ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סניף 'הידרושופ' חדש נפתח בקריות - איך סניף נולד?

סניף ‘הידרושופ’ חדש נפתח בקריות – איך סניף נולד?

שתפו את החברים

סניף חדש של רשת ההידרופוניקה והגידול הביתי ‘הידרושופ’ (Hydroshop) ייפתח בסוף השבוע הקרוב בקריות, ומסמל את כניסה של הרשת לשוק התחרותי של צפון הארץ. מנהל הסניף החדש מספר לנו איך עושים את זה, כמה זמן לוקחת לידה של סניף מאפס…

סניף חדש של רשת ההידרופוניקה והגידול הביתי ‘הידרושופ’ (Hydroshop) ייפתח בסוף השבוע הקרוב בקריות, ומסמל את כניסה של הרשת לשוק התחרותי של צפון הארץ. מנהל הסניף החדש מספר לנו איך עושים את זה, כמה זמן לוקחת לידה של סניף מאפס למאה, ובעיקר מה קורה עם שוק הגידול הביתי בישראל:

רשת חנויות הגידול הביתי וההידרופוניקה ‘הידרושופ’ (Hydroshop), שסניפיה פרוסים מדרום הארץ (אילת) ועד למרגלות הצפון, חונכת השבוע סניף צפוני חדש שנפתח בקריות.

הסניף החדש מיועד לתת מענה ללקוחות הצפוניים באזור חיפה, הקריות, הגליל המערבי ויישובי הסביבה, והוא יתחיל לפעול כבר ביום ו’ הקרוב, לאחר הפתיחה החגיגית שתתקיים בשעות הבוקר.

חיים, בן 30 ותושב אזור הקריות, הוא מנהל הסניף החדש. בתחילת השנה, כך הוא מספר, הוא שמע שעומד להיפתח סניף חדש של רשת ‘הידרושופ’ בקריות, ומיד זיהה את הפוטנציאל וידע שזה מיועד בשבילו – הזכות להיות שותף בענף ההידרו המתפתח בצעדי ענק בישראל.

בתור מנהל הסניף החדש יכול היה חיים לכתוב על רשת הידרושופ בתור רשת ההידרופוניקה המובילה בתחומה, על הרמה המקצועית הגבוהה והמחירים הנמוכים או על שאר תחומים שמבדילים את הרשת משאר התעשייה, אך במקום זאת בחר לכתוב על לידת סניף.

איך סניף נולד? כמו תינוק

לידת סניף? כן, זה אולי יכול להישמע לחלק מכם קצת מוזר, שהרי לעיתים נראה ללקוח שבית עסק פשוט צץ לו מתוך האדמה (בכל זאת חנות גידול) יום אחד ומתחיל לפעול במרץ, אבל בפועל זה הרבה יותר קרוב ללידה אמיתית.

הסיבה הראשונה שבגללה חיים קורא לתהליך הפתיחה לידת סניף, היא מכיוון שמדובר בתהליך שלוקח פחות או יותר 9 חודשים.

הידרושופ קריות - הסניף הצפוני החדש של הרשת
הידרושופ קריות – הסניף הצפוני החדש של הרשת

זה מתחיל ממציאת המיקום המושלם, בתהליך ששם דגש על נוחות מרבית ללקוחות. הרבה לפני שמתחילים לבנות מערכת שירות מקצועית שתעבוד כמו שעון שוויצרי, מתחילים ממחשבה על גישה מכבישים מרכזיים, חנייה בשפע, רחבה לפריקה וטעינה של סחורה וכן הלאה עד לפרטים הקטנים.

רק אחרי שנמצא המיקום המושלם לפתיחת הסניף הבא, מתחילה “שרשרת חיול” משומנת – שמתחילה בחוזים, הזמנות ושאר פרטים טכניים משעממים, ונגמרת לבסוף (אחרי עוד כמה חודשים טובים) בלידתו המוצלחת של הסניף החדש ופתיחתו לקהל הרחב.

אחרי הפתיחה הרשמית, שכמו בשום תחום בחיים גם בתחום ההידרופוניקה לא מסמנת את סוף העבודה אלא דווקא את תחילתה, מגיע הזמן לעבודת ההקמה והשיפור הקפדנית שמביאה את הסניף החדש לסטנדרטים של הרשת – מהכשרת הצוות המקצועי ועד בחירת החבילות והתאמת ההדרכות האישיות ללקוח.

ולמה בכלל מנהל הסניף בוחר את החנייה והצל בכניסה? ברשת שלנו מאמינים כי כל מנהל צריך להיות שותף בהקמת הסניף כבר החל מרמת הרעיון על הדף ובטח ובטח שכלה בכל תהליכי הפיתוח העסקי והניהול שמגיעים לאחר מכן. רק ככה יוצרים מקצועיות אמיתית שיכולה לעבור לאחר מכן בצורה ברורה ללקוחות.

למה דווקא הידרופוניקה? שוק הגידול הביתי בצמיחה

חיים מספר כי לא מעט אנשים שואלים אותו, למה דווקא גידול ביתי של צמחים? למה דווקא הידרופוניקה? הרי לא מדובר במילה ששומעים מכל אדם שני ברחוב, ואפילו לא בתחום שמוכר לכל אחד.

האמת היא, לדבריו, שעבר בחייו בכמה עסקים וניהל לא מעט פרויקטים מוצלחים, אך תמיד אהב צמחים והאמין בזכותם לצמוח, ובעיקר האמין בפוטנציאל הגלום בשוק הגידול הביתי בישראל – תחום ירוק ומתרחב ששואף להכניס בריאות ושפע לאוכלוסייה העירונית הצפופה.

סניף 'הידרושופ' קריות - לא רק שירות אדיב ומחירים נמוכים
סניף ‘הידרושופ’ קריות – לא רק שירות אדיב ומחירים נמוכים

תחום הגידול הביתי בישראל וכמוהו גם שוק ההידרופוניקה הרחב יותר שכולל גם סופרמרקטים ירוקים, חוות לימודיות בבתי ספר ועוד ועוד, נמצאים בשנים האחרונות בנסיקה משמעותית, בין היתר בשל הקלות חוקיות מצד הרשויות וצמיחה משמעותית של ענף הטבעונות והגידול האורגני.

לא מאמינים לצמיחה? בואו לראות אותה בעצמכם.

כבר ביום ו’ הקרוב תוכלו לגשת לסניף ‘הידרושופ’ הקרוב למקום מגוריכם בצפון, וליהנות גם אצלנו משירות מקצועי ואדיב, הדרכה מלאה ומפורטת לגבי כל תחום הגידול הביתי, מחירים נמוכים ובעיקר חיוך רחב ורצון לעזור לכם לגדל בכיף.

טור זה נכתב בשיתוף פעולה עסקי עם סניף ‘הידרושופ’ החדש בקריות 
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. הגנן צפוני |

    בהצלחה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות