ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

יצרנית מנורות LED נכנסת לשיתוף פעולה עם חוות הקנאביס “שיח”

שתפו את החברים

חברת LightCann הישראלית, המייצרת מנורות LED לגידול קנאביס, חתמה על הסכם עם חוות הגידול הרפואי “שיח”, שתתחיל בקרוב לגדל חלק מיבוליה תחת המנורות החדשניות. “שיתוף הפעולה יאפשר פיתוח דור חדש ויעיל של תאורה מקצועית לגידול קנאביס,” מסר מנכ”ל החברה בהודעה לעיתונות….

חברת LightCann הישראלית, המייצרת מנורות LED לגידול קנאביס, חתמה על הסכם עם חוות הגידול הרפואי “שיח”, שתתחיל בקרוב לגדל חלק מיבוליה תחת המנורות החדשניות. “שיתוף הפעולה יאפשר פיתוח דור חדש ויעיל של תאורה מקצועית לגידול קנאביס,” מסר מנכ”ל החברה בהודעה לעיתונות.

חברת ‘Lightcann’ (לייטקאן בע”מ) הישראלית, הממוקמת במעבדות בקיבוץ חולדה ועוסקת בייצור של מנורות LED המותאמות לגידול צמחי קנאביס, פרסמה היום (יום ד’ 22.11) הודעה לתקשורת לפיה היא נכנסת לשיתוף פעולה מסחרי עם חוות הקנאביס הרפואי “שיח”.

לפי הדברים שפורסמו בהודעה לעיתונות, היקפו של ההסכם שנחתם בין החברות הוא נרחב, וכולל בתוכו רכישת כמות גדולה של מוצרי התאורה  המתקדמים של ‘Lightcann’ ותוכנית לשלבם בכל תהליכי ושלבי הגידול השונים של הצמחים בחווה, החל מפיתוח הייחורים ואז לשלבי הפריחה הסופיים של הצמחים הבוגרים.

מנורות אנכיות וטכנולוגיה חדשה בפיתוח

טכנולוגיית התאורה אותה רכשה שיח במסגרת ההסכם כוללת לא רק מנורות LED אופקיות, אלא גם את מערכת התאורה האנכית החדשנית שפיתחה החברה תחת המותג ‘Vetigo’. לפי הצהרות החברה, מערכת זו פועלת לניצול יעיל יותר של ספקרטום האור שמגיע לצמחים, ובהתאם מגדילה באופן משמעותי את תפוקתו הסופית של הצמח.

מוצריה של ‘Lightcann’ נחשבים לפורצי דרך בתעשיית התאורה עקב יכולתם להפיק ספקטרום פוטוני רחב ומדויק, שמזוקק בצורה אופטימלית לצרכי תהליך הפוטוסינתזה שמקיימים הצמחים. אחת היכולות החשובות שייספק שיתוף הפעולה עם “שיח” היא יכולת להוכיח על פני השטח את מה שמומחי החברה טענו עד כה על הנייר.

גידול קנאביס תחתמנורת LED של חברת "לייטקאן" בחוות הקנאביס הרפואי "שיח"
גידול קנאביס רפואי בחוות “שיח” תחת התאורה החדשה

מפרטים נוספים שנמסרו לנו על ידי נציגי החברה, עולה כי חלק מההסכם החדש כולל בתוכו גם מחקר לצורכי פיתוח טכנולוגיות גידול עתידיות, במהלכו תייצר החברה מגוון של גופי תאורה חדשים וניסיוניים לצורך בחינתם בשטח. כבר ברגע זה ישנם מספר ניסיונות ראשוניים שנערכים בחווה, ובימים הקרובים צפוי להיכנס הפרויקט להילוך גבוה.

גידול קנאביס רפואי בחוות “שיח” תחת התאורה החדשה

“שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם חברת שיח יאפשר לנו פיתוח דור חדש ויעיל של תאורת לד מקצועית לגידולי קנאביס רפואי בתנאים מבוקרים,” מסר לנו מנכ”ל החברה, אודי קירמאיר, בראיון שערכנו עמו לאחר פרסום ההודעה. “חברתנו נמצאת כעת בהכנות מקבילות לכניסה מסחרית לשלוש חברות גידול נוספות בארה”ב כבר ב-2018, ומתכננת כבר בשנים הקרובות להוביל את תחום תאורת גידול קנאביס העולמי.”

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות