ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס חוקי

יוקר הפרחים – לא תאמינו איפה הכי יקר

שתפו את החברים

הקיץ כמעט פה ואתם מתלבטים לגבי החופשה השנתית שלכם. אז חשבנו לעזור לכם לסנן יעדים לפי יוקר הפרחים שלהם. באופן מפתיע גילינו שיעדים שאמורים להיות היקרים בעולם, עדיין מפסידים לנו. אכן, איזה פלא, ישראל לא שם והיא בהחלט במקום הראשון…

הקיץ כמעט פה ואתם מתלבטים לגבי החופשה השנתית שלכם. אז חשבנו לעזור לכם לסנן יעדים לפי יוקר הפרחים שלהם. באופן מפתיע גילינו שיעדים שאמורים להיות היקרים בעולם, עדיין מפסידים לנו. אכן, איזה פלא, ישראל לא שם והיא בהחלט במקום הראשון מבין המדינות הנ״ל. אז בלי להתכוון גילינו יעדי חופשה עם עלויות סבירות ונמוכות יותר מפה.

 

אירלנד – 13.45 דולר לגרם

כנראה שאירלנד ״לא זולה״ (50 ש״ח לגרם) מכיוון שמדובר במדינה קטנה שמונה 6 מיליון אזרחים בלבד מה שאומר שהביקוש כנראה לא בשמיים ולאור העובדה שזה גם לא חוקי, מייקרת אם כך את השוק. בדיחה. 50 ש״ח לגרם!

 

יפן – 15.67 דולר לגרם

ביפן מאוד מחמירים על אחזקה וגידול אז לא מפתיע אם כך שהעלות (60 ש״ח לגרם) גבוהה כשהסיכון כל כך גבוה. שוב, הצחקתם אותנו.

 

פינלנד – 19.17 דולר לגרם

מסתבר שוויד לא כל כך פופולרי בפינלנד אולי בגלל המחיר 72 ש״ח לגרם, אולי המחיר גבוה כי אין ביקוש…בכל מקרה אם אתם מחליטים לבקר בה, תגיעו עם הרבה כסף. עדיין, אנחנו מובילים!

 

אסטוניה – 20.31 דולר לגרם

על אחזקה של עד 7.5 גרם באסטוניה ב-77 ש״ח לגרם, אתם תהיו בסדר עם מדיניות של אי הפללה. מעבר לזה אתם כבר עלולים להסתבך. שוב הסיבה לעלות הגבוהה לא ממש ברור אולי זה קשור לאוכלוסיה הקטנה יחסית. אנחנו מנצחים אותם!

 

נורווגיה – 21.90 דולר לגרם

ונורווגיה עם 83 ש״ח לגרם. לא ברור מדוע אולי כחלק מיוקר המחייה הכללי במדינה הסקנדינבית.

ובכן ישראל היא המנצחת הגדולה של יוקר הפרחים עם 100 – 120 ש״ח לגרם. תמיד רוצים לנצח בהכל. אין עלינו!
תנו לגדל בשקט.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות