ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סנופ דוג עישן בלאנט מול הבית הלבן ומחה: "ז' על הנשיא"

סנופ דוג עישן בלאנט מול הבית הלבן ומחה: “ז’ על הנשיא”

שתפו את החברים

הראפר המפורסם והידוע בתמיכתו בלגליזציה ובחופש לעשן קנאביס, סנופ דוג (Snoop Dog), הביע לאחרונה מחאה יצירתית כאשר יצא לעשן קנאביס מול הבית הלבן ולהצטרף למחאה נגד מדיניות השלטון האמריקאי שעדיין אוסרת באופן רשמי על צריכת הצמח. “ז’ על הנשיא”, הוא…

הראפר המפורסם והידוע בתמיכתו בלגליזציה ובחופש לעשן קנאביס, סנופ דוג (Snoop Dog), הביע לאחרונה מחאה יצירתית כאשר יצא לעשן קנאביס מול הבית הלבן ולהצטרף למחאה נגד מדיניות השלטון האמריקאי שעדיין אוסרת באופן רשמי על צריכת הצמח. “ז’ על הנשיא”, הוא אומר בסרטון חדש ששוחרר לרשת, בו הוא נראה מעשן בלאנט עסיסי במדשאה מול משכן הנשיא.

סנופ דוג הוא אחת הדמויות הססגוניות (לא רק בלבוש) ביותר המקושרות לעולם הקנאביס, ואולי האמן המפורסם ביותר בעולם שידוע בתמיכתו בחקיקה מתירנית כלפי קנאביס, אם לא בביטול החקיקה בכלל ושחרור הצמח למצבו הטבעי וחסר ההגבלה.

בסוף השבוע שעבר הגיע סנופ דוג למדשאה הציבורית הגדולה שסמוכה לבית הלבן, מעוז הממשל הנשיאותי של האומה האמריקאית הפדרלית, כדי להביע מחאה אישית כנגד האיסור על קנאביס, שעדיין קיים בחוק הפדרלי ופוגע קשות באנשים רבים.

את הבלאנט העסיסי והשמנמן, כמיטב המסורת של מי שאינו נראה לעולם מעשן אפילו ג’וינט רגיל, עישן סנופ בהנאה על ספסל במרכז המדשאה, מעט רחוק מגדרות הבית הלבן עצמן, תוך שהוא מותח ביקורת על הנשיא טארמפ שהסתכמה בעיקר במשפט “ז’ על הנשיא” ומתעד את כל האירוע בסרטון שפורסם לאחר מכן בחשבון האינסטגרם שלו.

“הנה כאן אנחנו נמצאים בבית הלבן, נחמד לא?” שואל סנופ את צופיו בתחילת הסרטון המקורי, שמתחיל ברכבו אך לאחר מכן נערך לגרסה קצרה יותר. “כל המז***נים האלו מסביבי עובדים בשירות החשאי. הייתי רוצה להשיג אעם אחד מהם תמונה אבל פאקינג אי אפשר לחנות כאן”.

לאחר שחנה במקום רחוק יותר במה שאינו מתואר בסרטון הקצר שהתפרסם ברשת, מגיע סנופ דוג לאחד הספסלים המרכזיים ברחבה הציבורית מחוץ לבית הלבן ומדליק שם את הבלאנט, בין כל עוברי האורח שחולפים לידו.

הבית הלבן - לא ממש אוהבים את סנופ דוג
הבית הלבן – לא ממש אוהבים את סנופ

עישון קנאביס בציבור הוא עבירה על החוק בעיר הבירה וושינגטון די.סי שבה ממוקם הבית הלבן, ובאופן עקרוני כל אחד האדם שהיה עושה את אותו המעשה היה מסתכן לא רק בפתיחת תיק פלילי אלא אפילו בעונש מאסר על תנאי.

למרות זאת, במהלך הסרטון ששוחרר לרשת סנופ לא רק מעשן את הקנאביס מול הבין הלבן ומצהיר באופן גלוי כי מדובר בקנאביס, אלא גם מוסיף (איפשהו בין הקללות המצונזרות) שהוא יעשן קנאביס איפה שבא לו, גם בבית הלבן, וחתם בביטוי האלגנטי “ז’ על הנשיא” מבלי להוסיף ביקורת מפורטת.

עורך דינו האישי של הנשיא טראמפ, מייקל כהן, מסר לתקשורת כי הסרטון הויראלי של הראפר הוא “מביך וחסר חן לחלוטין”, והוסיף כי הוא חייב לנשיא התנצלות כנה ועמוקה, לא רק על המקרה הספציפי הזה אלא גם על סרטון משנת 2017 בו נראה סנופ “מתנקש” בדמות המשחקת את טראמפ.

סנופ מצידו לא פרסם דבר אודות המקרה, לא בתצורת תגובה רשמית לפרסומים התקשורתיים הרבים שעסקו במחאתו ולא בהצהרה עצמית נוספת דרך אחד החשבונות שלו ברשתות החברתיות, וככל הנראה גם הפעם הוא לא מתכוון להתנצל בפני השלטון או להפסיק בפעילותו האקטיביסטית למען שינוי החקיקה בתחום הקנאביס.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. סנופ דוג |

    כשאתה סנופ דוג מותר לך הכל

  2. אריאל |

    חחחח עשה להם פאק דה פוליסססס

שינוי גודל גופנים
ניגודיות