ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס בזוגיות

קנאביס בזוגיות – עשר סיבות לכך שזוגות שמעשנים ביחד נשארים ביחד

שתפו את החברים

קנאביס בזוגיות – יום האהבה הלועזי שחל ב-14 לפברואר (יום שלישי הקרוב)  זו רק עוד סיבה לאהוב ולהיות נאהבים, ואולי גם לעשות על הדרך משהו טוב למערכת הזוגית שלנו.  התפיסה המקובלת אומרת שהבסיס לזוגיות טובה הוא אמון, תקשורת ונאמנות. כמובן…

קנאביס בזוגיות – יום האהבה הלועזי שחל ב-14 לפברואר (יום שלישי הקרוב)  זו רק עוד סיבה לאהוב ולהיות נאהבים, ואולי גם לעשות על הדרך משהו טוב למערכת הזוגית שלנו.  התפיסה המקובלת אומרת שהבסיס לזוגיות טובה הוא אמון, תקשורת ונאמנות. כמובן שהדברים האלה חשובים מאוד. 

אבל אם אתם רוצים לדעת מה באמת יגרום למערכת היחסים שלכם לשגשג, אז התשובה תהיה חד משמעית קנאביס. למעשה צריכת קנאביס תעזור למערכת היחסים שלכם בהרבה יותר מדרך אחת. הנה עשר סיבות לכך שזוגות שמעשנים ביחד נשארים ביחד.

1: פחות וויכוחים

זוגיות

ריבים בתוך מערכת היחסים מובילים להרבה לחץ ומתח, שלא נדבר על כמה מתיש זה לנסות להוכיח מי צודק ומי טועה. אם תעשנו קנאביס ביחד, כנראה שהתחושה תהיה טובה מידי בשביל אפילו לנסות לריב. במקרה הגרוע יותר, שהריב כבר התחיל, תדליקו איזה ג’וינט, והוא כבר יסיח את דעתכם, ולפני שאפילו תשימו לב, אתם לא תזכרו על מה רבתם בכלל.

2: מקרב לבבות

יש הרבה דברים שמקרבים זוגות, אבל וויד הוא חד משמעית היעיל ביותר. לא רק שהעישון עצמו יגרום לכם להיקשר, אלא שזה גם תחביב משותף לשניכם. אחרי הכל, לחלוק תחביב משתוף עם הבן זוג אומר שיש שיש לכם תחומי עניין משותפים, מה שקשה מאוד למצוא. ומה יותר טוב כתחום עניין משותף מאשר קנאביס?

3: השיחות יותר מעניינות

שיחות תחת ההשפעה של קנאביס הן השיחות הכי טובות שיש. בואו נודה על האמת, הן יכולות להיות קצת מוזרות, אבל הן לעולם לא משעממות.

4: הסקס מצויין

זוגיות 2

העבודה שקנאביס משפר את חיי המין היא עובדה ידועה. ישנם זנים שמיועדים לזה כמו גראנדאדי פרפל, אבל גם בזנים אחרים, קנאביס גורם לאורגזמה יותר חזקה ויותר אינטנסיבית, אצל גברים ונשים. בנוסף יש מוצרים מועשרים בקנאביס שיכולים להלהיט את העניינים בחדר השינה.

5: זוגות שאוכלים ביחד נשארים ביחד

עוד עובדה ידועה היא שלאכול ביחד הוא חלק חשוב ממערכת היחסים. היי, לא לחינם אחד הדברים שמקודשים בכל דת וכל תרבות היא ארוחת הערב המשותפת. אם עישנתם קנאביס, אתם בטח מכירים את המאנצ’יז. כמובן שלפעמים מרגישים יותר רעבים מבדרך כלל, אבל אם גם לפרטנר יש מאנצ’יז אז אתם יכולים לבלוס ביחד את כל החטיפים המועדפים עליכם וליהנות מעוד אספקט שיקרב ביניכם.

6: לנסות דברים חדשים ביחד זו תמיד הרפתקה

בין אם זה לצאת לטיול או לנסות את המתקן החדש בפארק האהוב עליכם, לעשן קנאביס יהפוך כל דבר לפי אלף יותר כיף. מערכת היחסים שלכם לעולם לא תשעמם אתכם, אנחנו בטוחים שאתם מכירים את יצר ההרפתקנות שמתעורר אחרי שעישנתם איזה משהו, בכל זאת, כשמעשנים תמיד רוצים לנסות דברים חדשים.

7: יותר קל לבנות אמון

זה אומר המון שאתם סומכים על מישהו אחר מספיק כדי לצרוך קנאביס יחד איתו. כמובן שזה תלוי איפה אתם גרים, אבל ברוב המקומות קנאביס הוא עדיין לא חוקי, ולכן אתם לא תעשנו עם כל אחד. אם אתם מוצאים מישהו שאתה מרגישים בטוחים להדליק איתו ג’וינט, כנראה שמצאתם את האדם בשבילכם.

8: חופש מביקורת וחוקים

במידה ושניכם מעשנים וויד, אז די ברור ששניכם מאמינים ותומכים בקנאביס. לצערנו, אנשים רבים עדיין מתנגדים ושופטים צרכני קנאביס, למרות היתרונות המוכחים שלו. כאשר שניכם מעשנים וויד, בן או בת הזוג לא ישפטו אתכם על זה וינסו לגרום לכם להפסיק מה שלגמרי מוריד המון לחץ וסיכוי לחילוקי דעות בתוך מערכת היחסים.

9: מערכת היחסים הרבה יותר רגועה

זוגיות 4

לא רק שקנאביס גורם לכם להעריך את הדברים הפשוטים בחיים, הוא גם גורם לכם להשאר רגועים ולא להלחץ בנוגע לדברים הקטנים. כל זה יכול לעשות פלאים למערכת היחסים שלכם.

10: וויד פותח את הדלת לפעילויות נוספות

הדילמה הכי נפוצה אצל זוגות הוא להסכים על משהו לעשות. האם נלך למסעדה או לסרט? אבל אם אתם מעשנים ביחד, בטוח שאחד מכם יציע משהו יצירתי ומעניין לעשות.

יש לכם עכשיו עוד כמה סיבות טובות למה קנאביס יעזור לכם לזוגיות טובה, רק אל תשכחו לצרוך באחריות.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות