ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
זן קנאביס גידול קנאביס זנים

נמאס לכם מהגורילה גלו? הנה כמה הצעות לזנים מעניינים שבהחלט כדאי לכם לנסות ב-2019

שתפו את החברים

זנים שהתרגלנו כבר לראות במחוזותינו הם מגוון זנים לא רע בכלל. החל ממגוון הזנים הרפואיים של החברות בארץ ודרך זנים שהפכו להיות אהובים על הקהל הישראלי כמו O.G קוש ובלו צ’יז. אבל טכנולוגיית השבחת הזנים ממשיכה להתקדם ובכל העולם אנחנו…

זנים שהתרגלנו כבר לראות במחוזותינו הם מגוון זנים לא רע בכלל. החל ממגוון הזנים הרפואיים של החברות בארץ ודרך זנים שהפכו להיות אהובים על הקהל הישראלי כמו O.G קוש ובלו צ’יז. אבל טכנולוגיית השבחת הזנים ממשיכה להתקדם ובכל העולם אנחנו רואים התפתחות מטורפת גם באופי הזנים, השילוב ביניהם ובעיקר ברמת ריכוז החומרים הפעילים. אז מעבר לזנים שאתם מכירים ואוהבים, ננסה הפעם להציג כמה זנים שבהחלט כדאי לעקוב אחריהם ולקוות שיום אחד נראה אותם במחוזותינו.

Chocolope

זן הצ’וקולופ עם שמו המצחיק הוא זן סאטיבה שפותח מהכלאה של שני זנים ‘שוקולד תאילנדי’ ו-‘קנאלופ הייז’ במטרה ליצור חוויה שמזכירה את זני השוקולד הפופולריים של מערב ארה”ב של שנות ה-80. הטעמים של הם בעיקר טעמי קפה ואדמה עם טעם מתוק חזק. הזן מתאפיין בהשפעת אופוריה חלומית חזקה מאוד מנטלית ונהדרת לאלו הסובלים מדיכאון, חרדה ופוסט טראומה. אם אתם מחפשים זן חדש, מרים וקל לגידול, אבל באמת מרים, זה בהחלט הזן בשבילכם. 

צוקולופ קנאביס זן קנאביס גידול קנאביס זרעי קנאביס זנים
זן קנאביס צ’וקולופ זנים

זן הצ’וקולופ; מקור: houseofcannabis.ca

Durban Poison Strain

אנחנו רגילים כבר היום להרבה סוגי היבריד, אבל אם אתם מחפשים זן סאטיבה שהוא באמת סאטיבה עמוק ב-DNA שלו, אז דורבן פויזן, הוא בהחלט הזן לחפש. עם טעמי אדמה מתקתקים, הזן מוכר בתחושות אנרגיה, ריכוז ותחושת מצב רוח מרוממת דומיננטיים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש זן שעוזר להתרכז. בצד הרפואי יותר, בהתאם להשפעותיו, מתאים הזן לטיפול במצבי רוח ודיכאון. מה שכן, תחזיקו בקבוק מים לידכם, פה יבש מאוד הוא בהחלט תופעת לוואי מוכרת של הזן.

דרבן פוייזן זן קנאביס גידול קנאביס זנים
זן קנאביס דרבן פוייזן זנים

זן דורבן פויזן; מקור: herb.co

ORANGE SHERBERT

השם אורנג’ שרברט עושה בהחלט חשק לטעימה טובה. זן היבריד זה עם נטיות לצד האינדיקה מורכב מהכלאה של מספר זנים עם טעמי פירות ותפוז דומיננטיים. אורנג’ שרברט הוא אחד מהזנים המסתוריים ביותר של 2019 וקיים מעט מידע מובהק לגבי רמות הפוטנטיות של החומרים בזן. עם זאת למרות היעדר המידע האובייקטיבי, ישנה אהדה רבה כלפי הזן. תחילה כמובן, בלתי אפשרי להתעלם מהפרחים היפים של זן זה, דחוסים עם נגיעות כתום יפהפיות שעושות חשק. הזן מדווח כמעורר תחושה אופורית שמרימה וגורמת לתחושת מצב רוח טובה ותחושת באזז בגוף. אורנג’ שרברט הוא זן מצוין לאנשים שמחפשים זן לטיפול במצבי רוח, דיכאון, חרדה וכאב כרוני. מסתורי, מעניין ובעיקר מסקרן, אורנג’ שרברט הוא בהחלט זן לחפש ב-2019, אם תוכלו להשיג אותו כמובן.

