ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

לגליזציה בסרי לנקה? הצעת חוק לביטול האיסור על קנאביס תוגש בסרי לנקה

שתפו את החברים

השר לרפואה מקומית, סלינדה דיסאנאקאיה (Salinda Dissanayake) טוען שיגיש בקרוב הצעת חוק לפרלמנט הדורש את הסרת האיסור על צמח הקנאביס. השר סיפר ביום ראשון כי מריחואנה נשארה אסורה בסרי לנקה מכיוון שנעשה בה “שימוש לרעה”, עם זאת הוא ציין כי מריחואנה יכולה…

השר לרפואה מקומית, סלינדה דיסאנאקאיה (Salinda Dissanayake) טוען שיגיש בקרוב הצעת חוק לפרלמנט הדורש את הסרת האיסור על צמח הקנאביס.

השר סיפר ביום ראשון כי מריחואנה נשארה אסורה בסרי לנקה מכיוון שנעשה בה “שימוש לרעה”, עם זאת הוא ציין כי מריחואנה יכולה לשמש כתרופה ולכן יש לבטל את האיסור. השר אמר כי מחקר גילה כי מריחואנה יכולה לשמש גם כחומר אריגה בתעשיית הטקסטיל.

לדבריו, חוק האיורוודה יתוקן גם הוא בכדי להדגיש את הערך הרפואי החשוב של מריחואנה. השר אמר כי וועדה כבר הוקמה כדי להציע הצעות לתיקון חוק זה. דיסאנאקאיה אמר שאם האיסור יבוטל, חוקים חדשים יחוקקו לאחר מכן על מנת להבטיח שמריחואנה תגודל אך ורק על ידי רופאים. הוא גם אמר, כי המפקח על איורוודה יהיה מוסמך לפקח על המריחואנה שגדלה למטרות רפואיות.

השר ציין שאם נשתמש בצורה נכונה במריחואנה יהיה ניתן לייצא אותה למדינות אחרות כטיפול משכך כאבים.
המהלך להכשיר מריחואנה מגיע לאחר שאורוגוואי הפכה למדינה הראשונה בעולם שהכשירה גידול, הפצה וצריכה של מריחואנה. בשנת 2008 השר לרפואה מקומית דאז, Tissa Karaliyadda, ביקש גם הוא אישור לגדל מריחואנה באזורים מסוימים במדינה למטרות רפואיות.

רועי ג

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות