ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מוצרי הקנאביס

10 מוצרי הקנאביס הכי יוקרתיים בעולם – פרחים, כלי עישון ואידוי, מאכלים, ועוד; ‘פרק ראשון בסדרה’

שתפו את החברים

צרכני הקנאביס מתחלקים למגוון סוגים, חלקם צורכים זאת מסיבות רפואיות, חלקם לצרכי הנאה בלבד, חלקם את מוצרי הקנאביס ואילו אצל חלק מאיתנו – הקנאביס הוא תרבות של ממש ואפילו תחביב עיקרי. זהו פרק ראשון בסדרה על המוצרים החדשים שמתפתחים בתעשיית…

צרכני הקנאביס מתחלקים למגוון סוגים, חלקם צורכים זאת מסיבות רפואיות, חלקם לצרכי הנאה בלבד, חלקם את מוצרי הקנאביס ואילו אצל חלק מאיתנו – הקנאביס הוא תרבות של ממש ואפילו תחביב עיקרי.

זהו פרק ראשון בסדרה על המוצרים החדשים שמתפתחים בתעשיית הקנאביס העולמית, דבר שעשוי מאד להשפיע גם על דרכי הצריכה של הישראלים וגם על שיטות השיווק המקובלות כיום, בכל פרק נביא לכם 10 מוצרים מיוחדים שמשווקים כבר היום, וניתן למצוא אותם על המדף במדינות המאפשרות רכישה ושימוש בקנאביס.

מזווית ראיה שיווקית החברות שקיימות בתחום הקנאביס מבינות את הפוטנציאל הגלום בתעשייה שמתפתחת במהירות, והן מביאות מענה גם עבור אלו שפרח בשקית מהדילר המקומי לא מספיקים להם. אז הנה כמה דוגמאות למוצרי קנאביס שממש הייתם רוצים לראות על השולחן, אבל לא בטוח שזה יהיה בתקציב שלכם.

1. Hydropothecary זאת חברה שמספקת קנאביס רפואי בקנדה, ומאפשרת גם לחולים לצרוך את התרופה שלהם באלגנטיות. לחברה יש להם מגוון רחב של מוצרים מתוחכמים למראה. חברת Hydropothecary מספקת בנוסף גם כמוסות, שמנים, ועוד מוצרי קנאביס. כמובן, כל המוצרים מגיעים באריזה מדהימה, שהופכת את זה למשהו יותר יוקרתי.

מארז יוקרתי של פרחי קנאביס

 

2. Thc Factory הם אלו שעומדים מאחורי הרעיון הנהדר של איטום פרחי קנאביס בפחיות שימורים (ממש כמו טונה) עבור שמירה על טריות מקסימלית, וכיסוי מפלסטיק מאפשר לשמור על הטריות גם לאחר הפתיחה הראשונית. החברה הוציאה ליין של זני תות בננה, עוגיות, ועוד זנים שייחודיים רק להם.

שימורים קנאביס
שומר על טריות, וניתן לשימוש חוזר באמצעות כיסוי פלסטיק

 

3. לורד ג’ונס עושה כמה ממוצרי הקנאביס הכי איכותיים בעולם. בנוסף לזני קנאביס שונים להקלה על כאב, הם גם מוכרים מגוון מוצרי קנאביס לאכילה. אבל החלק הטוב ביותר של המותג שלהם הוא שוקולד מריר בטעם קרמל עם נגיעות של מלח ים. השוקולדים מדהימים, וכך גם הקופסה שהם יושבים בתוכה.

לורד ג'ונס שוקולד קנאביס
שוקולדים וסוכריות של חברת ‘לורד ג’ונס’

 

4. נייר גלגול מזהב טהור 24K – אין דבר יותר מוגזם מלעשן בניירות גלגול מזהב, ועכשיו זה גם אפשרי: על פי טענת חברת shine שמייצרת אותם – קל מאד לגלגל אותם, הם נשרפים בצורה חלקה, וללא טעמי לוואי של מתכת. מחיר חבילה של 12 יחידות יעלה לכם כ-55 דולר (מעט פחות מ-20 שקלים לנייר) ואתם בטוח תרגישו טוב כשתעשנו עם זה, בנוסף הם מציעים גם ניירות גלגול מכסף טהור ועוד מוצרים יוקרתיים.

