ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
cannavate

מאיץ סטרטאפים – כנס של קבוצת Cannavate פותח חלון לאופק מבטיח

שתפו את החברים

“האם הטכנולוגיה יכולה לשנות את תעשיית הקנאביס העולמית?” זהו שמו של מפגש שיתקיים בשבוע הבא בתל אביב, בו יוכלו יזמי הייטק להתרשם מהצמח שמביא בריאות, הנאה וגם לא מעט כסף וללמוד איך הם יכולים להשתלב     יזמות היא מקצוע…

“האם הטכנולוגיה יכולה לשנות את תעשיית הקנאביס העולמית?” זהו שמו של מפגש שיתקיים בשבוע הבא בתל אביב, בו יוכלו יזמי הייטק להתרשם מהצמח שמביא בריאות, הנאה וגם לא מעט כסף וללמוד איך הם יכולים להשתלב  

 

יזמות היא מקצוע שמצריך חושים מחודדים. אם אתם כאלה, בוודאי עלה באפכם הריח המתקתק של הכיוון החדש בעסקים ובתעשייה, צמח הקנאביס. 

קבוצת Cannavate, חברה ישראלית המחזיקה במגוון של מותגי קנאביס, בהם חנויות לממכר אבזרים, יבוא, ייצור ואספקה של ציוד מתקדם לגידול הצמח, המקימה גם חוות מחקר, מציעה לכם להצטרף לאקסלרטור שיקל את הכניסה לתחום הירוק. CannavateX Accelerator, זה השם.

 

מנטורים מכל התחומים

לדברי תום לביא, סמנכ”ל תפעול בקבוצת Cannavate  ומנהל התוכנית החדשה, מדובר במיזם שנועד להאיץ פיתוח ומחקר של טכנולוגיות בתחום הקנאביס. “האקסלרטור הוא למעשה חלק מזרוע המחקר והפיתוח החדשה שלנו”, הוא אומר, “שכוללת את רשת היידרושופ לטכנולוגיות חקלאיות (הפועלת משנת 2001) וחווה לגידול ומחקר, שאנחנו מקימים כיום בעמק האלה”.

התוכנית שמציעה החברה, היא בת כארבעה חודשים. “היא מיועדת ליזמי מתחומים שונים, שמעוניינים להיכנס לתחום הקנאביס”, מסביר לביא. “במהלך התוכנית, הם מקבלים ליווי והדרכה של מנטורים מכל התחומים. מהתחום היזמי, העסקי והפיננסי, במקביל לתחום החקלאי, הרפואי והטכנולוגי. הרעיון הוא לתת ליזם מעטפת אידיאלית לאורך כל הדרך. משלב פיתוח הרעיון, דרך המחקר והייצור ועד שלב הפצת המוצר”.

שותפים למיזם, חברת EY Israel (שלוחה של תאגיד ראיית החשבון הבינלאומי “ארנסט אנד יאנג”), שאנשיה יהיו מנטורים למשתתפים בתחום הפיננסים, המיסים וכיו”ב ואנשי רשת היידרושופ, המספקת טכנולוגיה מתקדמת לגידול הצמח, שיחלקו את ניסיונם בתחום ההפצה השיווק והמיתוג. הרשת גם תספק פלטפורמת הפצה למוצרי התוכנית וחשיפה רחבה ללקוחות ולשוק המקומי.

שותפות נוספות לתוכנית החדשה, הן WeWork Labs (חברה בינלאומית המספקת חללי עבודה לסטארטאפים ועסקים קטנים), שתספק מנטורים בתחום החדשנות והעשייה העסקית וחברת  AWS (יחידה של חברת אמאזון, המספקת שירותי מחשוב ענן), שתצייד את משתתפי התוכנית באמצעים הטכנולוגיים הדרושים ותסייע בחדירת המוצרים לשוק הגלובאלי.

מנטורים מקבוצת Cannavate, ילמדו את משתתפי התוכנית על מיתוג, שיווק והפצה של טכנולוגיות קנאביס ובחוות הגידול החדשה של הקבוצה, הם יוכלו  לערוך ניסויים ובדיקות היתכנות על הצמח. 

 

מיטאפ

על כל זה ועוד, אפשר יהיה ללמוד במפגש שיתקיים בשבוע הבא בתל אביב, ויעסוק ביזמות וחדשנות בעולם הקנאביס. באירוע ידברו אומרי פסטיג, מנכ”ל קבוצת Cannavate, מור אבירם, מנהלת ב-WeWork Labs, אילן דמרי מחטיבת ההייטק בחברת EY ISRAEL ומעיין וייסברג-יואלס, מומחית לקנאביס, מקהילת הנשים Womemcancann .

“מדובר באירוע מקדים להשקה של האקסלרטור, שיושק רשמית בקרוב”, אומר לביא. “האירוע מיועד ליזמים וחברות שמעוניינים להכיר את עולם הקנאביס, בעיקר כאלה שמגיעים מההייטק ורוצים לדעת איך נכנסים לתחום”.

 

מתי ואיפה

הכנס יתקיים ביום שלישי, 3 במרס 2020 בשעות 18:30-20:30

ב-WeWork בלונדון מיניסטור תל אביב, אבן גבירול 30

Meetup

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות