ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס חוקי

מה עמדתה של הילרי קלינטון בנושא הקנאביס?

שתפו את החברים

  איפה הילרי קלינטון עומדת בנושא שינוי מדיניות קנאביס בארצות הברית? ובכן התשובה לא חד משמעית. ויקיליקס חשפו מיילים של המועמדות הדמוקרטית לנשיאות, שהראו בין היתר פרוטוקול להרצאה שנתנה בפני בכירי בנקים, שם הבטיחה שהיא מתנגדת ללגליזצית קנאביס. במהלך ההרצאה…

 

איפה הילרי קלינטון עומדת בנושא שינוי מדיניות קנאביס בארצות הברית?

ובכן התשובה לא חד משמעית. ויקיליקס חשפו מיילים של המועמדות הדמוקרטית לנשיאות, שהראו בין היתר פרוטוקול להרצאה שנתנה בפני בכירי בנקים, שם הבטיחה שהיא מתנגדת ללגליזצית קנאביס.

במהלך ההרצאה היא נשאלה בפני מנכ״ל ויו״ר זירוקס Xerox מה עמדתה בנושא והיא טענה שהיא מתנגדת.

צריך לזכור שההתנגדות הזאת הופיעה לפני שנתייים וחצי, חודשיים בלבד ללגליזציה בקולורדו, ויתכן שאולי דעתה של קלינטון השתנתה מאז.

במהלך הקמפיין שלה לנשיאות קלינטון הדגישה את תמיכתה במדינות שייקבעו את מדיניותם ללא הפרעה פדרלית (כמו קולרדו ואורגון) והתחייבה להוציא את הקנאביס מרשימת הסמים המסוכנים במידה ותבחר.

 

אז אולי באמת קלינטון שינתה את דעתה מאז, אבל בהתחשב בעובדה שרק חודש שעבר אמרה בתה, צ׳לסי קלינטון שהיא מודה כי לקנאביס ערך רפואי, אבל היא גם ככל הנראה מאמינה ששימוש בקנאביס יכול להוביל למוות, אין לדעת באיזו מדיניות תבחר קלינטון במידה ותבחר להיות הנשיאה הבאה של ארה״ב.

 

להזכירכם, כשביל קלינטון בעלה של הילרי נשאל אם הוא צרך קנאביס הוא ענה שכן אבל “הוא לא שאף לריאות”. כנראה שלקלינטונים יש כמה בעיות לא פתורות ומחסור בידע לגבי הצמח.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות