ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
יתרונות הקנאביס

יתרונות הקנאביס – למה כדאי לעשן קנאביס באופן יומיומי

שתפו את החברים

יתרונות הקנאביס – עם העליה בצריכת הקנאביס ברחבי העולם כולו, הצורך בהבנה של מה הצריכה על בסיס יומי עושה לגוף שלנו – היא עניין מהותי ומאד רלוונטי. מחקרים שנעשו בעבר לא אמינים כמובן, ויש עוד דרך ארוכה עד שהמחקר יידע…

יתרונות הקנאביס – עם העליה בצריכת הקנאביס ברחבי העולם כולו, הצורך בהבנה של מה הצריכה על בסיס יומי עושה לגוף שלנו – היא עניין מהותי ומאד רלוונטי. מחקרים שנעשו בעבר לא אמינים כמובן, ויש עוד דרך ארוכה עד שהמחקר יידע למנות לנו את כל היתרונות והחסרונות של הצריכה היומיומית, ובינתיים הנה עשרה יתרונות שידועים לנו עד כה לצריכת קנאביס על בסיס יומי.

  1. זני סטיבה יכולים להגביר את רמות האנרגיה

קנאביס מוכר לרבים כמעייף ומרדים, אבל יש מעט אנשים שלוקים בסינדרום של עייפות כרונית, שזו בעצם הפרעה שמטופלת באמצעות זנים של סטיבה טהורה שמכילה ריכוז גבוה של CBD. רק וודאו שאתם בוחרים את הזנים הנכונים אם תרצו להימנע מהשפעות של עייפות.

  1. זני אינדיקה יעזרו לכם לישון

זני האינדיקה נחשבים כעשירים ב-THC, שהוא דווקא החומר הפסיכואקטיבי שבצמח. אבל מצד שני, אפשר בהחלט להסתייע בקנאביס גם כדי לישון – אם כי חשוב לשים לב איזה זן של אינדיקה אתם צורכים, ומהו המצב הפיזי והמנטלי שלכם בזמן השימוש. קרוב לוודאי שתצטרכו לבדוק מעט לפני עד שתמצאו את הזן הספציפי שעובד הכי טוב עבורכם.

  1. זה יכול להפוך אתכם ליעילים יותר בביצועים

שימוש יומי2

אם תקפידו על צריכה אחראית של צריכת קנאביס, רמות הפרודוקטיביות (ביצועים) שלכם יכולות לעלות לא מעט – ועבור אנשים רבים זו הסיבה העיקרית לשימוש בקנאביס, או שבאופן כללי זה נותן להם הרגשה טובה יותר.

  1. החומר הפעיל בקנאביס THC מסייע להגן על המוח

זה נכון, חוקרים מצאו שהכימיקלים שמצויים בקנאביס, ה-THC וה-CBD למעשה מסייעים להגן על המוח. קיימים גם מחקרים רבים אשר מתמקדים בשימוש בקנאביס לריפוי מחלת הסרטן. תוצאות המחקרים מעודדות, וסביר להניח שבתוך מספר שנים יהפוך קנאביס לרכיב טיפולי משמעותי.

  1. קנאביס יכול להוריד את לחץ הדם

עישון – ולחץ דם נמוך, לרוב אינם מוזכרים יחד באותו המשפט, אך למרבה המזל ישנן עוד מספר דרכים לצרוך קנאביס, מה שמסייע לאנשים עם בעיות של לחץ דם גבוה.

  1. קנאביס מסייע להקל על התקפי חרדה

הרגעה והורדת לחץ, היא אחד מהאפקטים הידועים ביותר של הצמח, וכתוצאה מכך אנשים גם יכולים לשלוט על התקפי חרדה בעזרתו. זה עדיין תלוי במספר גורמים אישיים, ובזן הספציפי שנעשה בו שימוש.

עדיין צריך לחקור את הנושא יותר, ולהיזהר מפני שימוש כרוני ולא אחראי בקנאביס, במיוחד בקרב צעירים, שחוו בעבר רמת חרדה גבוהה – וכתוצאה מכך עלולים לנסות קנאביס כאופציה לטיפול.

  1. יכול לשפר את מצב העור

שימוש יומי 3

מי היה מאמין שקנאביס יכול להיות אפקטיבי גם כטיפול אופציונאלי לבעיות עור, כמו  פסוריאסיס, או אקנה למשל. עישון החומר אם כי לא יעשה טוב ככל הנראה, כי עישון באופן כללי מזיק לעור, אבל בשמן, במזון, באידוי או בכל צורת צריכה אחרת תפתח אפשרות טיפול נהדרת.

  1. טיפול אלטרנטיבי לכאבי ראש

אנשים רבים חווים כאבי ראש על בסיס יומי ונוטלים את משככי הכאבים הנפוצים, כמו אקמול או אדוויל, מה שבהחלט גובה מחיר מהגוף. מחיר זה יכול לבוא לידי ביטוי באולקוס, פגיעה בכבד, וסיבוכים נוספים. קנאביס מספק פתרון טבעי שלא יאכל לכם את מערכת העיכול ואת הכבד.

  1. טיפול טבעי ל-ADHD

לאלו שסובלים מהפרעות קשב וריכוז, או מ-ADD ו-ADHD, קנאביס יכול להיות בדיוק מה שאתם זקוקים לו. זה בטוח ואפקטיבי יותר מאמפטאמינים – הרכיב המרכזי שעליו מבוססות תרופות כמו ריטלין, ואדורל.

  1. קנאביס יכול לסייע בהפחתת משקל

קנאביס מסיע לגוף לאזן את רמות ייצור אינסולין, או בשפה יותר פשוטה – הוא מוריד את רמת הסוכר בגוף, וגם מאזן את הצריכה קלורית.

יש לכם עוד כמה סיבות טובות משלכם לצריכה יומית של קנאביס? שתפו אותנו

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות