ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סרטי סטלנים

סרטי סטלנים – הבאנג מת מצחוק

שתפו את החברים

רוצים להתמסטל קצת ולצחוק מאיזו קומדיית סוטול טובה? סוף סוף יש קומדית  420 עדכנית, ואפשר להפסיק למחזר סרטי סטלנים ישנים. ״הבאנג הנוסע בזמן״ Time traveling bong הוא שמה של סדרה חדשה שעלתה בערוץ קומדי סנטרל (ואנו בטוחים שאתם יודעים איך…

רוצים להתמסטל קצת ולצחוק מאיזו קומדיית סוטול טובה? סוף סוף יש קומדית  420 עדכנית, ואפשר להפסיק למחזר סרטי סטלנים ישנים. ״הבאנג הנוסע בזמן״ Time traveling bong הוא שמה של סדרה חדשה שעלתה בערוץ קומדי סנטרל (ואנו בטוחים שאתם יודעים איך להגיע אליה).

 

הסדרה, שעלתה לראשונה ביום השנה של הפוטהדס ב- 20 באפריל, מספרת על עלילותיהם של שרי (אילנה גלייזר, כוכבת ויוצרת ברוד סיטי) ופול דונס בדמות בן דודה, שמורידים ראש מבאנג קסמים ועפים בזמן.

 

כל כך הרבה סדרות וסרטים נעשו על קפיצה בזמן שזה רק הגיוני שיגיע הרגע לזינוק באמצעות באנג. בפרק הראשון הם מגיעים לסיילם ודמותה של גלייזר נרדפת על ידי התושבים שחושבים שהיא מכשפה ומתייחסים לדונס כאל איש אצולה. משם הם קופצים לתקופה הפרהיסטורית וגם לשנת 1985, בה הם מנסים לחטוף ילד בשם מייקל ג׳קסון, שהם מאמינים שאם יצילו את ילדותו הם ימנעו פשעים עתידיים לכאורה מצידו, גם אם זה אומר שהמוסיקה של מלך הפופ תעלם לנצח.
אתם לא חייבים לעשן כדי להנות מהקומדיה המשוגעת הזאת אבל בהחלט רצוי ומומלץ.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות