ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
נזקי קנאביס

נזקי קנאביס – האמת

שתפו את החברים

במחקר שנערך בניו זילנד לאורך 40 שנים שסקר 1000 צרכני קנאביס שצרכו באופן קבוע לפחות 20 שנים לא נמצאו נזקי קנאביס או סימנים להדרדרות בתפקוד הריאות, לחץ דם גבוה, סכרת וכל הדרדרות אחרת בבריאותם.   למעשה, הדבר היחיד שנמצא כבעל…

במחקר שנערך בניו זילנד לאורך 40 שנים שסקר 1000 צרכני קנאביס שצרכו באופן קבוע לפחות 20 שנים לא נמצאו נזקי קנאביס או סימנים להדרדרות בתפקוד הריאות, לחץ דם גבוה, סכרת וכל הדרדרות אחרת בבריאותם.

 

למעשה, הדבר היחיד שנמצא כבעל השפעה שלילית אצל צרכני קנאביס כבדים בניגוד לאלה שלא מעשנים, היה מחלות חניכיים.

משמעות הדבר היא שצריכת קנאביס בעישון לאורך תקופה ארוכה עשויה להביא לבעיות בבריאות הפה אך אין ראיות המצביעות על כך שלעישון גראס באופן עקבי, אפילו יומיומי יש פוטנציאל לחבל בבריאות האדם באופן דומה לזה של שימוש ארוך טווח בטבק.

 

אפילו חברות ביטוח מבינות את ההבדל בין מעשני קנאביס לטבק. במדינות בהן קנאביס רפואי חוקי יש מספר חברות ביטוח שמפרידות בין מעשני טבק ומעשני קנאביס. כאלה שצורכים קנאביס למטרות טיפול, מסווגים כ ׳לא מעשנים׳.

חברות קנדיות כמו BMO ו Sun Life, שינו את החוקים והודיעו לאחרונה כי הם כבר לא דורשים ממעשני קנאביס לסמן את התיבה “מעשנים” בשאלוני ביטוח החיים שלהם. דבר שמוזיל לאותם מטופלי קנאביס את הביטוח בכ 50%.
הצעד הנועז הזה של חברות הביטוח רק מחדד את הנקודה שצריכת קנאביס בטוחה הרבה יותר מעישון טבק. חברות ביטוח רוצות רווחים, ואין זה עניינן להביע עמדה פוליטית, לשפוט מוסרית או כל דבר אחר שעלול לסכן את שורת הרווח של בעלי המניות. ולכן, סיווג צרכני קנאביס כ׳לא מעשנים׳ הוא הצעד המתבקש מצידן.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) |

    קישור למחקר?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות