ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
צעדת הלגליזציה של טלגראס

“המסר יעבור דרך האף”: טלגראס תורמת מאות ג’וינטים נוספים לצעדת הלגליזציה

שתפו את החברים

צעדת הלגליזציה של רשת ‘טלגראס’ שתיערך מחר (יום ה’) בת”א, ממשיכה להתרחב ולקבל תמיכה ותרומות מהקהל, מה שהוביל לעלייה בכמות הג’וינטים וחבילות הזרעים שנתרמו למען האירוע. נכון לכעת מדובר בכמות של כ-1,650 ג’וינטים ו-200 חבילות זרעים איכותיים, שיפוזרו בין הצועדים…

צעדת הלגליזציה של רשת ‘טלגראס’ שתיערך מחר (יום ה’) בת”א, ממשיכה להתרחב ולקבל תמיכה ותרומות מהקהל, מה שהוביל לעלייה בכמות הג’וינטים וחבילות הזרעים שנתרמו למען האירוע. נכון לכעת מדובר בכמות של כ-1,650 ג’וינטים ו-200 חבילות זרעים איכותיים, שיפוזרו בין הצועדים לקראת אירוע הסיום שייערך בפארק הירקון. “מעבר למציאות שאנחנו קובעים ברגליים, נדאג שהמסר יעבור דרך האף”, מסר דובר הרשת.

מחר בצהריים יצעדו המונים בת”א את צעדת הלגליזציה השנתית המסורתית, שמתקיימת השנה בארגון ותמיכת רשת ‘טלגראס’ וצפויה להיות אחת מהגדולות ביותר שנראו בארץ עד היום, לא רק בגלל המטרה הראויה אלא בגלל העידוד האקטיבי של רבים מחברי הרשת.

בשבוע שעבר הודיעה הרשת באופן רשמי כי במשך הצעדה ואירוע הסיום שיתקיים בסיומה בפארק הירקון, יחלוקו לצועדים 1,000 ג’וינטים של קנאביס איכותי שיתפקדו בתוך “לגליזציה הלכה למעשה” וחגיגת חירותו המתקרבת של הצמח.

חוגגים לגליזציה עם אלפי ג'וינטים וזרעים
חוגגים לגליזציה עם אלפי ג’וינטים, ועוד…

אם זה לא היה מספיק כדי לשלהב את הקהל, היום בצהריים יצאה הודעה רשמית מטעם דוברות ‘טלגראס’ לפיה השיח הציבורי הרחב שנוצר סביב האירוע גרם לגל של תמיכה ותרומות שיגדילו באופן משמעותי את החתימה הירוקה שעומדת הצעדה להשאיר.

1,650 ג’וינטים ואלף זרעים – לקראת ההפתעה הגדולה

לפי הדברים שמסר לנו דובר הרשת, נכון לכרגע עומדת כמות הג’וינטים המוכנים לקראת האירוע על כ-1,650, כאשר ישנם תורמים פוטנציאליים רבים שטרם סיפקו את תרומתם ולכן המספר ממשיך לעלות כמעט מדי שעה.

מלבד משיכת קהל גדול יותר, אחת המטרות של הגדלת מספר הג’וינטים, כך לדבריו, היא “להגדיל את הענן הירוק שניצור בלב תל אביב” ולוודא שכל אחד שעוד לא שמע על האירוע או קרא עליו ברשת יוכל להבין מהר מאד במה מדובר.

“אנחנו אמנם צועדים למען לגליזציה, אבל במקביל גם לחגוג את הלגליזציה משום שהיא קיימת במישור מסוים במציאות, מול העיניים שלנו בעת שאנחנו צועדים עם קנאביס ביד”, הוא הוסיף. “בנוסף למציאות שאנחנו קובעים ברגליים, נדאג שהמסר יעבור טוב טוב דרך האף”.

מחר – צועדים וצובעים את ת”א בירוק

בנוסף למאות הג’וינטים שנתרמו מאז ההכרזה על הצעדה, כעת מודיעה הרשת כי בעת הצעדה יחולקו (“בדרכים יצירתיות”) גם מאות חבילות של זרעי קנאביס איכותיים.

לפי הפרטים שנמסרו, זרעים אלו יכולים לשמש את קהל הצועדים והחוגגים למטרותיהם האישיות, אך יהיה להם שימוש ייעודי בעת אירוע הסיום הגדול של הצעדה, שטרם קיימים פרטים נוספים לגביו מלבד העובדה שהוא “מתרכז בזרעים ועידוד גדילה”.

הצעדה תחל מחר בשעה 17:00 בכיכר רבין ותימשך לאורך רחוב אבן גבירול עד לשטח פארק הירקון, בו יתקיים אירוע הסיום. לדברי חברים ברשת ‘טלגראס’ שהודיעו על כוונתם להשתתף בצעדה, האירוע “יצבע את הרחוב בירוק ויגרום לו להריח כמו כיכר דאם באמסטרדם”.

נלחמים בחרם תקשורתי של פייסבוק

אחת הסיבות הנוספות שגרמה לחברים רבים ברשת טלגראס להירתם בצורה מיוחד לקידום האירוע, היא הקשיים בהם נתקלת הפעילות מטעמה ברשתות החברתיות השונות, עם דגש מיוחד על פייסבוק ורשת ‘אינסטגרם’ שנמצאת בבעלותה.

כחלק מאותו חרם, נגדו התבטא גם מגזין הקנאביס האמריקאי ‘היי טיימס’ שמקים כעת רשת תוכן אלטרנטיבית משלו, פייסבוק חוסמת תכנים רבים שהפיצה ‘טלגראס’ לקראת קידום האירוע, בין היתר גם סרטוני וידאו ופוסטים שיווקיים, ואפילו פוסטים שהושקע בהם מימון כספי.

נלחמים בחרם עם ג’וינטים ומטרה

הסיבה להורדה המסיבית של התכנים, שלפי דוברות הרשת החלה מיד עם התרחבות התפוצה של הפרסומים הראשונים אודות האירוע, היא כמובן התירוץ הקלאסי של פייסבוק לפיו קנאביס הוא “סם אסור ומסוכן”, אך יש לציין שעד כה התנהל עמוד הפייסבוק של הרשת כמעט באין מפריע.

“הקושי החריג להקים את האירוע הזה, שאמור להיות סמל ברור מאד של חופש וחירות הפרט, גרם לאנשים רבים לצאת מכליהם ולרצות עוד יותר שהוא יתקיים כמתוכנן”, מוסר לנו חבר בצוות דוברות הרשת. “יש הרגשה חזקה שישנם כוחות שלא רוצים לראות את האירוע הזה יוצא לפועל, אבל אנחנו מבטיחים להם שאת החופש הירוק שלנו אנחנו נקיים כל הזמן”.

בניגוד לפייסבוק, המשטרה טרם הביעה את דעתה לגבי האירוע ולא התייחסה אליו באופן רשמי, מה שאומר שככל הנראה תהיה במקום כמות מצומצמת יחסית של שוטרים, אך כמו בכל אירוע שקשור לקנאביס בישראל אף פעם אי אפשר לדעת.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 3

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אחד שיודע |

    רק כך ננצח

  2. Bat |

    איך באמת מתנהל כל העיניין מול המשטרה? הרי לפי היגיון אמורים להיות שם לפחות עשרות שוטרים לעצור אנשים על הסם המסוכן הזה..

  3. Bat |

    איך באמץ מתנהל כל העיניין מול המשטרה?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות