוס סילבר. היתה בינינו תקשורת טובה שהסתיימה קצת אחרי השחרור שלו מהכלא. אני פרסמתי משהו שהוא מאוד לא אהב, הוא ישר אמר לי שחציתי קו אדום מבחינתו ומפה לשם, לא דיברנו יותר.

מעבר לזה, בתחילת דרכה של טלגראס פרסמתי וידאו המסביר כיצד להשתמש בצורה בטוחה יותר באפליקציה ומנהלי טלגראס ראו את זה כמתקפה על המערכת ופרסמו ממים שתקפו את הפעילות שלנו בתחום הקנאביס.

אז כן, טלגראס ואני לא ממש חברים. ואז, בנסיעה מאוד קצרה לחו”ל ראיתי שהתארגנות איכותית תצריך ממני נסיעה ארוכה לצד משעמם של העיר התחלתי להרהר בעניין השימוש באפליקציה. אולי צריך לתת לזה הזדמנות, האם זה שאני ועמוס לא ממש מחבבים אחד את השני בהכרח צריך לגרום לזה שאני אבזבז זמן יקר? ואני בכלל עושה את זה למטרות מחקר בלבד.

יאללה, בוט טלגראס, כיוונים בחו”ל, שם העיר בחיפוש ומצאתי כמה יזמים ישראלים שישמחו לעזור לתייר המזדמן. שיחה קצרה, מוצרים, מחירים, כמויות וזמן הגעה וסגרנו עניין.

ביקורת טלגראס בחו"ל - פרחים
פרחים יפים וריחניים – עד החדר

הבחור הגיע בזמן, אדיב, פרחי הקנאביס היו איכותיים מאוד רמה גבוהה של יבוש ויישון, ריח לימוני חזק. לא היה לי משקל אבל הכמות נראתה בסדר והמחיר היה קצת יותר גבוה ממה שהייתי משלם לכיוון שלי, אם לוקחים בחשבון חיסכון בזמן והגעה עד החדר זה ממש שווה את זה.

אז הנה, חווית הטלגראס הראשונה שלי, והיא היתה בסדר גמור, לא שאני הולך להיות לקוח השנה של המערכת אבל בשביל לסגור פינות אני לגמרי מרוצה ממנה.

אני סקרן לדעת מה החוויה הכללית שלכם מהקניות בטלגראס מרוצים או לא מרוצים, אולי זה אחרת בחו”ל או שסתם היה לי מזל ונפלתי על בן אדם שהוא אשכרה בן אדם.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 7

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. צדק צדק תרדוף |

    ומי יצר את בוט טלגראס חו”ל? מתנדבת שלאחר מכן פרסם עמוס את פרטיה בקיר הבושה. כבוד לטלגראס!

  2. איציק ישראל וולטר גרין |

    עוד כתבה ממומנת ע“י טלגראס , טלגראס ממזמן אאוט עם סחורה באיכות ירודה וסוחרים בני נוער בגילאי 15 עד 20 מתבייש בתור מנהל לשעבר

    1. ג'וני סלומון |

      בכתבה כתוב שזה סבבה. איזה מין מימון או פרסום זה? זאת אופציה אחת מתוך כמה, ובסך הכל מה שמשנה זה מי יגיע הכי מחיר בהכי מעט כסף.

  3. קובי |

    היה לך מזל אולי כי היית בחו”ל בארץ כולם מתעסקים עם חאשב של בדואים היום

  4. משתמש |

    טלגרס חול הציל לי תחופשה כבר פעמיים, איכות חבל על הזמן ושליח חמוד ומריח מוויד:)

    1. גל |

      מה הלינק?? תעזרו לי גם

  5. ניר |

    עזרה בבודפשט…

שינוי גודל גופנים
ניגודיות