ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סיגריית קנאביס אלקטרונית

מה זה סיגריית קנאביס אלקטרונית והאם היא מומלצת?

שתפו את החברים

שוק פתרונות ומוצרי הקנאביס הולך ומתרחב גם הוא. מ’דאב‘ קנאביס עד לאירועי אוכל ותרבות על טהרת הקנאביס, מבחר המוצרים הוא באמת אינסופי, וכוכב חדש עולה בשוק הבוער גם כך – סיגריית קנאביס אלקטרונית. בארצות הברית ובאירופה היא כבר נפוצה מאד,…

שוק פתרונות ומוצרי הקנאביס הולך ומתרחב גם הוא. מ’דאב‘ קנאביס עד לאירועי אוכל ותרבות על טהרת הקנאביס, מבחר המוצרים הוא באמת אינסופי, וכוכב חדש עולה בשוק הבוער גם כך – סיגריית קנאביס אלקטרונית.

בארצות הברית ובאירופה היא כבר נפוצה מאד, והגיע הזמן שנכיר אותה גם כאן. היום ניתן לראות את הסיגריות האלקטרוניות במקומות רבים כמו בתי קפה, ברים, קניונים, ואפילו באוטובוס, וניתן גם להשתמש בהם לאידוי קנאביס. אבל מוצר חדש הולך ותופס תאוצה, והוא ייחודי בכך שהוא מאפשר אידוי קנאביס כמעט בכל מקום, ובלי תשומת לב מיותרת – סיגריית קנאביס אלקטרונית.

מה זה סיגריית קנאביס אלקטרונית?

אפשר לקרוא לזה (E-ג’וינט) או ‘עט-משאף’ ובמילים פשוטות יותר, סיגריה אלקטרונית, שמכילה גוף חימום המופעל באמצעות סוללה נטענת, ואת נוזל העישון מכניסים לגוף החימום (נקרא גם אוטומייזר). בכללי סיגריות אלקטרוניות הם מאדים ניידים שאינם מכילים עלי טבק בפועל, אבל במקום זאת ניתן להכניס לתוכם ניקוטין נוזלי שמאפשר למשתמשים לצרוך אותו בדרך של אידוי ולא של שריפה. העובדה שאין בעירה תורם ליתרונות הבריאותיים, ומאפשר להשתמש בו בכל מקום כמעט ללא הפרעה.

צרכני קנאביס רבים כבר מאדים בשיטות שונות הרבה שנים, אבל קפיצות אחרונות בטכנולוגיה של מכשירי האידוי (וופורייזר) הובילו לפופולריות גבוהה, ולשילוב בין השווקים הדומים של הוופורייזר והסיגריות האלקטרוניות. היעדרות הטבק בפועל מהמוצרים האלו, הנגיש אותו לציבור ממש כמו כל גאדג’ט אחר, והוא עקף בקלות את כל הרגולציה שנהוגה בתעשיית הסיגריות והטבק.

מהו הנוזל של הסיגריה?

סיגריה אלקטרונית 2

סוג המיצוי שמכניסים לסיגריה האלקטרונית נקרא לעתים THC נוזלי, או נוזל קנאביס (E-Juice), וכך מסופק החומר הפעיל באמצעות הסיגריה האלקטרונית. ה-THC המעובד מגיע בצורת נוזל שארוז בתרמילים או במיכלים קטנים, שמוכנסים לתוך הסיגריה האלקטרונית, שמאפשרת אידוי של הנוזל.

ישנן כמה דרכים לייצר לבד את המיצוי, יש כאלה הכוללות שיטות בוטניות כמו גז או קרח, ואחרות שכוללות השריית פרחי הקנאביס באלכוהול, שמאפשרות להפיק את החומר הפעיל מתוך הקנאביס ולעבד אותו לכדי נוזל. במקרים רבים מוסיפים שמן אתרי לנוזל מה שמוסיף ריח נעים לחוויה.

באופן כללי, רוב עטי האידוי פועלים בצורה טובה עם תרכיזי הקנאביס דווקא (שמנים ושעוות). אבל השמן צריך להיות נוזלי מספיק, כי אם החומר סמיך מדי, יש סיכוי טוב שזה יישרף ולא ימצה את החומר כמו שצריך.

סיגריה אלקטרונית 3

עושה את העבודה?

אם אתם מתכוונים לעצמת ההשפעה שמתקבלת, אז התשובה היא בהחלט כן. אם בפרח הרגיל שלכם השיעור הממוצע של החומר הפעיל נמצא בריכוז ממוצע של כ-20%, הרי שנוזל ה-THC המרוכז שמשמש את הסיגריה האלקטרונית, מכיל THC בריכוז של 90%. כמובן שצריכה בריכוזים כאלה חייבת להיות אחראית, אחרת חוויית ההשפעה שלכם תסתיים בתחושה לא נעימה. עוד נקודה שחשוב לשמור בה על זהירות ואחריות, זה במידה ומחליטים לעבד את הקנאביס בבית להפקת נוזל ה-THC.

חשוב לדעת

סיגריה אלקטרונית 6

כדאי לזכור כי לא כל המכשירים מציעים את אותם היכולות.  חלק מהם מיועדים לאידוי של פרחים יבשים כמו וופורייזר, וחלקם מיועד עבור שמנים ומיצויים חזקים יותר. חלק מהדגמים גם נמכרים עם מיכלי מילוי ייעודיים עם THC או CBD, כתוצאה מכך, שיטת הצריכה המועדפת שלכם היא זו שתקבע איזה סוג של סיגריה אלקטרונית תתאים לכם יותר.

כמו בכל שימוש של קנאביס, משתמשים מדווחים על השפעות שונות ומשתנות. בעוד שחלק מהמשתמשים מדווחים על תחושות של רגיעה ויצירתיות, ואחרים מדווחים על ישנוניות ואופוריה. יחד עם זאת, אידוי, בין אם בוופורייזר ובין אם בסיגריה אלקטרונית על פי מחקרים היא הדרך הטובה ביותר לעשן קנאביס, מבלי לשלם את מחירי נזקי העישון.

המוצר חוקי לשימוש ולרכישה במדינות שבהם קיימת לגליזציה מלאה של קנאביס כמו למשל בקליפורניה, כך גם בהולנד ובספרד. מאחר ומדובר על מוצר חדש, במרבית המדינות עדיין אין עבורו התייחסות מפורשת בחוק.

יצא לכם כבר להתנסות בסיגריית הקנאביס האלקטרונית? ספרו בתגובות איך זה היה

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 9

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) |

    אפשרי לעשן גם בסיגרייה אלקטרונית רגילה? דומה לזו שבתמונה הראשית

    1. מתן טמיר |

      סיגריה אלקטרונית רגילה אינה מתאימה לקנאביס והיא תשרוף את החומר, ולא תאדה אותו. יש אפשרות בדגמים מסוימים נרחיב על כך בהמשך.

      1. שירן |

        ואם מדובר בשמן קנאביס רפואי שמין הסתם מהול בשמן זית? הוא מותר לשימוש בסיגריה אלקטרונית?

    2. אלקיים |

      היום אפשרי או דרך waxliqiedeser ביחד עם דאב או שמן מתאים לcoil וופוריזר

    3. יעק |

      ברור

  2. אורן |

    יש המלצה לעט כזה?

  3. אלכס |

    איפה אפשר לקנות נוזל לסגריה וכמה זה עולה ?

  4. יעק |

    זה מטורף מאוד אהבתי וגם אפשר לעשן עם זה בכל מקום

  5. רנדי אורטון |

    מעוניין לרכוש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות