ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
תיקון עולם

ספקית הקנאביס “ תיקון עולם ” מתרחבת: פותחת חממות גם בארצות הברית

שתפו את החברים

למעלה מעשור מאז שרפורמות הקנאביס הרפואי הראשונות עברו בישראל ו”תיקון עולם” התחילו לפתח זני קנאביס רפואיים חדשניים – ועכשיו הם הופכים לחברה בינלאומית ומתחילים לייצא את הידע שנצבר לארה”ב. תיקון עולם היא ספקית וחוות הקנאביס הראשונה שהתחילה לפעול בישראל – כעמותה ללא…

למעלה מעשור מאז שרפורמות הקנאביס הרפואי הראשונות עברו בישראל ו”תיקון עולם” התחילו לפתח זני קנאביס רפואיים חדשניים – ועכשיו הם הופכים לחברה בינלאומית ומתחילים לייצא את הידע שנצבר לארה”ב.

תיקון עולם היא ספקית וחוות הקנאביס הראשונה שהתחילה לפעול בישראל – כעמותה ללא מטרת רווח משנת 2005 וכחברה בע”מ משנת 2010. היא מספקת קנאביס רפואי למעל 6,000 חולים בישראל, ומגדלת 16 זני קנאביס שונים, כולל זן “אבידקל”, הזן הראשון בעולם עם ריכוז גבוה במיוחד של CBD, על מגוון התועלות הרפואיות שלו. בחודש שעבר, הם הכריזו על התרחבות והקמת חוות גידול במדינת נבדה בארה”ב, שהכריזה על לגליזציה גם למטרות פנאי לפני מספר חודשים בלבד.

על מנת לשפר ולהפוך את הזנים שלהם לטובים ביותר, תיקון עולם משתמשים בסניף התל אביבי שלהם גם כדי להדריך חולים עבור מגוון בעיות ספציפיות, וגם כדי לקבל מהם פידבק על תועלת הטיפול בזן אל מול הבעיה ממנה הם סובלים. ברנרד סוצ’ר, המנכ”ל המיועד של תיקון עולם בארה”ב, מסביר:

“זה עוזר לנו לראות בצורה הוליסטית את הזן ואת המטופל עצמו. הזנים שלנו גודלו במיוחד לטיפול במצבים ובעיות ספציפיות”.

סוצ’ר רוצה להביא את הרמה הזאת של טיפול אישי ומחקר לארה”ב, שם התקציבים הממשלתיים למחקר על קנאביס לא מספיקים כדי לעשות מחקרים באוניברסיטאות הציבוריות.

“זה מאתגר במיוחד לעשות מחקר רציני עם ביקורת עמיתים בארה”ב, אבל אנחנו מתכננים לאסוף כמה מידע שרק אפשר מהצרכנים והמטופלים שלנו, כדי שנוכל להבין איך נוכל לעצב את המוצרים שלנו כדי לשפר את החיים שלהם” מוסיף סוצ’ר. “אנחנו מחכים לאיסוף של המידע האיכותי הזה. אנחנו יכולים להזמין מטופלים וצרכנים לעקוב אחרי הצריכה שלהם איתנו בצורה וולנטרית, ואנחנו מצפים לפתח שיטות דיגיטליות שיסייעו לנו בזה”.

בסופו של דבר, המטרה של תיקון עולם היא למצוא את התרופה וההקלה הטובה יותר שהם יכולים למצוא עבור המטופלים. לפתיחה בנבדה, תיקון עולם מביאים את הזנים הכי פופולריים שלהם: אלסקה, מידנייט, אבידקל, ערן, אלמוג, ארז, ואור.

זן אלסקה של תיקון עולם – צילום: תיקון עולם

אלסקה הוא זן סאטיבה עם אחוז THC


גבוה לשימוש במהלך היום, עבור אלו שצריכים עזרה עם כאב, דיכאון ובעיות עיכול. לאלו עם בעיות חרדה ומתח פיזיות או נפשיות, כמו גם בעיות שינה – האינדיקות עם אחוזי THC גבוה (ערן, אלמוג, ארז ואור) הם הפתרון. מידנייט הוא זן סאטיבה עם כמות שווה של THC ו-CBD, מצוין כדי לשמור עליכם בתפקוד מלא ועם מוטיבציה.

לאחר שיבססו את עצמם בנבדה, מתכוונים בתיקון עולם להמשיך להתפשט למדינות נוספות בארה”ב בהמשך השנה. “אנחנו עובדים עם שותפים מקומיים כדי להביא את המותג של תיקון עולם, הידע שלנו, המחקר המדעי והמומחיות לכל המדינות בהן קנאביס רפואי הוא חוקי” אומר סוצ’ר. “אנחנו מצפים להמשיך להתפשט למספר מדינות בחוף המערבי במהלך 2017”.

ענף הקנאביס מאפשר למקצועיות הישראלית לייצר תחומי ייצוא חדשים לגמרי שמזניקים גם את הכלכלה שלנו. ככל שהלגליזציה תהיה מלאה יותר – כך נראה יותר ויותר דברים כאלה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות