ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

למה כדאי מדי פעם להפסיק להשתמש בקנאביס?

שתפו את החברים

זאת בטח לא הפעם הראשונה שאתם קוראים את ההמלצה הלא כל כך נעימה הזאת (לפחות חלקינו), אבל אולי מילים אלו יעזרו לכם גם לקחת את ההפסקה המבורכת וגם להפיק ממנה את המיטב, תוך שאתם נהנים מהאלטרנטיבה ולא שוקעים רק בגעגוע…

זאת בטח לא הפעם הראשונה שאתם קוראים את ההמלצה הלא כל כך נעימה הזאת (לפחות חלקינו), אבל אולי מילים אלו יעזרו לכם גם לקחת את ההפסקה המבורכת וגם להפיק ממנה את המיטב, תוך שאתם נהנים מהאלטרנטיבה ולא שוקעים רק בגעגוע המתוק לפרח במהלך הפסקת שימוש בקנאביס

בעיקר אם הקנאביס שאתם צורכים מתאפיין ברמות THC מכובדות, ובמיוחד אם אתם חובבי קנאביס שנהנים מפלא הבריאה הזה באופן יום יומי, אתם בעצם חיים תחת ההשפעה המתמשכת של חומר פסיכואקטיבי. כלומר חומר שמשנה תודעה או במצב של תודעה אלטרנטיבית.

למה אתם עושים את זה? כנראה כי יש לכם סיבות מצוינות שדורשות את זה, וזה עושה לכם טוב, מאד פשוט.

לקנאביס יש 2 תפקידים מרכזיים – תרופה וכיף. מי שצורך אותו מדי יום, מסיבות לא רפואיות, עבר כבר את הכיף מזמן, אתם הרי לא מאביסים את עצמכם בשוקולד כל יום כל היום, אפילו שזה ממש טוב, זה לא קורה גם עם סקס או כל דבר אחר שעושה לנו עונג וכיף.

אז למה בכל זאת אנחנו עושים את זה? כי ברוב המקרים המציאות די מאתגרת (במילים עדינות), וכמעט כל אחד מוצא את סיבותיו שלו לצריכת קנאביס.

מה קורה בשימוש מתמשך ורציף?

בעישון קנאביס באופן יומיומי קבוע ומתמשך, מידת התגובתיות של המערכת לחומר פוחתת באופן הדרגתי וניכר. אלו שיכולים יקפידו לגוון בין הזנים שלהם לבין ההשפעות, משמעות הדבר היא להפריע להתרגלות של הגוף ובכך לשמר רמת גבוהה של תגובתיות של הגוף לקנאביס. אנשים שניסו זאת דיווחו על הצלחה מסחררת.

גם כשחיים במצב ‘רגיל’ ללא צריכה של קנאביס או חומרים אחרים מעוררי תודעה, מתפתחות ומתייצבות פרספקטיבות ושגרות חיים די קבועות, שיחד איתן מגיעות הפרשנויות שלנו והתגובות שלנו למאורעות החיים. היופי של קנאביס הוא בכך שהוא מאפשר לנו לשבור את הרגלי החשיבה ה’רגילים’ באמצעות שינוי תודעתי משחרר.

וכשהשינוי הופך לקבוע, הופכים לקבועים גם דפוסי החשיבה החדשים שסיגלנו לעצמינו, כך שהם כבר לא חדשים ומעצם כך הם מתחילים להגביל אותנו, מעין לופ שכזה.

אם כך, הפסקה מצריכה קבועה של קנאביס, הכרחית לא פחות מהצורך בקנאביס לאלו שצריכים, כי היא מאפשרת לקבל פרספקטיבה שונה מהשגרה שהתרגלנו אליה, טובה ככל שתהיה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות