ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
נזקי קנאביס

כיצד קנאביס עוזר לחמרמורת

שתפו את החברים

אין באמת תרופה לחמרמורת (האנגאובר), אבל ישנן דרכים לטפל בסימפטומים, כמו שתייה מרובה של מים כמובן. אבל לפני שאתם פונים לאקמול או אדוויל כדאי לקחת בחשבון קנאביס. לקאנביס, כמו במשככי כאבים, תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להקל על הכאב שלאחר…

אין באמת תרופה לחמרמורת (האנגאובר), אבל ישנן דרכים לטפל בסימפטומים, כמו שתייה מרובה של מים כמובן. אבל לפני שאתם פונים לאקמול או אדוויל כדאי לקחת בחשבון קנאביס.

לקאנביס, כמו במשככי כאבים, תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להקל על הכאב שלאחר לילה של הוללות. במקרים חמורים של בחילה והקאות כשגם מים – שלא לדבר על אוכל – רק יחריפו את המצב, קנאביס יכול להציל. חוקרים גילו שקנאביס מאוד יעיל בטיפול בבחילות.

images

״תרכובות שונות בקאנביס משפיעות באופן שונה על גוף האדם״ כך נכתב במכון הלאומי לסרטן, ״למשל THC שגורם ל׳היי׳ יכול להועיל כמשכך כאבים ולהקל בבחילות, מפחית דלקתיות ופועל כנוגד חמצון.״

על אף שאותם מחקרים שבדקו את יעילות הקנאביס על בחילות, התמקדו בחולי סרטן מטופלי כימותרפיה, מומחים טוענים שאין סיבה שתוצאות המחקרים הללו יוגבלו רק לחולים תחת טיפול כימותרפי.

הבחילות הללו מקשות עלינו לאכול ולשתות מבלי להרגיש בצורך להקיא. ובכן כל סטלן (ומחקרים) יספר לכם שקנאביס מגביר תאבון. משתמשים רבים טוענים שעישון גראס בבוקר שאחרי שתיה מוגזמת, מרגיע את הבטן.

מחקר שהתפרסם במגזין Nature Neuroscience מצא ״ש THC מפעיל את הקולטנים במוח שאחראים על חוש הריח ומגבירים באופן משמעותי את היכולת של החיה להריח מזון ולהוביל אותם לאכול״.

tumblr_nvnl17cJoU1tiz4fto1_500 (1)

העצה הכי טובה תהיה כמובן לשתות באופן מתון אם אתם רוצים להמנע מחמרמורת קשה בבוקר. ובכל זאת, אם אתם מתקשים לקום מהמיטה אחרי לילה של טירוף, ראיות אנקדותיות ומחקרים מראים שקנאביס הוא אחד האופציות הטובות ביותר לטיפול מהיר, בטוח ויעיל לסימפטומים של הנגאובר.

שוב, לא מדובר בתרופה. עישון קנאביס לא יגרום לעודף האתנול שבמערכת הדם שלכם להעלם. אבל זה יעזור לכם להעביר את היום. וזה בהחלט עדיף על השיטה הידועה שכוללת יותר שתיית אלכוהול ובכך משתקת את תחושת האנגאובר.

בואו נגיד את זה שוב: אלכוהול רעיל. קנאביס לא.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות