ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

נופל מהכיסא וזוכה קולות

שתפו את החברים

הסרטון של גארי ג׳ונסון “מקבל” התקף לב על הבמה בזמן שאן מארי ברקלי מהמפלגה הרפובליקנית, מכריזה שקנאביס יכול לגרום להתקף לב, זכה לחשיפה עצומה במהלך סוף השבוע האחרון. הסרטון אומנם עלה לרשת בפברואר 2015 אבל דווקא עכשיו הוא זוכה לפופלריות….

הסרטון של גארי ג׳ונסון “מקבל” התקף לב על הבמה בזמן שאן מארי ברקלי מהמפלגה הרפובליקנית, מכריזה שקנאביס יכול לגרום להתקף לב, זכה לחשיפה עצומה במהלך סוף השבוע האחרון.

הסרטון אומנם עלה לרשת בפברואר 2015 אבל דווקא עכשיו הוא זוכה לפופלריות. מי שעוד זוכה לפופלריות הוא גארי ג׳ונסון שמתמודד לנשיאות מטעם המפלגה הליברטריאנית. ג׳ונסון לא ניסה לנהל דיון בנושא הוא פשוט הושיט ידיו לחזה ונפל. הקהל יצא מגדרו ומאז הכריזו רבים על תמיכתם בג׳ונסון במרוץ לנשיאות.

screen-shot-2016-11-06-at-10-24-45-am-copy

screen-shot-2016-11-06-at-10-24-49-am-copy

הסיכויים שלו להיות הנשיא האמריקני הבא אפסיים, לפי סקר של ה CNN לג׳ונסון 4 אחוזי תמיכה לעומת 42 לטרמפ ו- 46 אחוזים לקלינטון. אז אמנם הוא תוספת משעשעת למערכת בחירות יוצאת דופן, אבל אין פה סיכוי לשינוי משמעותי בתוצאות.

dxo3dya

אן מארי ברקלי לא המציאה עובדות בהתייחסה לתאוריה שקנאביס יכול לגרום להתקף לב. היא התייחסה למחקר שנעשה על ידי בית הספר לרפואה של הרווארד ובת׳ יזראל שהעלו את ההשערה כי לחולים הסובלים מבעיות לב יש סיכון מוגבר ללקות בהתקף לב בשעה הראשונה לאחר שעישנו קנאביס. על זה כאמור ג׳ונסון הגיב כפי שהגיב.

אז אומנם יש לנו סימפטיה לג׳ונסון על תגובתו המשעשעת אבל אנחנו תומכים בשימוש אחראי אז אם עברתם התקף לב, כדאי להתייעץ עם הרופא לפני שמורידים ראש.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות