ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
משטרת ישראל

לא מחלקת יח”צ של משטרת ישראל

שתפו את החברים

כל מה שמעניין את משטרת ישראל זה פרסום. זאת עובדה. סדר היום של רשות האכיפה לא נקבע על פי כמה תועלת הפעולה תביא לציבור, כמה ביטחון זה יביא לרחובות, כמה חיים הפעולה תציל. סדר היום המשטרתי נקבע על פי מספר כותרות…

כל מה שמעניין את משטרת ישראל זה פרסום. זאת עובדה.

סדר היום של רשות האכיפה לא נקבע על פי כמה תועלת הפעולה תביא לציבור, כמה ביטחון זה יביא לרחובות, כמה חיים הפעולה תציל. סדר היום המשטרתי נקבע על פי מספר כותרות בעיתונים שממנו נגזרים מספר השיירים והלייקים בפייסבוק. כשהעיתונים מפרסמים את הודעות היח”צ האלה הם משתפים פעולה עם אכיפה מיותרת. כשאתם משתפים את הודעות היח”צ האלה אתם נותנים סיבה לאתרי האינטרנט להמשיך לפרסם את פעולות האכיפה המיותרות האלה ובכך לגרום למשטרת ישראל להמשיך ולנקוט באותם פעולות שרק מבזבזות כספים ומונעות טיפול בדברים שבאמת יכלו להועיל לציבור.

נקח מקרה טרי בו סמויה של משטרת ישראל שעבדה בפאב גרמה למעצר 30 חשודים בסחר בקנאביס וסמים. חלקם קטינים, חלקם בגירים, כולם ילדים מתלהבים שניסו להרשים ברמנית מגניבה. ברור לכל מי שמכיר את הנושא שמתוך ה30 עצורים 29 כבר בבית ולפחות ל20 מהם מכתב ה”נסגר מחוסר עניין לציבור” יגיע עוד שבועיים הביתה. אולי 2 ישבו בכלא. מה שכן, 30 תיקים פליליים נפתחו על כלום ווהחיים של 30 איש הולכים להיות יותר קשים שלא לדבר על זה שההכנסה העתידית שלהם תהיה יותר נמוכה. התקשורת מפרסמת רק את המעצרים, היא לא עוקבת לראות מה קורה אח”כ עם הילדים הטפשים שנעצרו.

מישהו בכלל שאל את עצמו מה עשו קטינים בפאב? או האם הסוכנת שידלה קטינים לסחר? ברור שלא, קיבלו ידיעת יח”צ ופרסמו אותה ללא כל ביקורת. רק כדי להמשיך לקבל עוד הודעות יח”צ מהמשטרה.

אז מה קיבלנו מכל הפרשה הזאת? יהיו פחות סמים ברחובות? פעולת רשת סחר בסמים הופסקה? הרחובות בטוחים יותר? התשובה לכל השאלות האלה היא לא מהדהד. כל מה שקרה זה שמשטרת ישראל קיבלה כותרות על כלום. תפסיקו לשתף, המשטרה תעבור לעסוק במשהו אחר, בשאיפה משהו שמביא תועלת.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. גנניקו |

    כוס אמא של המניאק

שינוי גודל גופנים
ניגודיות