זן קנאביס זרעי קנאביס גידול קנאביס זנים
זן קנאביס אורנג שברט זנים

זן אורנג’ שרברט; מקור: barneysfarm.com

GORILLA ZKITTLEZ

זן זה שמגיע מבית היוצר של חברת ‘בארניז פארמס’ הוא עוד זן היבריד עם נטיות אינדיקה דומיננטיות מוצלח ומסקרן. אולי אחד הדברים היותר מעניינים בזן זה הוא העמידות הגבוהה שלו לעובש. החיבור של זן גורילה גלו וזקיטלס יצר זן בעל רמות פוטנטיות גבוהות – 24% THC. התחושה שהזן מעורר היא תחושה חזקה מאוד, מרגיעה ומהנה בעיקר ברמה הגופנית. הזן שמכוון בעיקר לחולים הסובלים מכאבים קשים מאוד הוא בהחלט זן ששווה לעקוב אחריו. אבל בינינו… מתי ראיתם כזה זן יפהפה לאחרונה?

זן קנאביס גורילה זנים
זן קנאביס גורילה זנים

זן גורילה זקיטלס; מקור: barneysfarm.com

Godfather OG

לא סתם השארנו אותו לסוף הרשימה, עם שם כזה אי אפשר להתבלבל. ‘הסנדק’ הוא אחד הזנים המעניינים ביותר וגם ב-2019 אין סיבה לא לעשות כבוד לזן זה. ‘הסנדק’ זכה בפרס זן האינדיקה הטוב ביותר לשנת 2013, אבל אם אתם חושבים ששם נגמרה השבחת הזן אתם טועים, השקעה בפיתוח הזן נמשכה גם מאז 2013 והיום מגיע הזן לאחוזי THC שמתקרבים ל-30%. נוצר מהכלאה של שני זני OG חזקים, ‘הסנדק’ הוא לא צעצוע ומומלץ בעיקר למשתמשים מנוסים. אינדיקה דומיננטי עם אחוזי THC כאלו גבוהים, ‘הסנדק’ הוא הזן המושלם לטיפול בכאבים קשים ביותר, כאלו שזנים אחרים ותרופות כבר לא עובדים עליהם. כיאה לזני ה-OG גם ‘הסנדק’ הוא בעל ריח חזק ודומיננטי מאוד עם נגיעות עץ ואדמה. ומה לגבי התחושות? ובכן, הזן ישאיר רושם חזק עם תחושת רוגע וישנוניות משמעותיות, מאנצ’ חזק ואופוריה שתעטוף את הכל לחבילה של תחושת ‘היי’ יוצאת דופן. אבל כמו שאמרנו, זה לא זן למתחילים ויחד עם תחושת ‘היי’ חזקה מגיעים גם תופעות לוואי חזקות כמו יובש בפה, יובש בעיניים ואף פרנויה.

זן קנאביס הסנדק OG זנים
זן קנאביס הסנדק OG זנים

זן ‘הסנדק OG’; מקור: quickgreens.ca

 

** כתב: איתי דיקשטיין ממערכת קאנה. 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. תום |

    אחינו אלה מפגר בחומר קשות
    מה עם הגירל סקאוט קוקיס , וודינג קייק, ג׳לאטו , קוקיס אנד קרים אלה זנים מיוחדים מהכלאות של או ג׳י ודרבן פויזן

שינוי גודל גופנים
ניגודיות