ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סטלן קנאביס

סטראוטיפים על סטלנים שכבר לא תקפים

שתפו את החברים

סטראוטיפים על סטלנים – דמות הסטלן עברה דרך אבולוציונית ארוכה. מעצלן עם תאבון מפותח ונטול מוסר עבודה, הוא היום אזרח מתפקד ומועיל לחברה. עכשיו, שמדינות רבות הפכו את השימוש בקנאביס לחוקי, יותר אנשים נהנים מצריכה של מרי ג’יין. מהמורה בבי״ס…

סטראוטיפים על סטלנים – דמות הסטלן עברה דרך אבולוציונית ארוכה. מעצלן עם תאבון מפותח ונטול מוסר עבודה, הוא היום אזרח מתפקד ומועיל לחברה. עכשיו, שמדינות רבות הפכו את השימוש בקנאביס לחוקי, יותר אנשים נהנים מצריכה של מרי ג’יין. מהמורה בבי״ס יסודי בקליפורניה לברוקר בניו יורק, אנשים בכל מקום התחילו להשתמש בקנאביס על בסיס יומי ואתם יודעים מה? נראה שהם מסתדרים יפה מאוד.

אנחנו כבר לא עצלנים, משעוממים ורעבים. טוב, אולי קצת רעבים. עכשיו שהשימוש הופך לעניין מקובל חברתית אנשי העסקים הסטלנים מוול סטריט יכולים לעבוד יחד עם המורים/ת לקדם את האג׳נדה ולגרום לשינוי בתפיסה. אבל זה לא תלוי רק בהם, גם אנחנו יכולים להביא לשינוי, פשוט להראות כמה טוב זה יכול לעשות.

הסטלן המודרני דוהר קדימה, עומד מול אלו שרצו להשתיק אותו ויום אחד (בקרוב מאוד) החוק יבוטל והסטלנים יראו לעולם מה היכולות שלהם.

אז בואו נפריך כמה מיתוסים על סטלנים:

  • אוצר מילים מצומצם: לסטלן המודרני אוצר מילים רחב יותר מ ״אח שלו״, ״בן אדם״, ״פנאן״…
  • עצלן: שימוש במריחואנה נעשה נפוץ, יותר אנשים מעשנים מריחואנה ומדינות רבות מעבירות לגליזציה. נשים וגברים שעובדים קשה במהלך היום נהנים לעיתים קרובות (מאוד) מג׳וינט בסוף היום ולא נראה שזה פוגע בעבודה שלהם.
  • המלתחה שלנו כוללת רק חולצות פסיכודליות : וואלה, לא.

    tie dye
    המשמעות של 420 היא ״בואו נעשן״: אז נכון אנחנו עדיין נהנים לעשן ב 4:20 (16:20), אבל היום אנחנו גם יודעים שהמספר מסמל  תנועה שיום אחד תבטל את האיסור הטפשי.

  • חברים שלנו כוללים סוחרי סמים מפוקפקים: נתפסנו בעבר כמכורים לצמח, מחפשים את המנה שלנו מאיש מפוקפק בעל עין אחת בסמטה חשוכה. ובכן, היום ניתן להשיג קנאביס בחנויות. באור יום.

scarface

  • אנחנו נמצאים במצב תמידי של בלבול: סטלנים לא מסתובבים אבודים ברחובות בוהים בשמיים ותוהים לגבי משמעות החיים. נכון, לעיתים מגיעה מחשבה מוזרה, אבל היום אנחנו יודעים שזה פשוט עושה אותנו חכמים יותר.
  • אנחנו לא עושים כלום כי אנחנו מסטולים מדי: אפרומן בלהיטו because I got high, אומר שהוא תכנן ללכת לכיתה אבל אז התמסטל מדי. זה לא תקף יותר מכיוון שלסטלנים מוסר עבודה גבוה, פשלת? זה עליך, בן אדם, לא החומר.
  • אנחנו פראנואידים: וואלה, כשהחוק רודף אחריך יש סיבה טובה להיות פרנואיד. במדינות בהם בוטל האיסור אנחנו פחות לחוצים ומפוחדים.
  • סטלנים משועבדים למנצ׳יס: אוקיי אז אולי זה נכון, אבל יש דברים גרועים יותר בעולם והחומר הזה פשוט מדהים.
  • לעיתים נפרוץ בצחוק בלתי נשלט: זאת לא המטרה?
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות