ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
באנג

באנג נקי בראש טוב: איך לנקות את הבאנג בקלות?

שתפו את החברים

צריכת קנאביס בבאנג אמנם מערבת סינון במים של חומרים מסרטנים – אך למרות היתרון הבריאותי היא לא נחשבת לשיטה הכי אסתטית, מפני שכלי העישון צוברים לכלוך פנימי שמשפיע על הטעם והריח וגם על רמת ההשפעה. כך תשמרו על באנג נקי….

צריכת קנאביס בבאנג אמנם מערבת סינון במים של חומרים מסרטנים – אך למרות היתרון הבריאותי היא לא נחשבת לשיטה הכי אסתטית, מפני שכלי העישון צוברים לכלוך פנימי שמשפיע על הטעם והריח וגם על רמת ההשפעה. כך תשמרו על באנג נקי.

שרף הקנאביס הוא דביק ומלכלך, ולאחר השימוש בבאנג או בפייפ הוא גם מריח לא טוב. ניקוי כלי העישון יכול להיות לפעמים משימה מתסכלת שלא תמיד מביאה את התוצאה הרצויה והשלמה. אז האם יש פתרון לבעיה? הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר להיפטר מהלכלוך הדביק בבאנג שלכם וליהנות מ באנג נקי

שימוש באלכוהול או בחומר פעיל

כדי לנקות את הבאנג ביעילות עם ממס אלכוהולי או חומר פעיל כמו סבון כלים, תצטרכו פשוט להכניס לתוכו כמה כפות של החומר, ולכסות כמה שניתן את כל החלקים הפנימיים. לאחר מכן תנו לו לעמוד בין חצי שעה ליום שלם, תלוי בכמות החומר ובמצב הלכלוך של הבאנג.

אין אלכוהול? מלאו את הבאנג בקולה

גם אצטון יעשה את עבודת הניקוי באופן מושלם והוא אף יעיל בהסרת כתמים מהבגדים. חשוב רק לעשות זאת במקום בטוח ולהיזהר שלא להכתים בדים.

עוד ממס שעובד נהדר הוא קולה. יעיל כמעט כמו אלכוהול, אבל לא בטוח לבאנגים שאינם עשויים זכוכית, מה גם שתהליך הפירוק של השמן לוקח מעט יותר זמן.

מלח

מלח יעיל במיוחד גם עבור באנגים מפלסטיק וגם עבור אלו מזכוכית, מומלץ לערבב אותו יחד עם חומר פעיל כמו סבון כלים או אלכוהול כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

יעיל ופעיל, בצירוף סבון כלים

גם חול יסייע לכם לנקות את כלי העישון אם תערבו אותו יחד עם אלכוהול או סבון כלים. גרגרי החול יסייעו לגרד את השמן בצורה אקטיבית מעבר לפירוק שלהם על ידי החומרים הפעילים.

נוזל מיוחד לניקוי 

יש גם נוזלים מיוחדים שיוצרו במיוחד לניקוי כלי עישון ואביזרים שכוסו בטריכומות הדביקות. נוזלים אלו עושים העבודה מעולה טובה בהרבה משאר הפתרונות שהצגנו בפניכם ובקלות רבה יותר ובשיטה שאינה דורשת חומרים אחרים ותהליך ארוך, ככה שתוכלו ליהנות באנג נקי בקלות ונוחות

אז איך מנקים את הבאנג?

לאחר שעברנו על האמצעים לניקוי המכשיר כל מה שצריך לעשות זה לקחת את מה שיש לכם בבית אם זה סבון כלים, מלח או אלכוהול, מנקים את הבאנג לפי סדר הפעולות הבא:

  • ריקון ושטיפה – רוקנו את המים מהבאנג והוציאו את המבחנה, לאחר מכן שטפו היטב את הבאנג והמבחנה עם מים חמים ותכניסו אותה בחזרה לבאנג.
  • איטום והשריה – אטמו את החור שבמבחנה של המכשיר באמצעות שיפוד או נייר והוסיפו לתוך הבאנג חומר פעיל לניקוי. אפשר להשתמש בכל נוזל כלים, אלכוהול, או ממס אחר שראינו למעלה – הכניסו לתוך הבאנג 1 עד 3 כפות של החומר והמתינו כמה דקות.

בשלב זה תלוי באילו חומרים אתם משתמשים; אם תרצו לנקות את הבאנג מבלי לנער אותו כלל, הוסיפו כמו גדולה יותר של אלכוהול ביחס למלח והמתינו כמה שעות (מומלץ להניח את הבאנג בתוך צלחת או בכיור עצמו כדי להימנע מלכלוך מיותר).

  • ניעור – אם אתם רוצים לנקות את הבאנג מהר יותר השתמשו בכמות גדולה יותר של מלח, ונערו חזק למשך כמה דקות.
  • ריקון ושטיפה – לאחר ההשריה והערבוב, רוקנו את הנוזלים לאסלה של השירותים (אתם לא רוצים לצבוע את הכיור בשחור), ושטפו את הבאנג.

במידה והמכשיר עדיין מלוכלך נסו לחזור על התהליך פעם נוספת או להשרות אותו בחומר מעט יותר זמן..

מדיח כלים

תופתעו לדעת שאם יש לכם מדיח כלים בבית אז הרווחתם. מדיח כלים יעשה את העבודה טוב יותר מכל שיטה אחרת שאתם מכירים.

הגביע הקדוש של ניקוי הבאנגים

החומרים שמכניסים למדיח לביצוע פעולת הניקוי הם מהמרוכזים ביותר שניתן למצוא ויחד עם הטמפרטורות הגבוהות והטכנולוגיות שהם משלבים בתוכם לצורך פירוק המזון מסייעים גם כאן לפירוק השמן הדביק שבשביל המדיח זהו עוד מזון אורגני שצריך לנקות. מדיחי כלים גם מכילים מלח גס מיוחד שמסייע גם הוא לפרק את הלכלוך.

טיפ: אל תחסכו, השקיעו במוצרי ניקוי באנגים מקצועיים לחווית עישון נעימה ונקייה יותר

לבריאות!

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות