ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
משתמשים בטלגראס

לראשונה: משתמשים בטלגראס מקבלים זימון לחקירה במשטרה

שתפו את החברים

קבוצות ה”טלגראס” שנפתחות על ידי פעילי הלגליזציה וכן משתמשים בטלגראס באפליקציית המסרים “טלגרם”, עושות כאב ראש רציני למשטרת ישראל, ונראה שהמשטרה לא מוצאת דרך לעצור את המסחר האדיר בקנאביס, שמתבצע באפליקציה באופן גלוי לעיניהם המופתעות של חוקרי הסייבר. קשה להאמין…

קבוצות ה”טלגראס” שנפתחות על ידי פעילי הלגליזציה וכן משתמשים בטלגראס באפליקציית המסרים “טלגרם”, עושות כאב ראש רציני למשטרת ישראל, ונראה שהמשטרה לא מוצאת דרך לעצור את המסחר האדיר בקנאביס, שמתבצע באפליקציה באופן גלוי לעיניהם המופתעות של חוקרי הסייבר.

קשה להאמין שפעילות כזו תימשך לאורך זמן ובאופן פומבי שכזה, וסביר להניח שהמשטרה כבר פועלת בדרכה שלה כדי לנסות ולעצור את התופעה הזו. במיוחד לאור העובדה שסמים אחרים נמכרים שם ללא מפריע, או שלמעשה קטינים יכולים להזמין פרחי קנאביס בלי פיקוח ואחריות על שום שלב במהלך העסקה.

תמונה 3

טלגראס 1

 

משתמשים בטלגראס

 

משתמשים בטלגראס

אתמול, לראשונה התקשרו מהמשטרה לכמה מהמשתמשים באפליקציה שחברים בקבוצות הטלגראס, והזמינו אותם לחקירה במשטרה. הסיבה לזימון היא אחד הסוחרים שנתפס במהלך עסקה שביצע עם אחד המשתמשים, וככל הנראה המשטרה שמה את ידה גם על מכשיר הסלולר שהיה בידו.

לידי ‘קאנה‘ הגיע מידע שחלק גדול מה’לקוחות’ של הסוחר שנעצר, קיבלו השבוע זימון לחקירה ורבים נוספים צפויים לקבל זימון בימים הקרובים. אחד המשתמשים האפליקציה איתם שוחחנו מספר על המפגש עם המשטרה.

“בתחילת השבוע קיבלתי טלפון מחוקר במשטרת תל אביב שביקש ממני להגיע מיידית לתחנת המשטרה לצורך חקירה, ולא הובהר לי מאיזו סיבה. כשהגעתי לחקירה נשאלתי שאלות רבות על דרכי הצריכה וההתארגנות שלי, כמובן שלא סיפקתי שום מידע רלוונטי, אבל הוצגו בפני צילומי מסך של ההתכתבויות שלי בטלגראס עם הסוחר.

משתמשים בטלגראס

לא בטוח איך המשטרה מתכוונת להילחם בזירת המסחר החדשה שקמה פתאום, אבל נראה שנעשים ניסיונות מצד המשטרה כדי למנוע את הפעילות הזו, בשבוע שעבר גם פורסמו פרטיו של סוכן סמוי שחדר לקבוצה והפליל חלק מהסוחרים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 4

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. Serj |

    איך סמוי יכול להפליל צרכנים ?

  2. moses |

    איך איתרו את הלקוחות? חשבתי שהשם והטלפון מוסתרים…

  3. varvaz |

    הם אותרו כי נרשמו לטלגרם במספר הרגיל. היה עליהם לקנות סים טוקמן להירשם איתו בטלגרם ואז להחזיר את הסים הרגיל.

    1. Notneeded |

      לא בטוח שזה העניין שאיפשר איתור המשתמשים..הסבר נדרש.
      לדעתי איתרו אותם כיוון שלא הוסיפו שם משתמש. האנונימיות שלך מובטחת תחת שם משתמש.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות