ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
נייס גאי - שקית שהתקבלה מסוחר "טלגראס"

חיפשה קנאביס וקיבלה “נייס גאי” – סוחר “טלגראס” שלח ללקוחה חומר מרוסס

שתפו את החברים

צעירה שפנתה לסוחר ברשת ‘טלגראס’ כדי להשיג קנאביס, קיבלה ממנו שקית של פרחים לא מזוהים עם ניחוח כימי חריף. לאחר התנסות בודדה הסתבר כי הפרחים מרוססים בחומרים כימיים המשמשים להכנת סמי פיצוציות דמויי “נייס גאי”, שגרמו לה התקף הזייתי וכמעט…

צעירה שפנתה לסוחר ברשת ‘טלגראס’ כדי להשיג קנאביס, קיבלה ממנו שקית של פרחים לא מזוהים עם ניחוח כימי חריף. לאחר התנסות בודדה הסתבר כי הפרחים מרוססים בחומרים כימיים המשמשים להכנת סמי פיצוציות דמויי “נייס גאי”, שגרמו לה התקף הזייתי וכמעט שלחה אותה לאשפוז. למרות ביקורת שהשאירה ופנייה שקיבלה ממנהל ברשת, הסוחר המדובר ממשיך לעבוד כרגיל.

א’, צעירה מדרום הארץ שפנתה בשבוע שעבר לסוחר ברשת ‘טלגראס‘ כדי לרכוש קנאביס, גילתה להפתעתה שלא רק איכות או מחיר הם גורמים שיכולים להשתנות, ולא כל מה שנראה ירוק הוא באמת ירוק.

במשלוח שקיבלה א’ היו אמורים להיות 10 גרם של קנאביס, ואכן בשקית היו מה שנראה במבט ראשון כמו פרחי קנאביס, אמנם באיכות ירודה אך עדיין בעלי מראה חיצוני שמתקבל על הדעת, בעיקר במחיר של 70 ש”ח לגרם.

השקית המפוקפקת - קנאביס או "נייס גאי"?
השקית המפוקפקת – קנאביס או “נייס גאי”?

לפי הדברים שמסרה לנו בראיון, השקית הדיפה ריח כימי חריף שאינו דומה כלל לניחוח הטבעי של פרחי קנאביס, אך באותו זמן, ובעיקר לאור העובדה שלפי מראית עין אכן מדובר בקנאביס, היא ייחסה את הריח לשקית עצמה או לסביבה הקרובה בה הייתה השקית לפני שהגיעה לידיה.

חיפשה קנאביס ומצאה “נייס גאי”

לאחר התנסות בודדות בעישון החומר שקיבלה, התחוור לה כי גם אם מדובר בקנאביס וגם אם לא, הריח החריף שהדיפה השקית הוא תוצאה של ריסוס כבד בחומרי הדברה כימיים, מהסוג שמשמש להכנת סמי פיצוציות דמויי “נייס גאי”.

השפעתם של החומרים הכימיים על א’ הייתה קשה מאד, ולאחר שלקחה כ-3 שאיפות בודדות מג’וינט שהכינה, היא חוותה התקף דמוי-פסיכדלי והזייתי, דומה לזה המאפיין שאיפת גז מזגנים או דבק מגע.

"הרגשתי שאני מתה" - הביקורת שנמסרה למנהל "טלגראס"
“הרגשתי שאני מתה” – הביקורת שנמסרה למנהל

“הרגשתי שאני מתה, זה עשה לי הזיות. הייתי נראית כמו אחת שאיבדה שליטה על הגוף שלה, וכמעט לקחו אותי לאשפוז.” היא מספרת, “הוא לא רק שלח לי ילד בן 16 שיביא לי את השקית, הוא שם לי בתוכה ‘נייס גאי’ וכביכול חשב שהוא סתם מוכר חומר באיכות גרועה.”

לאחר המקרה הגישה א’ ביקורת אודות הסוחר במערכת ‘טלגראס’ וסיפרה על החוויה שעברה, ובמהרה היא קיבלה פנייה בחזרה ממנהל ברשת, שהתייחס לדברים שהשאירה וביקש לדעת עוד פרטים על העסקה שהתבצעה.

הביקורת אודות התקרית (טלגראס, מכירת "נייס גאי")
הביקורת אודות התקרית

לאחר שיחה עם המנהל שפנה אליה, הובטח לה כי היא תקבל בחזרה את הכסף ששילמה על החומר בתור פיצוי, אך לא נאמר לה דבר אודות הסוחר עצמו. כ-3 ימים לאחר התקרית היא ראתה את אותו הסוחר מפרסם ברשת וממשיך לעבוד כרגיל, ולאחר שפנתה שוב למערכת ‘טלגראס’ בכדי להתריע על כך, תוך זמן קצר היא קיבלה פנייה אישית מהסוחר.

בשיחה קצרה בת כמה הודעות, הסוחר התנצל על הטעות, וטען בתחילה כי הוא התייחס לצורה והריח המוזר של הפרחים בתור מאפיינים של “חומר חרא”, ולא ידע כי מדובר בחומר מרוסס דמוי “נייס גאי”, אך לבסוף הודה כי ידע שמדובר בחומר מרוסס, ואמר שהוא מוכר אותו “כי ככה הוא קנה אותו”.

בהמשך להודאתו והתנצלותו, התחייב הסוחר לפצות את א’ בסכום המלא ששילמה בתור יומיים, אך עד לרגע כתיבת שורות אלה הוא לא שב ליצור עמה קשר.

הסוחר מתנצל - "חשבתי שזה חומר חרא" (טלגראס, מכירת "נייס גאי")
הסוחר מתנצל – “חשבתי שזה חומר חרא”

מקרים מסוג זה כבר דווחו לא פעם ולא פעמיים בקרב לקוחות ‘טלגראס’, ולמרות שניתן להגיד שזוהי בהחלט חריגה מהנורמה הנהוגה בין סוחרי הרשת, נראה כי לרשימת הבעיות שכללה עד כה איכות חומר ירודה, עוקץ וזימונים משטרתיים, מצטרף כעת גם החשש מאשפוז עקב צריכת “נייס גאי”. תיזהרו, זה באמת סמים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 5

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. סטלן מנוסה |

    מנסיון של פעמים רבות ההתארגנות בטלגראס היא סכנה לבריאות הציבור. חומרים שם במקרה הטוב מטופלים בריסוסים שונים דשנים כימיים חורי הדברה או חומרים מחזקי ריח או מגדילי משקל

    1. יוני |

      נכון וחשוב, כל מגדל משתמש באיזה ריסוסים שנראים לו טוב/משתלמים ולך תדע אחר כך מה פגע בך

      1. שלמה המלך |

        חברה תסתכלו על החומר כשאתם קונים תתחילו להסתכל ובטלגראס יש אחלה חומרים וגם חרא חומרים בדיוק כמו בכל מקום וצריך למצוא רק את ה2,3 דילרים טובים לכם ושיהיו קבועים!

  2. שמעון |

    לא להתקרב ולא לגעת בנייס גאי!
    אגב 70₪ לגרם של וויד יקר מאוד!
    40₪ ומטה

  3. יוגב |

    גם אותי תפר אחד כזה בשם :
    @Shem_Tov_Boutique

שינוי גודל גופנים
ניגודיות