ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
אדם נעצר לאחר שניסה לשלם על ארוחה במקדונלדס עם קנאביס

אדם נעצר לאחר שניסה לשלם על ארוחה במקדונלדס עם קנאביס

שתפו את החברים

צעיר המתגורר במדינת פלורידה שבארה”ב נעצר לאחר שניסה לשלם בעבור ארוחה ב’מקדונלדס’ עם שקית של פרחי קנאביס. הקופאים בסניף הזעיקו את המשטרה לאחר שהצעיר ניסה לרכוש מהם ארוחה בתמורה לקנאביס, והשוטרים ארבו לו במקום עד ששב לשם, ועצרו אותו בחשד…

צעיר המתגורר במדינת פלורידה שבארה”ב נעצר לאחר שניסה לשלם בעבור ארוחה ב’מקדונלדס’ עם שקית של פרחי קנאביס. הקופאים בסניף הזעיקו את המשטרה לאחר שהצעיר ניסה לרכוש מהם ארוחה בתמורה לקנאביס, והשוטרים ארבו לו במקום עד ששב לשם, ועצרו אותו בחשד לסחר בקנאביס.

מדינת פלורידה האמריקאית ידועה ביכולתה יוצאת הדופן לספק לאנושות כתבות משעשעות וצבעוניות, והשבוע היה זה תורה של כתבה בתחום הקנאביס לפרוץ לתקשורת באינטרנט ולרשתות החברתיות.

גיבורו המפוקפק של הסיפור הפעם הוא אנדרו גלאגר (Andrew Gallagher), צעיר בן 23 תושב פלורידה, שנעצר בסוף השבוע לאחר שניסה לספק לעובדי סניף ‘מקדונלדס’ הסמוך למקום מגוריו, תשלום מסוג אחר.

באדס פור מאנץ’ – השקית שנדחתה

סיפורו שלא אנדרו מתחיל ביום א’ שעבר, בו הוא הגיע לסניף ‘מקדונלדס’ הקרוב לביתו, כפי שעשה פעמים רבות לפני כן, אך הפעם הוא הגיע למקום בשעה 2 לפנות בוקר וככל הנראה בהתקף רעב (מאנצ’) וללא כסף מזומן.

לאחר שהכניס את הזמנתו למערכת הממוחשבת המיועדת לנהגים שאוספים את האוכל מרכבם (Drive through), והמתין שתהיה מוכנה, הוא הגיע לחלון האיסוף הממוקם בסניף וניסה להחליף את הארוחה תמורת שקית עם פרחי קנאביס, מכיוון שלטענתו לא היה עליו כסף כדי לשלם בעבורה.

אדם נעצר לאחר שניסה לשלם על ארוחה במקדונלדס עם קנאביס
הסניף בו נעצר הצעיר

עובדי הסניף שרצו למסור לאנדו את הזמנתו סירבו כמובן לקבל בעבורה שקית של קנאביס, ודרשו כי ישלם בעבורה בתצורה המקובלת של מזומן או אשראי. כאשר הוא אמר שוב שאין בידיו כסף, העובדים לא מסרו לידיו את הארוחה וביקשו שיחזור כשיהיה לו כסף לשלם.

לאחר שעזב אנדרו את המקום ללא האוכל, התקשרו העובדים למשטרה ודיווחו על המקרה, בטענה שאותו צעיר ניסה “למכור להם סמים דרך מקום העבודה”. הקריאה הזניקה שני שוטרים שהגיעו כעבור זמן קצר לסניף, והמתינו לאותו צעיר שישוב.

לאחר כחצי שעה זיהו השוטרים את מכוניתו של הצעיר שבה אל הסניף, וכאשר הוא ניסה להזמין את אותה הארוחה מחדש ולשלם עליה בכסף ולא בפרחים, הם עצרו אותו לחקירה בנוגע לאירוע שהתרחש קודם.

לדבריהם של שני השוטרים שביצעו את המעצר, כפי שדווחו בתקשורת, מרכבו של הצעיר עלה ריח חזק של קנאביס שגרם להם לדעת בוודאות כי הוא צרך קנאביס בתוכו זמן קצר קודם לכן, מה שמהווה גם עבירה פלילית וגם עבירה תעבורתית במדינת פלורידה.

אדם נעצר לאחר שניסה לשלם על ארוחה במקדונלדס עם קנאביס
שקית קנאביס – לא תשלום מספק בעבור ארוחה? | באדיבות: GreenerCulture

כמו כן, בחיפוש שערכו השוטרים ברכבו של אנדרו נמצאו פרחי קנאביס במשקל 11 גרם, שככל הנראה היו באותה שקית שאותה ניסה להעביר לעובדי הסניף בתמורה לארוחה בסיבוב הראשון. 

אנדרו נעצר בגין החזקה של קנאביס במשקל של פחות מ-20 גרם (עבירה פלילית, אך בדרגה פחות חמורה) וכן באשמת “נהיגה תחת ההשפעה” שלא נבדקה בבדיקת מאפיינים. תחת האישומים המשולבים, הוא נכלא בבית הכלא המחוזי ‘St. Lucie’ עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכיוון שמדינת פלורידה היא אחת המדינות הבודדות בארה”ב שלא מאשרת מכירה ועישון של פרחי קנאביס, גם במסגרת רפואית (שמנים, תמציות ואידוי חומר גרוס בלבד), גם טענתו של אנדרו לצרכים רפואיים בגינם השתמש בקנאביס לא הועילה, והוגש נגדו כתב אישום בגין כל העבירות בגינן הוא הואשם מלכתחילה.

לדבריו של אנדרו, הוא כלל לא התכוון באמת למסור לעובדי הסניף שקית של קנאביס, וכל העניין היה בדיחה שלא הובנה כראוי. כמו כן, הוא טוען כי בכלל קנה וקיבל את הארוחה של בפעם הראשונה לאחר ששילם עליה במלואה, וכי הוא חזר לסניף בפעם השנייה בגלל שאחד המרכיבים בארוחה היה חסר עקב טעות של עובדי הסניף.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. חובי |

    איזה פראיירים וחנונים שהם לא רצו לקחת את השקית!!!!

  2. חגית |

    זה כסף לכל דבר…

שינוי גודל גופנים
ניגודיות