ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
חומרי הדברה בקנאביס

חומרי הדברה בקנאביס – מרעילים לכם את הקנאביס

שתפו את החברים

אמש (17.8) שודרה תכנית תחקיר בערוץ 10 על חומרי הדברה בקנאביס במרשם רופא ועל ההשלכות הבריאותיות שלהם. בתכנית ראיינו מטופלים בקנאביס רפואי שהחלו לחוש בתופעות לוואי וטוענים שבקנאביס שמסופק להם ישנם חומרי הדברה בכמויות מסוכנות. אחד המטופלים יזם בדיקה פרטית…

אמש (17.8) שודרה תכנית תחקיר בערוץ 10 על חומרי הדברה בקנאביס במרשם רופא ועל ההשלכות הבריאותיות שלהם.

בתכנית ראיינו מטופלים בקנאביס רפואי שהחלו לחוש בתופעות לוואי וטוענים שבקנאביס שמסופק להם ישנם חומרי הדברה בכמויות מסוכנות. אחד המטופלים יזם בדיקה פרטית ואכן גילה שהקנאביס הרפואי הכיל שאריות של חומרי הדברה מסוכנים בריכוז הגבוה פי 96 מהמותר בתוצרת חקלאית.

בעבר כבר התרענו על ההשלכות של הדברה בקנאביס ודיווחנו על מקרה מוות בקליפורניה בעקבות חשיפה לחומרי הדברה.

 

ד״ר ברקת שיף, מומחית לכאב שהתראיינה בכתבה אמרה ״אני ממליצה על קנאביס, אני אחראית על החולים האלה, איזה פרצוף יש לי שאני נותנת לחולים חומרים שעלולים לסכן אותם?״

 

בעקבות הממצאים הללו על חומרי הדברה מסוכנים בצמח, תוגש עתירה לבג”ץ שתדרוש בין היתר להתיר לחולים לגדל בעצמם את צמח הקנאביס.

 

זה לא עוד בג״ץ,  אומר עו״ד יניב פרץ – מייצג מטופלים בקנאביס רפואי – זו עתירה שבאה לחשוף אחת ולתמיד את מעמדו של צמח הקנאביס והרבה מידע שלדעתי משרד הבריאות מסתיר ולא מטפח בפועל.

 

שלומי סנדק, האיש שהחל את המאבק הפומבי להתרת השימוש הרפואי בקנאביס, אמר בתגובה לכתבה ״הואיל ומשרד הבריאות כשל בהספקת קנאביס רפואי – יש לאשר לאלתר לחולים בעלי רישיון גידול עצמי של קנאביס לצורך שימושם הרפואי האישי״.

ועד שזה יקרה מטופלים בקנאביס רפואי ימשיכו לקבל קנאביס בתוספת חומרי הדברה מסוכנים מאוד.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. יוגי |

    עם כל הכבוד וזה שאף אחד לא רוצה לפגוע בחברות הגידול. יש שם אנשים שצריכים לעמוד למשפט. זה כמו לרסס ענבים בדידיטי…

שינוי גודל גופנים
ניגודיות