נייר גלגול מזהב
נייר גלגול מזהב 24 קראט – לאירועים מיוחדים

 

5. גם בתחום המאנצ’ אפשר למצוא את מוצרי היוקרה, מותג בשם “מאדם מאנצ’י” מייצר מקרונים צרפתיים בטעמי הדר, אגוזים, פירות טרופיים, ופיסטוק – ובהקפדה על מראה צבעוני ומרגש, מה שהפך אותם למתנה יוקרתית בקרב חובבי הקנאביס בקליפורניה. בכל מקרה המקרונים האלו נראים טוב מדי בשביל לאכול אותם.

מקרונים מאדם מאנצ'י
המקרונים של מאדם מאנצ’י

 

6. הסיגר קנאביס של חברת Leira מכיל כ-5 גרם של פרחי קנאביס, ויקח לכם לפחות שעה לסיים אותו. החברה הזו מתמחה בייצור סיגריים יוקרתיים מפרחי ועלי קנאביס אורגניים לחלוטין שגדלו באופן טבעי, וללא דשנים וחומרי הדברה. למעשה המרכיב היחיד בכל ה’קנאגר’ הוא קנאביס בלבד.

סיגר קנאביס
סיגר שעשוי כולו מקנאביס

 

7. תאמינו או לא, קו המוצרים של סנופ דוג, ‘Leafs By Snoop‘, הוא אחד המותגים הידועים והמפורסמים בשוק הקנאביס בארצות הברית. הראפר המפורסם ידוע בחיבתו העזה לצמח הקנאביס, ובין המוצרים שנושאים את שמו ניתן למצוא: פרחי קנאביס, זרעי קנאביס, חטיפי שוקולד, ‘דאב‘, סיגריית קנאביס אלקטרונית, ועוד.

קנאביס סנופ דוג.png
מוצרי הקנאביס של סנופ דוג

 

8. Highlighter של חוות בלום – וופורייזרים וסיגריות קנאביס אלקטרוניות הפכו להיות הדבר הבא בעולם הקנאביס, בין השאר בגלל היתרונות הבריאותיים, ומהסיבה שהם לא מושכים תשומת לב בזמן השימוש. הסיגריה האלקטרונית של ‘Bloom Farms’ היא מהמעוצבות והיוקרתיות שיש כיום בשוק, והיא מגיעה עם אפשרויות לבחירת זנים וטעמים של סאטיבה, אינדיקה, והיברידי.

קנאביס לעשירים 22
סיגרייה אלקטרונית של Bloom Farms

 

9. מכשיר האידוי IQ של חברת Da Vinci נחשב למכשיר המתקדם בעולם, מעוצב ואלגנטי, ומאפשר שליטה מהטלפון הנייד באמצעות חיבור Bluetooth, ושליטה על מגוון תוכניות אידוי על פי בחירתכם.

וופורייזר דה וינצי
וופורייזר ‘חכם’ שניתן לשליטה באמצעות הטלפון הסלולרי

 

10. עוד מכשיר אידוי מיוחד שניתן למצוא היום הוא פרי שיתוף פעולה של חברת Grenco Science עם אמנית אופנת הרחוב הייחודית ‘Badwood‘ מלוס אנג’לס – נטלי ווד. כל מאדה מגיע בתוך תיבת איפור מסוגננת עם פאוץ’ נשיאה מראה קומפקטית, פותחן בקבוקים כרטיס גריינדר, סמן קבוע מיניאטורי, מגש עבודה קטן, קעקועים זמניים לשפתיים, מדבקות, ועוד כלים מגניבים ומעוצבים בסגנון אמנות הרחוב העכשווית בלוס אנג’לס. הסט הוא יצירת אמנות ומגיע במהדורה מוגבלת, וניתן להשיג אותו בבלעדיות ברשת הידרושופ.

מוצרי הקנאביס
שיתוף פעולה של חברת Grenco Science עם אמנית רחוב מלוס אנג’לס
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות