ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מחקרים

כמה עוד מחקרים אתה צריך ארדן?

שתפו את החברים

כבר כתבנו פה על החשש המופרך שלגליזציה תגרום לעלייה בצריכת קנאביס בקרב בני נוער. אז עוד מחקרים שנעשו ממש לאחרונה גם מפריכים את התאוריה הזאת.   אחת הטענות הקבועות שתשמעו בקרב מתנגדים היא החשש מעלייה בשימוש בקרב צעירים, שוק הקנאביס…

כבר כתבנו פה על החשש המופרך שלגליזציה תגרום לעלייה בצריכת קנאביס בקרב בני נוער. אז עוד מחקרים שנעשו ממש לאחרונה גם מפריכים את התאוריה הזאת.

 

אחת הטענות הקבועות שתשמעו בקרב מתנגדים היא החשש מעלייה בשימוש בקרב צעירים, שוק הקנאביס החוקי והמוסדר דווקא מסייע במאבק הזה. לפי המחקר החדש, שיעור השימוש בקרב נוער הוא הנמוך ביותר מאז 1993. בשנת 2015, 11.8% מתלמידי כיתות ח׳ ברחבי ארצות הברית דיווחו על שימוש בקנאביס. מספר זה ירד מ -2.4% ל -9.4% רק בשנה אחת. לא רק מספר צרכני הקנאביס בקרב בני נוער צונח, על פי דו”ח שנתי שפורסם על ידי ה- DEA, קיימת גם ירידה מתמדת בסחר לא חוקי והעמדות לדין הקשורות בקנאביס.

 

הדרך הטובה ביותר למנוע שימוש בקנאביס בקרב צעירים היא דרך חינוך, לא על ידי הפללת צרכנים מבוגרים ואחראים ומניעת תרופה מאנשים חולים. הגיע הזמן לאמץ מדיניות קנאביס שמבוססת על ראיות ולא על בפחד.

 

תחת לגליזציה קיים גם אינטרס מצד ספקי קנאביס לשמור על הכללים ולוודא שהלקוחות שלהם בגיל חוקי על מנת שלא לאבד את הרישיונות הרווחיים שלהם.
אז מה ארדן, מתחיל להשתכנע?

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות