ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס פסוריאסיס ומחלות עור אחרות

קנאביס פסוריאסיס ומחלות עור אחרות – יותר טוב מים המלח

שתפו את החברים

נתחיל מהסוף, קנאביס, פסוריאסיס ומחלות עור אחרות – יותר טוב מים המלח, אומנם אין מספיק מחקרים שנעשים על קנאביס ומחלת פסוריאסיס בנוגע ליעילותו הרפואית של הקנאביס בטיפול בפסוריאסיס. יחד עם זאת לפי עדויות רבות ומחקרים לא רשמיים , קנאביס יכול…

נתחיל מהסוף, קנאביס, פסוריאסיס ומחלות עור אחרות – יותר טוב מים המלח, אומנם אין מספיק מחקרים שנעשים על קנאביס ומחלת פסוריאסיס בנוגע ליעילותו הרפואית של הקנאביס בטיפול בפסוריאסיס. יחד עם זאת לפי עדויות רבות ומחקרים לא רשמיים , קנאביס יכול להיות יעיל בטיפול במחלות עור כמו פסוריאזיס.

שיטות טיפול בקנאביס לאלו שסובלים מבעיות עור היא טיפול טופיקלי שזה אומר שהטיפול מבוצע באופן חיצוני על העור בצורת קרם, שמן, התזת ספריי או משחה שנספגים דרך האפידרמיס (השכבה החיצונית של העור).

פסוריאסיסשיטת הטיפול הזאת מאפשרת לאנשים שסובלים מבעיות עור, מפרקים ושרירים לצרוך THC ו-CBD בלי לעשן. הדרך הטיפולית הזו לא “טרנדית” כפי שקורה דרך עישון, אידוי, או אכילה. ה-THC משמש ככלי לטיפול רפואי בלבד והוא אינו משפיע כמרכיב פסיכואקטיבי. מה שאומר שניתן להשתמש בשיטה זו גם על ילדים או אנשי צבא, טייסים וכדומה.

פסוריאזיס היא מחלת עור כרונית בה תאי העור מתחלפים בקצב מוגבר בשל זיהויים כפתוגן. המחלה מתבטאת ברבדים עוריים, לרוב בצבע אדום-סגול המכוסים קשקשת. מדובר במחלה גנטית שאינה מדבקת ורבים סובלים ממנה ברחבי העולם. הגורם הישיר למחלה אינו ידוע והסיבות להיווצרותה לרוב מתבססות על ממצאים סטטיסטים ללא קשר רפואי-סיבתי. רבים מהסובלים מהמחלה מבקרים בים המלח בשל החשיפה לאור UVB מהשמש שעוזרת להחלמת העור.
כאמור לא נעשו מספיק מחקרים בתחום, המחקרים שכן נעשו מבוססים בעיקר על עדויות אנקדוטיות בהם עולה כי קנאביס מאוד יעיל בהתמודדות עם המחלה שקשורה במערכת החיסונית. ובכל זאת חשוב לציין שלכל זן קנאביס פרופיל קנאבינואידים וטרפנים שונה ולכן תהיה לו יעילות מקסימלית עם מחלה מסויימת או אחוז הצלחה מסוים עם אוכלוסיית חולים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. הוטלז מלונות ים המלח |

    אם זה באמת יעיל כמו הטיפול שמעניק ים המלח בחולים השונים אז אלו בשורות מעולות, רק בריאות

שינוי גודל גופנים
ניגודיות