ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
בחודש הבא: כנס הקנאביס הרפואי הבין לאומי בישראל (CannX)

בחודש הבא: כנס הקנאביס הרפואי הבין לאומי בישראל (CannX)

שתפו את החברים

כנס הקנאביס הרפואי הבין לאומי ‘CannX’ ייערך בחודש הבא בת”א זאת השנה השלישית, ומזמין את הציבור ללמוד הכל על תחום הרפואה הירוק של העתיד. במסגרת האירוע ינאמו פרופסור רפאל משולם, פרופסור דונלד אברהמס, נציגים ממשרד החקלאות והבריאות, נציגים מחברות הקנאביס…

כנס הקנאביס הרפואי הבין לאומי ‘CannX’ ייערך בחודש הבא בת”א זאת השנה השלישית, ומזמין את הציבור ללמוד הכל על תחום הרפואה הירוק של העתיד. במסגרת האירוע ינאמו פרופסור רפאל משולם, פרופסור דונלד אברהמס, נציגים ממשרד החקלאות והבריאות, נציגים מחברות הקנאביס הישראליות, מדענים וכן נציגי חברות סטארטאפ צעירות שיציגו לציבור מגוון התפתחויות טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.

תעשיית הקנאביס הישראלית, שרובה ככולה מרוכזת בצד הרפואי של השוק, נמצאת בשנים האחרונות בתנופת צמיחה אדירה שנובעת משינויים בחקיקה ובתפיסה הציבורית כלפי הטיפול בקנאביס.

כחלק מצמיחה זו, קמו בשנים האחרונות חברות ומיזמים רבים הנוגעים באופן ישיר או עקיף בתחום הקנאביס הרפואי – מהיבטי הגידול המקצועי ועד חווית הצרכן – וכמו בכל תעשייה מקצועית בעולם, נערכו גם כמה כנסים מקצועיים רחבי היקף.

כמיטב המסורת, בחודש אוקטובר (14-16.10) ייערך בת”א כנס הקנאביס הרפואי הבין לאומי CannX (מבית קבוצת Kenes Group ו-Cann10), שיתקיים זאת השנה השלישית ברציפות, במתכונת נרחבת הכוללת בין היתר גם תצוגת סטארטאפים ותערוכת מיזמים בתחום הטכנולוגיה הרפואית.

לומדים על העתיד הירוק – מקומו של הקנאביס ברפואה

חלקו העיקרי של הכנס יהיה מוקדש לעיסוק במחקרים עדכניים בנושא רפואת קנאביס, עם דגש על טיפול בהפרעה פוסט טראומתית, הפרעות שינה, דמנציה והתדרדרות נוירולוגית, תסמונת טורט והפרעות נוירולוגיות שונות.

בנוסף למחקרים בתחום הנוירולוגיה, הכנס יעסוק במספר מחקרי עומק שנעשו בתחום הטיפול בסרטן, ומציגים את האפשרות (העתידית) לרפא סרטן באמצעות טיפול משולב מבוסס קנאבינואידים.

בתחומים אלו יוצגו בכנס כמה מחקרים אנליטיים וקליניים שנערכו או נערכים עד היום בישראל, קנדה וארה”ב, ועוסקים במיצוי הפוטנציאל הרפואי של הטיפול בקנאביס ובתוצאות שהוא משיג בהשוואה לתרופות קונבנציונליות.

ראו עוד – רשימת הדוברים המלאה של הכנסתוכנית הכנס המלאה (אנגלית)
מיצויי קנאביס ותפקידם ברפואה - מתוך כנס CannX 2017
מיצויי קנאביס ותפקידם ברפואה – מתוך כנס CannX 2017

בנוסף לצוותי החוקרים והמדענים שירצו אודות תוצאות המחקרים שערכו, יתקיימו בכנס מספר הרצאות של גדולי החוקרים הישראלים בתחום הקנאביס והרפואי, ביניהם חוקר הסרטן הידוע פרופסור דדי מאירי שירצה על תפקידו של הקנאביס ברפואה המודרנית ועל הפוטנציאל האדיר שגלום בחומרים הפעילים הקיימים בו.

בהמשך האירוע ייערכו מספר פאנלים בהשתתפות רופאים, אחיות, חוקרי קנאביס ומטופלים, שיעסקו בבטיחות מול הסיכונים של שימוש בקנאביס רפואי, ביעילותו לרפואה כללית בקרב נשים, השימושים הכלליים שלו בעולם הטיפול בסימפטומים וכן במגוון השימושים שניתן לעשות בו כדי לשפר את חייהם של בני הגיל השלישי.

בנוסף, תתקיים באירוע הרצאה ייחודית של צוות קנדי הסוקרת את השימוש בטכנולוגיה רפואית חדשנית בתחום חקר החלל, ואת היישום של אותה הטכנולוגיה בטיוב סביבות ייעודיות לגידול קנאביס.

עסקים וסטארט-אפ בתחום הקנאביס

חלקו השני של הכנס, העוסק בעולם העסקים ובתעשייה הירוקה שהחלה להתרחב בשנים האחרונות בישראל ובעולם, יהיה מורכב מהרצאות בנושא שוק הקנאביס בעידן הפוסט לגליזציה בקנדה (וחלק גדול ממדינות ארה”ב) והאפשרויות החדשות של חברות ומשקיעים ישראלים שרוצים להשתלב בשוק זה.

בנוסף, יתקיימו הרצאות בנושא השפעות רפורמת הקנאביס הרפואי של משרד הבריאות הישראלי על שוק הקנאביס העולמי, ובנושא פוטנציאל הייצוא הגדול של מדינת ישראל, שיכולה להפוך בשנים הקרובות למעצמת קנאביס עולמית.

על קנאביס ועסקים - מתוך כנס CannX 2017
על קנאביס ועסקים – מתוך כנס CannX 2017

אחרי הרצאות אלו, יתקיימו כמה מצגות של חברות סטארט-אפ צעירות מעולם הקנאביס, שיציגו את פעילותן למשקיעים פוטנציאליים ויספרו לציבור על המחקרים והתגליות שלהן עד כה, ועל תכניותיהן לעתיד.

בין החברות הצעירות שיציגו את פועלן בכנס: Belvit10 (פיתוח טיפול מבוסס CBD לפוסט טראומה וכאב), BraiNose Ltd (פיתוח תרסיס חדשני בתור דרך צריכה למטופלים רפואיים), Cannabite Life Long (פיתוח טיפולים אוראליים מובססי קנאביס נגד סרטן הפה) ועוד מספר חברות בעלות פטנטים ופיתוחים מבטיחים בתחום רפואת הקנאבינואידים.

עקב היענות גבוהה נסגרו מרבית המקומות עבור מציגים וחברות שמעוניינים להשתתף בכנס, אך נשארו כמה מקומות אחרונים. במקביל, מכירת הכרטיסים לציבור הרחב ממשיכה לתקופה של מספר ימים נוספים, וצפוי כי היא תסתיים בשבוע הבא.

קוראי קאנה המעוניינים להשתתף בכנס, מוזמנים לקבל כרטיסים ב-10% הנחה בעמוד הרכישה הייעודי שלנו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות