ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
גידול קנאביס ביתי

רוצה להיכנס להריון? תגדלי קנאביס

שתפו את החברים

נשים רבות מנסות להיכנס להריון וסובלות מעיכובים שונים, למרות שאין לכך סיבה קלינית מובהקת. עיסוק בתחביב מדיטטיבי פותח חלון, ויוצר הזדמנות שבמסגרתה חווה האישה רגיעה והרפיה עמוקה, שסופה בסבירות גבוהה הרבה יותר להתעברות. ומה יכול לתרום להרגעת הנפש? טיפוח של…

נשים רבות מנסות להיכנס להריון וסובלות מעיכובים שונים, למרות שאין לכך סיבה קלינית מובהקת. עיסוק בתחביב מדיטטיבי פותח חלון, ויוצר הזדמנות שבמסגרתה חווה האישה רגיעה והרפיה עמוקה, שסופה בסבירות גבוהה הרבה יותר להתעברות. ומה יכול לתרום להרגעת הנפש? טיפוח של קצת טבע ירוק בבית.

מצבים ופעולות שונות בחיי היום יום מסייעים לנו להגיע למצב של שלוות נפש מלאה, שמוכר בעולם הרפואה בתור המצב האידיאלי בו צריכות לשהות נשים המעוניינות להיכנס להריון.

הגורם המעודד שלווה בנפש יכול להיות חופשה, או לחלופין עיסוק במגוון תחומים מרגיעים כמו פיסול בחמר, וויפאסנות ועוד מגוון של שיטות שעובדות יותר ועובדות פחות, כשהמכנה המשותף לכולן הוא ייצור ערוץ לשינוי מצב התודעה, שיעזור לטבע לעשות את שלו.

דרך אחת מיוחדת במינה, שלא לומר מדהימה, ליצירת ערוץ שכזה, היא גידול קנאביס ביתי. יתכן שזה נראה כמו חיבור לא טריוויאלי, אך כאשר יורדים לגופו של עניין מתברר מהר מאד שמדובר בחיבור הכי טבעי והגיוני שיכול להיות.

קנאביס – מכניס אהבה ואושר הביתה

תהליך של גידול קנאביס, כמו כל דבר בעולם, הוא עניין של גישה, אך בשונה מהרבה דברים אחרים, פלא הבריאה הזה כה חזק שקשה מאד להישאר אדישים כלפיו ולא להתאהב בו.

טבע, שמתקיים וגדל מהר כל כך מול העיניים, שלא לומר מניב בסוף התהליך פרי אהוב ורצוי, הוא פשוט דבר עוצר נשימה. מי שהתנסתה בגידול קנאביס וחלקה זאת עם חבריה וודאי מכירה את התופעה של אהבה לצמח, ואת האושר שהיא יכולה להניב לנפש.

פריחת צמח הקנאביס
פלא הבריאה – מזרע קטן לפרח יפהפה

הרצון להעניק אהבה לבנות הירוקות, שמתחיל בדברים טכניים כמו תיאום “זמני הביקור” לפי מחזורי התאורה (לא לפתוח בחושך) וממשיך עד לכדי להיפרד מהן ולברך אותן לשלום בכניסה והיציאה מהבית, יגרום לכם לראות מהר מאד את סממני האנרגיה בטובה שגידול קנאביס מחולל.

העיסוק בגידול הוא תהליך מעניין בעל ריבוי רב של אופנים ליישום, כשהחלק היפה הוא שישנן שיטות רבות שכמעט כולן מתאימות גם למתחילים. בין אם אתן מגדלות ממש לפי הספר או לפי טיפים שלמדתם, ובין אם אתן עושות את זה פריסטייל.

מה תרוויחי מגידול קנאביס:

חיבור לאדמה – החיבור לאדמה הוא המקום שממנו אנחנו יולדים. האדמה שבתוכה זורעים את הזרע היא שנותנת את התמיכה וכנגד חוקי המשיכה (שכעת תפיסתם גם שנויה במחלוקת במדעי הפיזיקה) מזינה ומהווה את הכר להכות שורשים. גידול בפרלייט ובמצעים הידרופוניים מאפשר פרספקטיבה אחרת על אופן ההתעברות שלנו. זה דווקא מקסים כשחושבים על זה, במיוחד עם ריבוי הפריות המבחנה כיום.

התאמת שגרה וסדר – גידול קנאביס כולל בתוכו מגוון פעולות שנובעות מאהבה ודאגה כמו למשל ביצוע מעקב התפתחות וגדילה, מעקב אחרי תדירות וכמויות המזון, ובכלל פיתוח מיומנויות איתור צרכים ואספקתם.

בהיבט הכלכלי, לא צריך להתכונן ליותר מדי הוצאות, בעיקר לא אחרי הרכישה הראשונה של מערכת הגידול (2,000 ש”ח פלוס מינוס) והציוד הבסיסי, מכיוון שהתחזוקה השוטפת והמעבר בין מחזור גידול למשנהו כמעט ולא דורשים חידוש חומרים או ציוד מלבד דשנים.

גידול קנאביס
גנן משקיע ונותן אהבה לצמח – ומקבל אותה בחזרה

מבחינת סדר יום, גידול קנאביס הוא חוויה מאד שונה לרווקה הטיפוסית, שאולי מגדלת כלב או חתול או נמצאת במערכת יחסים חלקית, והוא מהווה היזון חוזר מסוג אחר לחלוטין, כזה ללא תנאים. לא רק שהקנאביס מהווה כר וגשר לקראת סגנון חיים שונה לחלוטין, אלא גם השראה מעוררת שמפיחה תשוקה אליו.

פיתוח יכולות התמדה ואחריות – למרות שגידול קנאביס הוא תחביב קל ופשוט יחסית, בכל זאת נדרשת כל מגדלת מתחילה לפתח התמדה ואחריות, שהן כלים חיוניים לצורך השלמה של מחזור גידול (כשלושה חודשים) וקבלת הגמול המספק שממתין ביום הקציר.

במידה ומישהי לא צורכת קנאביס כלל בזמן הריון, למרות שמחקרים רבים מעידים על כך שקנבינואידים הם אינם חומרים חודרי שליה ולכן אינם מזיקים לעובר, עדיין אפשר כמובן לגדל את הקנאביס לקראת הלידה המאושרת, ותקופות המנוחה (היחסית) שתבוא אחריה.

לסיכום, מחזור הפעולות המדיטטיביות שכרוכות בגידול מרגע הזריעה ועד הקציר והגיזום, עוזר לא רק להיכנס לתודעת שלווה ופריון לקראת ההיריון, אלא מאפשר מרחב בטוח לשלווה והרפיה גם בשלבים שאחריו, עם ובלי שום קשר לצריכה עצמה. שיהיה בהצלחה, אמא.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. סטלנית |

    גם לעשן יכול לעזור

שינוי גודל גופנים
ניגודיות