ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
"מאנצ'יז" (Cooking on High) - בישול עם קנאביס

נטפליקס מציגה: “מאנצ’יז” – בישול עם קנאביס

שתפו את החברים

לאחר שרשת ‘נטפליקס’ ביטלה באופן מפתיע סדרת סיטקום בנושא קנאביס, מצאו כעת מנהליה תחליף לחור בצורת עלה מריחואנה שנותר בלוח השידורים – והפעם מדובר בתוכנית בישול. התוכנית החדשה נקראת “מבשלים על הגובה” (בעברית “מאנצ’יז’) והיא משלבת בין בישול תחרותי לבין הנאה…

לאחר שרשת ‘נטפליקס’ ביטלה באופן מפתיע סדרת סיטקום בנושא קנאביס, מצאו כעת מנהליה תחליף לחור בצורת עלה מריחואנה שנותר בלוח השידורים – והפעם מדובר בתוכנית בישול. התוכנית החדשה נקראת “מבשלים על הגובה” (בעברית “מאנצ’יז’) והיא משלבת בין בישול תחרותי לבין הנאה מאוכל טוב וקנאביס טוב עוד יותר.

בישול עם קנאביס הוא תחביב קולינרי שמשתלט בשנים האחרונות על המטבח המקצועי והפרטי בארה”ב, מאז תחילת גל הלגליזציה וכניסתו של הקנאביס החוקי ללקסיקון הציבורי, וכעת הוא מסתער לראשונה גם על עולם הטלוויזיה.

התוכנית החדשה שמביאה את הקנאביס אל המסך, נקראת בשם ההולם “מבשלים על הגובה” (Cooking on High – בעברית תורגם ל”מאנצ’יז”) ועלתה לשידור בסוף השבוע האחרון. מדובר בתוכנית בישול תחרותי הדומה ל”מאסטר שף”, אך עוסקת במתכוני קנאביס בלבד.

צפו בטריילר: מבשלים על הגובה

את התכנית מנחה הקומיקאי ולהיט היוטיוב, ג’וש לביה, שמוכר בשל מערך מגוון של דמויות מוזרות, סרטונים ויראליים ואתגרים הזויים אותם הוא עושה אל מול מעריציו הרבים. הוא גם כיכב בסרטים “נשכב באמריקה” ו-“מחנה ריקוד” ששוחררו במהלך שנת 2016.

יחד עם לביה ינחה את התוכנית הקומיקאי ואקטיביסט הקנאביס נג’יו בילום, המארח המקורי של סדרת הטלויזיה “כוכב הקנאביס” ומי שעומד מאחורי פרסום “מגזין הקנאביס של החוף המערבי“, שבנוסף גם כותב טור שבועי בעיתון ‘סקרמנטו’, בו הוא עונה לשאלות הקוראים בנושא קנאביס והחקיקה הנוגעת לצריכתו.

המטרה: אוכל ראש בראש טוב

הפורמט של התוכנית מתנהל כך: בכל פרק תיערך תחרות בין שני שפים שינסו להמציא מנה טעימה ויצירתית בהתאם לנושא הפרק, וכמובן להכין אותה במגבלת זמן קצרה. לאחר מכן המנה תוגש לטעימה ודירוג על ידי פאנל שופטים מפורסמים, שידרגו אותה על סולם של 1-10 עלי קנאביס.

לפי הפרטים שמסרה הרשת, חלק מהניקוד שיינתן לכל מנה יקבע לא רק על פי טעם וריח אלא גם על פי כמה שהמנה הצליחה למסטל את השופטים, כלומר שלמעשה המתחרים יצטרכו להיות מומחים לא רק בבישול אלא גם בטכניקות של סילוק קרבוקסיל (דקרבוקסילציה) וחליטת תמצית THC במינון מדויקכך שהמנה שיגישו לשופטים תהיה חזקה וטעימה כאחד.

בישול עם קנאביס (התיבול? זה לא אורגנו)
התיבול? זה לא אורגנו

בשל העובדה שמדובר בבישול עם “סמים”, התוכנית החדשה מותרת לצפייה עבור בני 18 ומעלה, ולהשתתפותם של בני 21 ומעלה, אך לא נראה שמעבר לכך יהיו הגבלות נוספות שקשורות לבישול עם קנאביס או לאכילת המאכלים הירוקים מול המצלמה.

לסיכום, נראה שיהיה מאד מעניין על סט שבו המתחרים וגם השופטים יהיו מסטולים, ואולי נוכל כולנו לגלות צד אחר ומשעשע של עולם הריאליטי. מה שבטוח, כולם יהיו “אפויים” היטב בסוף כל פרק, ואת מה שתראו שם כנראה שכן תכינו בעצמכם גם בבית.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות