ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מדיניות אכיפת הקנאביס

מדיניות אכיפת הקנאביס – כשהירוק דופק את השחור

שתפו את החברים

מדיניות אכיפת הקנאביס היא סלקטיבית. על מה שתעביר לילה במעצר בכרמיאל, בתל אביב שוטר  לא יעיר לך. אם בחיפוש באוטו בדרך למסיבה ימצאו אצלך גרם ירוק ואתה לבן יקחו ממך פרטים ותוך שבועיים תקבל הודעה על סגירת תיק מחוסר עניין…

מדיניות אכיפת הקנאביס היא סלקטיבית. על מה שתעביר לילה במעצר בכרמיאל, בתל אביב שוטר  לא יעיר לך. אם בחיפוש באוטו בדרך למסיבה ימצאו אצלך גרם ירוק ואתה לבן יקחו ממך פרטים ותוך שבועיים תקבל הודעה על סגירת תיק מחוסר עניין לציבור. אם במתחם יד חרוצים ימצאו עליך גרם ירוק ואתה שחור אתה תרגיש את כל המשקל של החוק.

מדיניות אכיפת הקנאביס ומדיניות ההפללה פוגעת במיוחד באתיופים. הם גרים בשכונות מחורבנות ובהיררכיה של השכונה ילד אתיופי בן 15 שעושה באנגים עם חברים במקלט הוא תחתית שרשרת המזון. הוא יתפס, הוא לא ילשין, הוא יקבל מכות, ישימו עליו רווחה ילבישו עליו תיק והוא את החיים גמר. בגיל 15, בגלל באנגים של גראס במקלט.

דבר שחשוב להבין בהקשר של אתיופים וקנאביס, אצל צעירים אתיופים הגראס הוא לא רק סאטלה, גראס זה זהות. בוב מארלי, סנופ דוג, וויז קאליפה, קנדריק לאמר הם הגיבורים של צעירים אתיופים, הם הסמל להצלחה והם חיים גראס. הירוק הוא של השחור ואין אם זה שום בעיה עד שהכחול נכנס לתמונה. מדיניות ההפללה פוגעת באתיופים הרבה יותר ממה שהקנאביס אי פעם יפגע בהם.

חלאס עם הדבר הזה, לאף אחד לא צריכים להיהרס החיים בגלל שאכטה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות