ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סקס עם קנאביס: 5 טיפים שיעזרו לכם להתארגן על לילה בלתי נשכח

סקס עם קנאביס: 5 טיפים שיעזרו לכם להתארגן על לילה בלתי נשכח

שתפו את החברים

קנאביס יכול לחולל פלאים לרגעים המיוחדים שלכם בין הסדינים – אבל הוא גם יכול לעשות בדיוק את ההיפך. הנה 5 טיפים שיעזרו לכם להבין איך להשתמש בו כדי להדליק ניצוצות שיחממו אתכם מבפנים ולא ישרפו לכם את הערב אם אתם…

קנאביס יכול לחולל פלאים לרגעים המיוחדים שלכם בין הסדינים – אבל הוא גם יכול לעשות בדיוק את ההיפך. הנה 5 טיפים שיעזרו לכם להבין איך להשתמש בו כדי להדליק ניצוצות שיחממו אתכם מבפנים ולא ישרפו לכם את הערב

אם אתם מחפשים דרך מעולה לשדרג את הסקס שלכם, קנאביס בהחלט יכול לעשות לכם שירות מצוין – ולא רק אנחנו אומרים את זה, זה אפילו הוכח במחקרים מדעיים. אבל אם אתם רוצים לארגן לעצמכם ערב מיוחד באמת של רומנטיקה לוהטת בתוך ענני עשן, חשוב שתבינו עד הסוף איך הקנאביס משפיע עליכם ועל הסקס שלכם – ותדעו לתכנן ערב שיעצים את יתרונות ה”היי” שלכם ולא את ההשפעות השליליות שלו.

נראה מסובך? אנחנו כאן כדי לעזור לכם עם המדריך המלא שהופך סקס בהשפעת קנאביס לחוויה מהאגדות:

  1. תכינו את עצמכם גם ליובש

לקנאביס יש הרבה השפעות מדהימות על הגוף – אבל יש לו גם השפעה אחת קצת פחות סימפטית. ה-THC שבצמח, או “הרכיב הממסטל” בשפה הפשוטה, קושר את עצמו לקולטנים בבלוטות הרוק שלנו ובכך יכול להפחית בעד 70 אחוזים את ייצור הרוק. ואם זה לא מספיק, עישון הקנאביס גם מאט את קצב ייצור של נוזלים אחרים בגוף, מה שעלול גם להשפיע על אזורים אחרים, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים.

זו הסיבה שגם אם אתם בדרך כלל לא משתמשים בחומר סיכה – כדאי שתחזיקו אותו קרוב כשאתם משתמשים בקנאביס ביחד. גם סוכריות מנטה יעזרו לכם לשמור על פה רענן ולח שמוכן לנשיקות ולכל הדברים האחרים שתרצו לעשות כדי לפנק את הפרטנר.

  1. קחו את זה לאט. הרבה יותר לאט

קנאביס משפיע על כל אחד מאיתנו באופן שונה, אבל ברוב המקרים – הוא פשוט עוזר לנו להירגע, להאט קצת את הזמן, לשים לב לפרטים הקטנים ובאמת ליהנות מכל מה שקורה סביבנו.

לכן, אנחנו לא ממליצים לעשן קצת וישר אחרי זה לקפוץ לסקס חייתי ומיוזע שייגמר בתוך כמה דקות. תאמינו לנו, אתם הרבה יותר תיהנו מהשפעת הקנאביס אם באמת תשקיעו בכל מה שמסביב לסקס והופך אותו לכל כך מיוחד.

אנחנו מדברים בין היתר על נשיקות ארוכות, עיסויים חושניים, מין אורלי בלי לחץ של זמן וגירויים שונים. אל תמהרו לעבור ל”אירוע המרכזי”. כשאתם בהיי, דווקא כל התענוגות הקטנות שמגיעות לפניו יכולות להיות הרבה יותר מספקות.

  1. צרו את האווירה המושלמת

אז כבר הבנו שסקס הוא לא רק חדירה – וההנאה ממנו לא נמדדת לפי אורך האקט או העוצמה שלו. אבל סקס הוא גם לא לא רק הנשיקות והמשחקים המקדימים. כשאתם בהשפעת קנאביס, כל החושים שלכם מתחדדים – אז אם אתם באמת רוצים חוויה בלתי נשכחת – תדאגו שכל אחד מהם ייהנה מהמסע הזה.

הרבה אנשים לדוגמה הרבה יותר נהנים להסתכל על עצמם במראה בזמן האקט אחרי שעישנו קנאביס – גם כאלה שביום יום די מתביישים בגוף שלהם. אחרים אומרים שמגע של קוביות קרח או נוצות באזורים רגישים בגוף הופך למדהים במיוחד במצב כזה. וכמובן שאף אחד לא חולק על העובדה שמוזיקה טובה ברקע באמת יכולה להוציא אתכם למסע שיגרום לכם לשכוח לכמה שעות את כל העולם שבחוץ – ולהתרכז רק במה שחשוב באמת – הרגע המיוחד שלכם ביחד.

סקס עם קנאביס: 5 טיפים שיעזרו לכם להתארגן על לילה בלתי נשכח
סקס עם קנאביס: 5 טיפים שיעזרו לכם להתארגן על לילה בלתי נשכח
  1. תפסיקו להיות רציניים כל הזמן

חלק מהאנשים חושבים שאם הם יצחקו בזמן הסקס – הם יבאסו לצד השני את האווירה – אבל דווקא בהשפעה של קנאביס, זה לפעמים בדיוק מה שבא לנו לעשות וזה בהחלט יכול “להקליל” את האווירה ולהוסיף אלמנט חדש של הנאה באקט.

בסקס, אנשים מנסים מאוד להיות רציניים כל הזמן, מה שעלול ליצור הרגשה כבדה, אינטנסיבית ודרמטית מאוד. אז אם בא לכם לצחוק ביחד, תרגישו חופשי לעשות את זה – בייחוד אחרי האורגזמה, כשהמתח יורד וכל הגוף מרגיש רפוי ורגוע. אל תעצרו את עצמכם ותפסיקו לחשוב שזה יעליב את הצד השני – זה רק יכול להפוך את החוויה כולה לכיפית יותר.

  1. מצאו את הזן המושלם בשבילכם

אם אתם צורכים קנאביס באופן קבוע, אתם בטח כבר יודעים שלכל זן יש השפעה שונה לגמרי עליכם. לדוגמה, עישון זני סאטיבה גורם לחלק מהאנשים להתמלא באנרגיה בעוד שלאחרים זה עלול לגרום לדופק מואץ ולחרדה, מה שממש לא יעזור בסקס. גם זני אינדיקה שונים יכולים לגרום לחלק מהאנשים להירגע ו”לרחף”, בעוד שאחרים פשוט ירגישו שהם נרדמים.

אז לפני שאתם מתכננים ערב פרוע עם קנאביס והרבה סקס, כדאי שתמצאו את הזן שבאמת יוצר אצלכם את ההשפעה שאתם מכוונים אליה. הדרך הטובה לעשות זאת היא פשוט להתנסות בכמה זנים ולמצוא את זה שהכי עובד בשבילכם. לא יודעים מאיפה להתחיל? הנה 5 זנים שיכולים לעשות את העבודה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות