ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מגלגליזציה - בקנדה מייצרים ניירות גלגול עם פקודת הסמים החדשה

מגלגליזציה – בקנדה מייצרים ניירות גלגול עם פקודת הסמים החדשה

שתפו את החברים

“חממת” סטארט-אפ קנדית המפתחת חברות צעירות בעולם הקנאביס הרפואי והעסקי, השיקה סדרה מיוחדת של ניירות גלגול מהודרים לרגל חגיגות הלגליזציה. על גבי כל אחד מהניירות, שחולקו חינם לאלפי חובבי הצמח במהלך השבוע האחרון, כתובים סעיפים מחוקי הקנאביס החדשים שמדגישים את…

“חממת” סטארט-אפ קנדית המפתחת חברות צעירות בעולם הקנאביס הרפואי והעסקי, השיקה סדרה מיוחדת של ניירות גלגול מהודרים לרגל חגיגות הלגליזציה. על גבי כל אחד מהניירות, שחולקו חינם לאלפי חובבי הצמח במהלך השבוע האחרון, כתובים סעיפים מחוקי הקנאביס החדשים שמדגישים את ההיתר החדש לגידול וצריכה של קנאביס.

שוק הקנאביס באומה הקנדית נמצא בימים האחרונים בטירוף חושים, לאחר שביום רביעי שעבר נפתחו באופן רשמי מכירות הקנאביס החוקי בחנויות ונכנסו לתוקפם חוקי הלגליזציה החדשים, שהפכו את הקנאביס למוצר מדף חוקי שמותר להחזיק ואפילו לגדל בבית.

הימים הראשונים של הלגליזציה בקנדה נחגגו עם תורים ארוכים מחוץ לחנויות, התקבצויות של תיירים ומקומיים במרכזי הערים הגדולות (במחוזות בהם מותר לעשן בציבור) ומחסנים ריקים של חנויות שגמרו את המלאי בשלוש שעות, הגרלות לוטו ירוקות ולא מעט עננים של עשן ירקרק שפרחו בכל מקום.

אחרי כל אלה, עכשיו זכה המאורע החשוב והמשמח לציון יצירתי מסוג קצת אחר.

לוקחים את החוק ללב ולריאות

חברת ‘Leaf Forward‘ הקנדית, שמפעילה “חממת” (אינקובטור) חברות סטארט-אפ צעירות בתחום הקנאביס ושמה דגש על פיתוח פטנטים רפואיים המבוססים על קנאבינואידים, השיקה לרגל הלגליזציה סדרה חדשה של ניירות גלגול הנושאים בגאווה את חוק הקנאביס החדש לפי הצעת החוק ‘Bill C-45‘.

סדרת הניירות החדשה נקראת ‘Pass the bill’, על שמה של הצעת החוק שעברה בממשלה, ועכשיו “צריכה לעבור מיד ליד” כמיטב המסורת, בהתאם לכלל Puff Puff – Pass שקובע נורמות וכללי עישון קנאביס חברתי.

מגלגליזציה - בקנדה מייצרים ניירות גלגול עם פקודת הסמים החדשה
ככה באמת מעשנים חוקי

הצעת החוק כולה בנוסח המלא שאורכו 152 עמודים, מודפסת על גבי כל חבילה גדולה של מארזי ניירות גלגול מהסדרה החדשה, כלומר מפורקת להרבה מאד חלקים מפאת הנסיבות, אבל מסודרת למופת כך שאדם יכול לעבור עליה פסקה אחר פסקה עם כל ג’וינט שהוא מעשן.

לפי הצהרת החברה היצרנית, כל המוצרים בהם נעשה שימוש בייצור סדרת הניירות החדשה (עם דגש על דיו מיוחדת, מתכלה ולא רעילה) הם בטוחים לשימוש ולשאיפה גם בטמפרטורות גבוהות במיוחד, ועומדים בתקן עליון מבחינת איכות ייצור, כך שהנם אפילו איכותיים יותר מניירות חלקים רגילים.

בהמשך לתחושה הרשמית שנותנים הניירות, גם הקופסה עצמה מגיעה עם חותם שעווה רשמי של הממשל, שהסכים לפעול בשיתוך פעולה עם חברת LF בייצור והפצת סדרת הניירות החגיגית.

מנכ”ל ומייסד חברת LF, אלכס בלומנשטיין (Alex Blumenstein), מסר לתקשורת כי הסדרה החדשה נועדה לכבד לא רק את החוק החדש אלא בעיקר את האנשים שעזרו לעם הקנדי להביא אותו, וביניהם האקטיביסטים, היזמים, בעלי העסקים, המשקיעים “וכל אדם אחר שעזר להגיע ליום המשמח הזה”.

נכון לכרגע כמעט בלתי אפשרי להשיג את הניירות החדשים בחנויות קנאביס או בדיפנסריס ייעודיים לקנאביס רפואי, מאחר והמלאי בכולן כבר נגמר במהלך סוף השבוע. עם זאת, ניתן לפנות ישירות לחברה כדי לברר היכן מתבצעת ההפצה הבאה, או להזמין אותם באינטרנט תמורת תשלום סמלי בעבור המשלוח.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות