ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

מצעד הקנאביס הבינלאומי 2015- סיכום אירוע

שתפו את החברים

מצעד הקנאביס הבינלאומי שהתקיים אמש (מוצ”ש 2.5.2015) תחת הססמא “הצרכן אינו עבריין” היה אירוע חסר תקדים בישראל. מצעד הקנאביס הוא קפיצת מדרגה לוגיסטית בכל הקשור ליכולות הארגון של תנועת הלגליזציה בישראל. אירוע זה היה הדגמה למה אפשר להפיק כשהמארגנים משקיעים את…

מצעד הקנאביס הבינלאומי שהתקיים אמש (מוצ”ש 2.5.2015) תחת הססמא “הצרכן אינו עבריין” היה אירוע חסר תקדים בישראל. מצעד הקנאביס הוא קפיצת מדרגה לוגיסטית בכל הקשור ליכולות הארגון של תנועת הלגליזציה בישראל. אירוע זה היה הדגמה למה אפשר להפיק כשהמארגנים משקיעים את האנרגיה שלהם באירוע עצמו ולא בניסיונות לגייס כסף כדי לממן עוד מגבר או עוד מאבטח. הדבר היחיד שהעיב על האירוע הוא נוכחות דלה של קהל. לא ברור  אם זה בגלל ההופעה של רובי וויליאמס או מחסור בפרסום אבל בכיכר רבין היו הרבה פחות אנשים משהיו בעצרת של 2014 או בליל הבאנגים בגן הוורדים. אין לנו מספרים רשמיים אבל להערכתנו היו שם כ 1000 נוכחים.

מערכת ההגברה והתפאורה היו ברמה של הופעה בפארק הירקון והם גרמו לאמנים המופיעים להשמע מעולה. הבאסים דפקו חזק בהופעה של פישי הגדול וראסטה חי. שבק ס’ הרימו את המקום וגם אפרים שמיר יחד עם Old Man River נתנו הופעה כיפית. הכוכבים הגדולים של הלילה היה ללא ספק הג’ירפות. גלעד כהנא סולן הלהקה הוא פרפורמר בחסד שנתן הופעה מלאת כריזמה כולל ירידה לקהל וסיום חזק ללילה עם השיר “רמי מואשם בהחזקת סמים קלים” המתבקש.

בגזרת הנואמים נשמע קולם של משה פייגלין ותמר זנדברג אשר קראו לשינוי מדיניות והתקבלו באהבה רבה. ח”כ מיקי זוהר ושרן השכל מהליכוד התמקדו שניהם בקנאביס רפואי דבר שלא מצא חן בעיני הקהל שכבר יודע שרק הפסקת מדיניות ההפללה תבטיח קנאביס איכותי לכל מי שזקוק לו. ינון מגל, ח”כ טרי מסיעת הבית היהודי ולשעבר עורך וואלה נשא נאום ותמך בשינוי מדיניות אז גם בבית היהודי יש נציג למדיניות הגיונית יותר.

אנו מקווים לשינוי מדיניות כבר השנה על מנת שבמאי 2016 העצרת תהיה חגיגות שינוי המדיניות ולא עוד קריאה למדיניות הגיונית יותר.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות