ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
השר גלעד ארדן

מה מניע אותך השר גלעד ארדן?

שתפו את החברים

שלום רב לך השר גלעד ארדן, שאלה אחת טורדת את מנוחתנו: מה המניע?   בתור מי שהיה יו״ר אל סם וכעת השר לביטחון פנים, אתה אמור לדעת על מדיניות האי הפללה בפורטוגל, מדיניות אי הפללה החלה על כל סוגי הסמים….

שלום רב לך השר גלעד ארדן, שאלה אחת טורדת את מנוחתנו: מה המניע?

 

בתור מי שהיה יו״ר אל סם וכעת השר לביטחון פנים, אתה אמור לדעת על מדיניות האי הפללה בפורטוגל, מדיניות אי הפללה החלה על כל סוגי הסמים. אתה וודאי שמעת שהיא קיימת כבר 15 שנה שההתייחסות למכורים לסמים שם היא כאל אנשים שצריכים טיפול ולא כפושעים אשר צריך לאסור.

אצלינו בלבנט המצב מאוד שונה. כך נכתב ב״הארץ״ היום (21.6),  ״במשטרת ישראל עדיין מגישים כתבי אישום ופותחים תיקים לנשים שמתלוננות על עבירות מין, לאחר שמתגלה בבדיקות כי הן עשו שימוש בסמים.״ טוב אם הן צורכות בסמים הן בטח הביאו את זה על עצמן. כאן המשטרה לא מתפקדת לקריאה על פריצה לבית אבל ארבע ניידות יגיעו אם השכן יתלונן שהוא הריח גראס מדירת הסטודנטים למטה.

אבל בוא לא נלך רחוק ונדבר על כל סוגי הסמים. בוא נדבר רק על צמח הקנאביס בו משתמשים מיליון אזרחים נורמטיביים בישראל בהם 25,000 במרשם רופא, בוא נדבר על אי הפללה שלו או (נרשה לעצמינו לחלום) על  לגליזציה של הצמח. בטח גם אתה ראית את הנתונים על הכלכלה הכה משגשגת בקולורדו ובאורגון מאז הלגליזציה. אין לנו ספק שאתה מודע לרווח הכלכלי העצום שהן עושות ממיסוי על קנאביס, אנחנו לא מחדשים לך בכך שאנחנו מספרים שהן משקיעות עם הכסף הזה בחינוך, בתשתיות, במחוסרי בית ואפילו מחזירות מהמיסים לתושבים.

אתה הרי יודע את כל זה.

בטוח נחשפת לנתון המדהים שבמדינות הללו, על אף החשש, לא חלה עלייה בשימוש קנאביס בקרב בני נוער.

בטוח שמעת שלאחרונה הקונגרס והסנאט החליטו פה אחד לאפשר לחיילים עם פוסט טראומה לקבל מרשם לקנאביס רפואי. אתה יודע שקנאביס עוזר לאנשים עם חרדות, ADHD, שלא לדבר על גלאוקומה, סרטן, אפילפסיה.

אתה יודע, כפי שכולם כבר יודעים, שהצמח הזה לא ממכר, לא הורס את החיים, ולא מתים ממנו.

אז מה המניע שלך השר גלעד ארדן אם כך? מה יוצא לך מזה?

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 4

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) |

    פשוט , מ-ד-ו-י-ק !!

  2. אזרח שומר חוק |

    פשוט, מ-ד-ו-י-ק

  3. אזרח ישראלי |

    כל מילה אמת !

  4. קול ההיגיון |

    לא יעזור לצערי
    השוחד הוא עצום

שינוי גודל גופנים
ניגודיות