ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

משטרה וקנאביס – כל עוד המשטרה מטפלת בקנאביס אין לכם משטרה

שתפו את החברים

משטרה וקנאביס – ישי שליסל, אדם שדקר שלושה צועדים במצעד הגאווה בירושלים לפני 10 שנים, משתחרר מהכלא, שבועיים לפני מצעד הגאווה הוא יוצא בהצהרה לכלי התקשורת החרדים “צריך לעשות משהו קיצוני. צריך כמה שיותר אנשים. המאבק לא נגמר. הטמאים האלה רוצים…

משטרה וקנאביס – ישי שליסל, אדם שדקר שלושה צועדים במצעד הגאווה בירושלים לפני 10 שנים, משתחרר מהכלא, שבועיים לפני מצעד הגאווה הוא יוצא בהצהרה לכלי התקשורת החרדים “צריך לעשות משהו קיצוני. צריך כמה שיותר אנשים. המאבק לא נגמר. הטמאים האלה רוצים להמשיך לטמא את ירושלים“, אף אחד לא משגיח עליו. ישי שליסל מגיע למצעד הגאווה, שוטרים רואים אותו, התקשורת מצלמת אותו והשוטרים לא עושים כלום. הבן אדם שולף סכין, דוקר ארבע אנשים ואז נופל למשטרה האסימון, “כנראה שהיה פה מחדל”.

עכשיו בואו נלך שנה אחורה, “ליל הבאנגים הגדול” המשטרה באטרף סביב האירוע ומוציאה צו הרחקה לשניים מהמארגנים- עמוס סילבר ועופר ברטוב. אני יכול להבטיח לכם שאם כף רגלו של אחד מהם הייתה חוצה את קו הרדיוס של ההרחקה הם היו חוטפים מכות רצח ונזרקים לכלא.

איך לכל הרוחות אדם שניסה לרצוח והצהיר שיש להמשיך לעשות מעשים קיצוניים מקבל מעבר חופשי ושני אזרחים שהפשע היחיד שלהם זה לעשן צמח שגורם להם להרגיש טוב מקבלים צו הרחקה ומעקב צמוד?

אני אסביר לכם, צרכני קנאביס ומגדלי קנאביס הם לא עבריינים. המשטרה איבדה את היכולת להתמודד עבריינים, הם חזקים רק על סטלנים. אנשים שלא יודעים את הזכויות שלהם, אנשים שלעולם לא ינהגו באלימות, אנשים ששוטרים רואים כחלשים ומשטרת ישראל חזקה רק על חלשים. בכל הארץ, שוב ושוב, מעצרי קנאביס, התעסקות אובססיבית במגדלי קנאביס, התעמרות פושעת במטופלים בקנאביס רפואי. כל יום, סיפור חדש של עוד מטופל שהמשטרה ממררת לו את החיים כי המשטרה לא מסוגלת לעשות שום דבר אחר. יותר מזה, משטרת ירושלים, עיר עם פשע לאומני על בסיס יום יומי, זריקות אבנים על הרכבת הקלה, פשע אלים ועבריינות רכוש שלא מטופלים. מה כן מטופל? גראס, כל היום גראס. חיפושים על סטודנטים, חיפושים על בליינים, חיפושים על כל מי שיש לו ראסטות.

אחת הרעות החולות שהמפכ”ל יוחנן דנינו הביא אתו למשטרת ישראל היא שיטת הסטטיסטיקה. המשטרה נמדדת לפי כמה פרמטרים כשאחד מהם הוא “מעצרים עד תום ההליכים” לא משנה מה העבירה, לא משנה אם הייתה הרשעה או לא. כל מה שמשנה זה שאזרח היה עצור עד תום ההליכים. ואת מי הכי קל לעצור עד תום ההליכים? את הסטלן, שלא מודע לזכויות שלו, שלא יתקשר לעורך דין. שיבלה במעצר עד ששופט או התביעה יחליטו לסגור את התיק. אבל זה לא משנה לשוטר יש עוד הצלחה- עוד “מעצר עד תום ההליכים”.

אזרחי המדינה חייבים להבין, לא משנה אם אתם בעד שינוי מדיניות קנאביס או לא. כל עוד המשטרה מטפלת בסטלנים היא לא מטפלת בישי שליסל. היא לא מטפלת במי שגנב לכם את האוטו, היא לא מטפלת בפדופילים שהטרידו 12 ילדים. כל עוד יש למשטרה קנאביס היא מטפלת רק בקנאביס. נראה לכם מוגזם? אז תסבירו לי 24,000 מעצרי קנאביס בשנה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות