ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ארון לגידול קנאביס

פיתוח ישראלי חדש: ארון לגידול קנאביס באופן אוטומטי – מזרע לקציר ללא מגע יד אדם

שתפו את החברים

ארון לגידול קנאביס – היום (ב’) התקיים בנמל תל אביב אירוע יוצא דופן ובולט בנוף התל אביבי באמצע השבוע. כנס ‘קנאטק 2017’ – שמציג את הפיתוחים האחרונים בשוק הקנאביס בישראל ובעולם. בין המציגים בכנס היו חברות מחקר ותעשייה של קנאביס, מפתחי…

ארון לגידול קנאביס – היום (ב’) התקיים בנמל תל אביב אירוע יוצא דופן ובולט בנוף התל אביבי באמצע השבוע. כנס ‘קנאטק 2017’ – שמציג את הפיתוחים האחרונים בשוק הקנאביס בישראל ובעולם.

בין המציגים בכנס היו חברות מחקר ותעשייה של קנאביס, מפתחי מוצרים לגידול ולמיצוי שמנים, חוות גידול, ועוד חברות שמתמחות בכל התחומים של עולם הקנאביס, ולאורך היום נערכו הרצאות בנושאים שונים על ידי מיטב המומחים בענף הקנאביס בארץ ובעולם.

אחת החברות שבלטו ביומו הראשון של כנס ‘קנאטק’ היא חברה ישראלית בשם ‘seedo‘ – שמפתחת ארון גידול ייחודי שנותן לצמח את הצרכים שלו, משלב ההנבטה ועד שלב הקציר, מבלי מגע יד אדם. המוצר שהציגו ב’סידו’ (seedo) מאפשר להוציא יבול של פרחי קנאביס, מבלי להבין או להיות מומחה בגידול קנאביס. בחברה משווים את המוצר שלהם ל”מכונית ללא נהג הראשונה של תחום הגידול”.

img_main_screen

ארון הגידול מעוצב בקו נקי ואלגנטי, ואמור להשתלב ליד מכונת הכביסה שלכם או מדיח הכלים, מבלי למשוך תשומת לב מיותרת. הארון מכיל את כל האלמנטים שדרושים לגידול צמח, ומספק למעשה מערכת אקולוגית שלמה בתוך הארון האטום – מערכת מיזוג אוויר עם אספקה אוטומטית של co2, פילטר פחם למניעת ריח, ותאורת לד מתכווננת בהתאם לגובה ומצב הצמח.

חדש

אחד היתרונות של המוצר המעניין הזה הוא שאין צורך להשתמש בחומרי הדברה כלל, מפני שלמעשה החלל אטום לחלוטין ואינו מאפשר כניסת מזיקים בזמן הגידול. ארון הגידול יחסית נמוך (עד מטר וחצי) ויכול להכיל עד חמישה צמחים, שעל פי המפתחים אמורים להניב מעל ל-100 גרם תפרחת, ולכסות כבר במחזור הראשון את העלות שלו. החברה פיתחה נוסחה של דישון בקפסולות מתחלפות, שמספיקה גם למחזור הצמיחה וגם למחזור הפריחה.

יישומון (אפליקציה) שניתן להוריד למכשיר הסלולרי, מאפשר לעקוב אחר כל הנתונים שמגיעים מהצמח כמו – טמפרטורה, לחות, חומציות המים ועוד, ואף מאפשר ‘לנעול’ את דלת הארון מרחוק. המערכת עובדת באמצעות סט של 2 קפסולות דשנים, 2 בקבוקי co2, פילטר אוויר ופילטר מים, שניתנים להחלפה בהתאם לצורך. ועל פי החברה הדשנים אמורים להספיק לכמחזור וחצי של גידול.

שוחחנו עם ‘אלי שניידר’ סמנכ”ל החברה, ואחד המפתחים של המוצר, שאומר לנו כך:

ככל הנראה לא תצטרכו לפתוח את הדלת של הארון לכל אורך הגידול מההנבטה ועד לקציר, ואם בכל זאת תהיו סקרנים, תוכלו לצפות בצמח מהטלפון הסלולרי שלכם דרך מצלמה שמותקנת בתוך ארון הגידול.

למעשה הפעם היחידה שבאמת תצטרכו לפתוח את דלת הארון היא בזמן הקציר, וגם אז ניתן להעביר את הארון למצב של ייבוש חכם, ששומר על רמת הלחות והטמפרטורה האופטימליים לתהליך הייבוש.

המכשיר נוסה כבר פעמים רבות ועבר את כל הבדיקות, כך שכל בעיות הגידול נלקחו בחשבון. החברה מונה צוות 30 איש ומחזיקה מרכז אחד בחיפה, ומרכז שני בנבאדה שבארצות הברית.

לפי אלי שניידר, כבר בסוף השנה יתחיל השיווק של המוצר בפועל, ומחירו במכירה מוקדמת יעמוד על 1600 דולר, ולאחר תחילת השיווק כ-2400 דולר. ועלות של סט דשנים שיספיק למחזור וחצי של גידול יעלה בין 60 ל- 70 דולר.

לפני כשנתיים כבר הכריזה חברת Leaf הישראלית על פיתוח של מוצר דומה, והיא גם מסיימת בימים אלו את השלב האחרון בפיתוח המוצר שלהם Plug N’ Plant

שיהיה להם בהצלחה!

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 5

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. עוזי יונגר |

    אשמח מאוד לרכוש מכשיר

    1. Shay |

      מדהים וחיוני מעונין לקנות מה העלות?

  2. דרור |

    אשמח מאוד לקבל פרטים עבור מכשיר זה, מעוניין ברכישה

    1. Shay |

      מדהים וחיוני מעונין לקנות

  3. אליהו |

    אם אפשר לחזור אלי אשמח לשמוע פרטים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות