ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
אלף ג'וינטים - לקראת צעדת הלגליזציה של טלגראס

צעדת הלגליזציה של טלגראס – מדליקים אלף ג’וינטים בת”א

שתפו את החברים

בשבוע הבא תערוך רשת ‘טלגראס’ צעדה ברחובות ת”א למען קידום הלגליזציה, שתסתיים באירוע ישיבה המוני בפארק הירקון. במהלך האירוע יחולקו למשתתפים 1,000 ג’וינטים באיכות רפואית שנועדו לתרום לאווירה ולהפוך את הצעדה לגדולה ביותר שהייתה עד היום בישראל. בשנה האחרונה ערכה…

בשבוע הבא תערוך רשת ‘טלגראס’ צעדה ברחובות ת”א למען קידום הלגליזציה, שתסתיים באירוע ישיבה המוני בפארק הירקון. במהלך האירוע יחולקו למשתתפים 1,000 ג’וינטים באיכות רפואית שנועדו לתרום לאווירה ולהפוך את הצעדה לגדולה ביותר שהייתה עד היום בישראל.

בשנה האחרונה ערכה רשת ‘טלגראס’ מספר אירועים חברתיים בקנה מידה לא מבוטל – ביניהם “מדורת השבט” שנערכה בל”ג בעומר ומשחק המוני של חפש את המטמון – וכעת היא מכריזה על אירוע סיום הקיץ שייערך בסוף השבוע הבא.

התכנון המקורי של מנהלי טלגראס היה לערוך אירוע “ישיבה” גדול באחד מהפארקים הציבוריים בת”א, בדומה לאירועי “פיקניק קנאביס” ו”לגליזציה באחריות” שנערכו בעבר, אך לבסוף הוחלט להפוך את האירוע למשמעותי יותר על ידי פתיחתו בצעדה המונית לקידום לגליזציה.

צועדים למען לגליזציה – עם אלף ג’וינטים ביד

צעדת הלגליזציה” של טלגראס תתקיים ביום חמישי הבא (30.8) ותחל בכיכר רבין בשעה 19:00, בה יתאספו הצועדים כדי לחמם מנועים לקראת המסע הרגלי הלא ארוך במיוחד לאורך רחוב אבן גבירול ועד לגן הבנים שבתוך שטח פארק הירקון.

לנוחיות הצועדים, הכינו מארגני האירוע שרטוט מפה קליל שנועד לסייע לכל מי שרוצה לדעת את המסלול כדי להצטרף אל הצועדים באחת התחנות בדרך.

מסלול צעדת הלגליזציה של טלגראס - מכיכר רבין לפארק הירקון
מסלול הצעדה – מכיכר רבין לפארק הירקון

העיתוי של הצעדה, כך לפי דובר רשת טלגראס עמו שוחחנו, נבחר בהתאם לאישור מודל אי ההפללה של השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שכבר הפך למוכר יותר בכינוי “אלף שקל לג’וינט” על שם אחת מתוך כמה בעיות חמורות שקיימות בו ומאיימות על החופש והביטחון של צרכני הקנאביס.

בהתאם לחוק החדש שקובע כי מי שנתפס עם קנאביס (בפעם הראשונה, לפני החמרה וחזרה לפלילים) ישלם קנס של 1,000 ש”ח, החליטו מארגני הצעדה לקחת יוזמת נגד יצירתית ולהכין עבור האירוע מלאי של 1,000 ג’וינטים של קנאביס באיכות רפואית, שיחולקו לצועדים במטרה לרומם את האווירה וליצור את הצעדה הגדולה ביותר שהתקיימה בתחום הקנאביס בישראל.

בסביבות השעה 21:00 צפוים הצועדים וענני העשן להגיע לשטח פארק הירקון, בו תיערך ישיבת הסיום של הצעדה שצפויה להימשך אל תוך הלילה, וכחלק ממנה יתקיים גם מעגל עישון המוני שידאג לחיסול שאריות המתנות מהצעדה.

לוגו - טלגראס - צעדת הלגליזציה
“צרכני הקנאביס סיימו לחכות והם צועדים בעצמם ללגליזציה”

למרות שמדובר באירוע לקידום לגליזציה מלאה של קנאביס, מדגישים המארגנים כי קהל היעד שלו הוא כל צרכן קנאביס באשר הוא, ואפילו שמים דגש מיוחד על הזמנת אנשים הזקוקים לצמח למטרות רפואיות ולא מצליחים במחאתם בדרכים אחרות.

“עד היום האירועים שלנו היו באווירה של אירוע חברתי שקט, וגם הפעם לא ויתרנו על זה עם התוכניות לערוך את הישיבה של המדינה בפארק הירקון”, מסר לנו ג’אר, דובר רשת טלגראס, “אבל המסר העיקרי מאחורי האירוע הנוכחי הוא שצרכני הקנאביס בישראל ובעיקר החולים שבהם סיימו לחכות, והם צועדים בעצמם לעבר הלגליזציה”.

בהמשך לסדרת האירועים שנערכה השנה, מסר דובר הרשת כי אירועים גדולים נוספים ייערכו גם בחודשים הנותרים עד סופה וגם בשנה הבאה, כאשר ההפתעות הגדולות “כבר נמצאות בתכנון מתקדם” וחלק מהן ייחשפו בסיום האירוע הנוכחי.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 3

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. א אוהל |

    אני כל כך גאה שיש גוף בשם טלגראס.
    מה היינו עושים בלעדיהם?
    תודה רבה על כל שינוי התודעה האדיר במדינת ישראל לגבי קנאביס

  2. יאצק |

    חייבים להעיף את ארדן השקרן
    שיותר גרוע מארדואן .

  3. בכר מלי |

    מעולה צריך להמשיך את הצפת הנושא בכל מדיה אפשרית
    אלופים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות