ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
חיפוש אישי

מה זה? וואלה, לא יודע! חשוב שתקראו – חיפוש אישי

שתפו את החברים

הנה מידע שהגיע אלינו שמאוד יכול לעזור לכם אז בבקשה, תקראו, תפנימו ותשתמשו בשעת הצורך. אם שוטר עושה עליכם חיפוש אישי ומוצא משהו הוא ישאל אתכם מה זה ואתם תענו “זה גראס / חשיש/ לא משנה מה” גרסה אחרת היא…

הנה מידע שהגיע אלינו שמאוד יכול לעזור לכם אז בבקשה, תקראו, תפנימו ותשתמשו בשעת הצורך.

אם שוטר עושה עליכם חיפוש אישי ומוצא משהו הוא ישאל אתכם מה זה ואתם תענו “זה גראס / חשיש/ לא משנה מה” גרסה אחרת היא שהשוטר ישאל “זה גראס” ואתם תענו “כן” אז תפסיקו עם זה מיד כי אתם רק מפלילים את עצמכם. התשובה שלכם תמיד צריכה להיות “אני לא יודע” והנה ההסבר למה:

למשטרת ישראל יש תקציב. התקציב מחולק בין האגפים השונים למשימות שונות. אחת המשימות המתוקצבות היא בדיקות סמים. הכוונה בבדיקות סמים היא לבדוק אם חומרים שנתפסו על ידי שוטרים הם סמים המופיעים בפקודת הסמים הלא חוקיים. לפי מידע שהגיע אלינו, התקציב לבדיקות סמים מוגבל ל 1800 בדיקות סמים בשנה. מאחר וזה המצב שוטרים לא ימהרו לקחת לבדיקת מעבדה סמים כשהעבירה היא שימוש עצמי כי זה בזבוז בדיקה יקרה וללא בדיקה אין תיק.

אז תזכרו – בכל מצב, לא להודות כי ברגע שאתה לא מודה צריך להוכיח, אמרת שזה סם? נפתח תיק. האמת היא שמצב בו קנאביס לא חוקי ולא מפוקח יש סיכוי מאוד גדול שהקנאביס שרכשתם הוא לא קנאביס, הרי הספק שלכם הוא לא חקלאי או מומחה לצמחים ואתם לא מומחים לטוקסיקולוגיה אז למה סתם להפליל את עצמכם? אגב גם אם לוקחים את הסם לבדיקה אפשר לקבל חוות דעת ממומחה שהמעבדה לא כוילה בצורה נכונה ושלבדיקה אין תוקף.

פנינו לדוברות המשטרה על מנת לאמת את המידע על חיפוש אישי ועד כה לא קיבלנו תשובה. יתכן והמידע הזה חסוי על מנת שהמידע לא  ינוצל לרעה.

תודה לליעד מורדוב על המידע ותודה לעו”ד יעל תותחני ועמרי וייל על הייעוץ

ליצירת קשר עם עו”ד יעל תותחני

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות