ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

להקפיא או לא להקפיא?

שתפו את החברים

נתקעתם עם מלא פרחים (כן, למי מאתנו זה לא קורה….) ואתם חושבים איך לשמור אותם לטווח ארוך, אתם כבר יודעים שיותר מדי לחות יכולה להוביל לעובש וטחב. האפשרות שנראית הכי הגיונית היא לשים את הפרחים במקפיא, זה הרי עובד עם…

נתקעתם עם מלא פרחים (כן, למי מאתנו זה לא קורה….) ואתם חושבים איך לשמור אותם לטווח ארוך, אתם כבר יודעים שיותר מדי לחות יכולה להוביל לעובש וטחב. האפשרות שנראית הכי הגיונית היא לשים את הפרחים במקפיא, זה הרי עובד עם הקופסאות אוכל של אימא לא?

אז לא, לא כשזה מגיע לקנאביס שלכם.

כמו שחום ולחות משפיעים לרעה על הוויד שלכם, גם לטמפרטורה נמוכה ויובש קיצוני יש השפעה שלילית על הוויד שלכם.

למה זה קורה

בתהליך הייבוש והיישון מתרחש תהליך שנקרא סילוק קרבוקסיל, זהו תהליך כימי שמסיר קרבוקסיל ומשחרר פחמן דו חמצני. קנאביס במצבו הטבעי ביותר מכיל THC-A שהוא מרכיב נטול מאפיינים פסיכואקטיביים, אך במהלך סילוק הקרבוקסיל הוא הופך ל THC – אותו מרכיב שגורם לנו ל׳היי׳. אחסון הקאנביס שלכם במקומות עם טמפרטורה נמוכה כמו המקפיא, יעצור את התהליך ותשארו עם פרחים שלא יתנו לכם הרבה.

הטריכומות

האם שמתם לב שבפרחים שלכם יש חלקיקים דמוי שיער לבן? אלו הן הטריכומות שלא רק אחראיות לתת לכל זן את הריח והטעם שלו, הן גם אחראיות על הקנאבינואידים THC ו CBD ומכאן גם אחראיות על כמה ואיך הצמח ישפיע עליכם.

הקפאת הקנאביס שלכם, תגרום לטריכומות להתגבש לחלקיקי קרח קטנים וכשתטפלו בפרח שלכם, הם יישברו לתוך המיכל בו איחסנתם את הפרח. רוב מיכלי אחסון/שקיות מושפעים ממטען סטטי, כך שגם אם הטיפול שלכם בפרח יהיה הכי מינימלי, מיכל או שקית האחסון יעשו את הנזק.

פתרונות פשוטים לאחסון

לא נעזוב מבלי לתת לכם מענה פשוט לאחסון נכון של הפרחים שלכם כזה שישמור על טריות, טעם, ריח וכמובן אפקטיביות:

  1. אחסון במקום חשוך וקריר
  2. מיכל זכוכית אטום
  3. שקיות אטומות – STINK SACK
  4. קופסות ואקום – TIGHT VAC
  5. מיכל אחסון – 420science

מהן שיטות האחסון שלכם?

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. lingar |

    אז הלכו 2 שקיות ששמתי לניסיון…חח. מה אי אפשר לאסוף את החלקיקים ? זה לא יישמר איכותי?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות