ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
נזירות נלחמות למען קנאביס

נזירות נלחמות למען קנאביס

שתפו את החברים

נזירות נלחמות לביטול איסור על קנאביס רפואי בעיר מרסד, קליפורניה קבוצה של נזירות נלחמות למען קנאביס בקליפורניה. האחיות מהעמק (the sisters of the valley), ממוקמות במרכז העמק של קליפורניה ומייצרות מוצרים מבוססים קנאביס אותם הן מוכרות בחנות שלהן באטסי Etsy….

נזירות נלחמות לביטול איסור על קנאביס רפואי בעיר מרסד, קליפורניה

קבוצה של נזירות נלחמות למען קנאביס בקליפורניה. האחיות מהעמק (the sisters of the valley), ממוקמות במרכז העמק של קליפורניה ומייצרות מוצרים מבוססים קנאביס אותם הן מוכרות בחנות שלהן באטסי Etsy. חשוב לציין שהמוצרים שלהן לא ימסטלו אתכם, מדובר במוצרים רפואיים אלטרנטיבים.

נזירות נלחמות למען קנאביס

הנזירות החלו במאבק אודות לעיר מרסד, קליפורניה שם הן מתגוררות, העיר העבירה חוק שבוע שעבר שאוסר על קנאביס רפואי. אמנם קנאביס רפואי חוקי במדינת קליפורניה, אך המושל נתן לכל הערים במדינה להחליט לגבי מדיניות קנאביס – מרסד הצביעו לאסור קנאביס.

הנזירות הגישו עתירה לשנות את האיסור על קנאביס רפואי. ״קנאביס זה חקלאות, והעמק בקליפורניה לא צריך לפנות את גבו לצמח הרפואי בעל ההשפעה הטובה ביותר שיש לאמא אדמה להציע״.

נזירות נלחמות למען קנאביס

כפי שדברים נראים כרגע, אם הנזירות ימשיכו לייצר את המוצרים שלהן, הן יעברו על החוק. בראיון לגרדיאן אמרה האחות קייט ״אנחנו לא מקבלות את האיסור. זה מנוגד לרצונם של האנשים וזה לא טבעי ולא מוסרי״.

האחיות מתארות מאמינות שלצמח הקנאביס תכונות מרפאות ורוחניות.

די ברור שלא מדובר בנזירות טיפוסיות כשמגלים שאחת הנזירות כתבה ספר עצות סקס לגברים לפני פעילותה כאקטיביסטית למען גידול קנאביס.

3600 (1)

אטסי של הנזירות

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות