ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סטלן קנאביס הידרו גראס מריחואנה

סטלן קווים לדמותו – מחקר אמריקאי חדש חושף מי הוא הסטלן הממוצע

שתפו את החברים

בניגוד לדעה הקדומה על ה”סטלן” הממוצע, מחקר חדש בארה”ב מראה שרוב התומכים בלגליזציה הם אנשים ממשכילים עם קריירות המניבות הכנסה מעל הממוצע. על פי המחלקה לבריאות ציבורית ושירות סוציאלי, כמעט 25% מהמבוגרים המחשיבים עצמם חובבי מריחואנה סיימו קולג’ ורק 19%…

בניגוד לדעה הקדומה על ה”סטלן” הממוצע, מחקר חדש בארה”ב מראה שרוב התומכים בלגליזציה הם אנשים ממשכילים עם קריירות המניבות הכנסה מעל הממוצע.

על פי המחלקה לבריאות ציבורית ושירות סוציאלי, כמעט 25% מהמבוגרים המחשיבים עצמם חובבי מריחואנה סיימו קולג’ ורק 19% דיווחו שנשרו מלימודי התיכון.

הדוח מצא שאלו המעשנים על בסיס קבוע, סביר יותר שירוויחו יותר כסף. קרוב ל-35% מקהילת הקנאביס הגדלה מרוויחים מעל הממוצע עם משכורת שנתית של יותר מ-55 אלף דולר. רק 16% מרוויחים פחות מ-15 אלף דולר לשנה.

למרבה הפליאה מבין ה”סטלנים” המוצלחים 60% התחילו לעשן בין הגילאים 13 – 17. זו סטטיסטקיה ששוב מצביעה על הפער בין המחקר המוטה כנגד מעשני הצמח, לבין המציאות. נראה שהשימוש בקנאביס במגמת עלייה בקרב בני נוער בימים אלו, החדשות הטובות להורים הן שלצרכני קנאביס צעירים סיכוי גבוה יותר לסיים את התיכון, להשיג תואר, וקריירה עם שכר מעל הממוצע. 

המחקר מפריך את הטענה שמעשני מריחואנה הם אנשים עצלנים, או חסרי מטרה בחיים, או כל סטיגמה אחרת שאנחנו רואים בסרטים. האמת היא מה שרובנו ידענו תמיד הוא נכון, “הסכנה” היחידה של מריחואנה לחברה, היא מעשנים שיהיו חכמים מספיק, בעלי תושיה וחשיבה חופשית מספיק, שישתלטו סוף סוף על החברה החולה שלנו. 

אנחנו בקאנה מאמינים שבקרוב צריכת קנאביס כמו גם גידול קנאביס לא יהיו עברה על החוק

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות