ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
באד אנד ברקפסט

באד אנד ברקפסט – פרח במקום ארוחת בוקר

שתפו את החברים

טרנד באד אנד ברקפסט (Bud & Breakfast)  צומח כמו פטריות אחרי הגשם מאז שהלגליזציה החלה להתפשט ברחבי ארה״ב ובעיקר בחוף המערבי.   אז אם אתם רוצים שהחופשה הבאה שלכם תהיה ירוקה אז דעו שהאפשרויות שעומדות בפניכם רבות. ברוב המקרים, הבעיה…

טרנד באד אנד ברקפסט (Bud & Breakfast)  צומח כמו פטריות אחרי הגשם מאז שהלגליזציה החלה להתפשט ברחבי ארה״ב ובעיקר בחוף המערבי.

Screen Shot 2016-08-04 at 1.47.04 PM

 

אז אם אתם רוצים שהחופשה הבאה שלכם תהיה ירוקה אז דעו שהאפשרויות שעומדות בפניכם רבות. ברוב המקרים, הבעיה בעישון וויד בחופשה אפילו במקומות בהם קנאביס חוקי, היא שאף מקום לא מאפשר לכם לעשות שאכטה בשקט. החוק אומר שמותר לצרוך קנאביס אך חל איסור לעשן ברחוב וגם בבתי מלון המדיניות זהה. זאת בדיוק הסיבה כי באד אנד ברקפסט היא החופשה האולטימטיבית.

Screen Shot 2016-08-04 at 1.46.09 PM

לא רק שאתם יכולים להנות מהג׳וינט שלכם בחדר, בחצר, ליד הנהר או בחווה האורגנית, המארחים שלכם יספקו לכם את החוויה הזאת. במקום קוביית השוקולד המסורתית על הכרית, תקבלו פרח ירוק יפה ורענן.

Screen Shot 2016-08-04 at 1.47.14 PM copy

 

האתר Bud and Breakfast, מספק מאגר של בתים פרטיים, חוות, דירות, קמפינג ועוד שמאפשרים לכם לעשן ואף מספקים לכם קנאביס ויכולים על פי בקשה, לספק חווית התעוררות ירוקה של Wake and Bake.

הממשק של האתר זהה לממשק של Airbnb. בוחרים את המיקום בו אתם רוצים לנפוש, (כל עוד מדובר במקום שבו הוויד חוקי) את התאריכים המבוקשים והרי לכם מאגר עם כל אפשרויות הלינה מבוססות גאנג’ה.

 

Screen Shot 2016-08-04 at 1.45.42 PM

לאחרונה מלון נורת׳ פורק 53 קיבל ביקורת מהוללת על הכנסת האורחים שלו. המלון, שהוא למעשה חווה משנות ה-30 של המאה שעברה, ממוקם ליד פורטלנד, ועבר שיפוץ ושחזור. כל חדר פונה לחווה ולנהר, דק עץ מקיף את המלון שמשרת כנקודה מושלמת להצית בו ג׳וינט.

Screen Shot 2016-08-04 at 1.45.56 PM

 

אורחים יכולים לבחור חבילת קנאביס שכוללת זנים שונים המגודלים על ידי חקלאים מקומיים.
אז אם אתם בחוף המערבי של ארצות הברית בקיץ, אולי תנסו ותספרו לנו איך היה?

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות