ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

מה לא לעשות: דיווח למשטרה על מחשבות מטורפות לאחר שעישן קנאביס

שתפו את החברים

לכולנו קרה שחווינו סטלה רעה או שלקחנו כמה שאכטות יותר מדי. זה טבעי ונורמלי, גם אם לא הכי נעים. יש לא מעט דברים שניתן לעשות כשחוטפים סטלה חזקה מדי, לדווח על כך למשטרה לרוב לא נכלל ברשימה. קורה שמעשנים יותר…

לכולנו קרה שחווינו סטלה רעה או שלקחנו כמה שאכטות יותר מדי. זה טבעי ונורמלי, גם אם לא הכי נעים. יש לא מעט דברים שניתן לעשות כשחוטפים סטלה חזקה מדי, לדווח על כך למשטרה לרוב לא נכלל ברשימה.

קורה שמעשנים יותר מדי, ופרנויה היא אכן אחת מתופעות הלוואי השכיחות של קנאביס. לרוב זה מסתיים בשתיית מים, מקלחת ושינה טובה.

לעתים נדירות נדרשת עזרה מקצועית או רפואית, אבל מת’יו הוד, צעיר מהעיר ג’ונסוויל שבדרום קרוליינה, עשה את אחד המעשים המטופשים ביותר שאפשר לעשות אחרי שמתמסטלים.

הלו, משטרה? אני מסטול

בן ה-22 מדרום מזרח ארה”ב התקשר למשטרה ודיווח על “מחשבות מטורפות” שטורדות את מנוחתו לאחר שעישן כמות נכבדת של וויד.

מאחר ודרום קרוליינה נחשבת למדינה שמרנית יחסית האוסרת על שימוש בקנאביס, השוטרים לא פספסו את ההזדמנות והגיעו לביתו תוך זמן קצר.

“אתה רוצה להוביל אותנו למחבוא השני או שזה הכל?”

הוד פתח להם את הדלת עם עיניים אדומות ומבט מבוהל, הוא סיפר להם שעישן ואף הוביל אותם אל מקום המסתור שלו, שם החביא את יתר הפרחים.

מטעם משטרת מחוז יוניון (Union County) שבדרום קרוליינה נמסר כי הוד הואשם בהחזקה ושימוש בקנאביס לאחר שהודה בפניהם כי עישן וסיפר כי החל לחשוב מחשבות מטורפות.

הוד צדק. להזמין משטרה ולדווח להם שאתה מסטול מדי זו ללא ספק מחשבה מטורפת. אבל עוד יותר מטורף להוביל אותם לסטאש בו אתה מחביא את שאר החומר שלך.

כן, אתם קוראים נכון. הבחור הצעיר לא רק הודה בפניהם בעישון קנאביס, אלא גם החליט לשתף אותם במקום המסתור שלו שנמצא בתוך “מערת האדם” בה מתגורר.

כל שנותר לנו הוא לתהות מה בכלל גרם לבחור הזה לרצות לעשן קנאביס מלכתחילה, “מחשבות מטורפות” לא אמורות להיות חלק מהחוויה של הסטלה?

מה שאתם לא עושים – אל תתקשרו למשטרה

אם תשאלו אותנו, אולי כדאי להוציא לאור ספר של אתיקה וכללי התנהגות לסטלן המצוי. אם באמת היה ספר כזה, סביר להניח שהכלל הראשון בו היה לא להתקשר למשטרה.

אם זכיתם להתארגן על חומר טוב, אולי כדאי להתקשר לסוחר שלכם ולהודות לו, או סתם לחבר שיעזור לכם להוריד בכיף את ההיי ויביא איתו מאנצ’ טעים או סרט טוב.

אם אין לכם משהו חשוב להגיד, אל תחייגו 100

בכל מקרה, למשטרה לא יהיה איך לעזור, וזה רק יעלה לכם בהרבה כסף וכאב ראש. גם אם לא ייפתח לכם תיק, סביר להניח שעדיין תקבלו קנס, יערכו אצלכם חיפוש ויחרימו כל דבר חשוד שימצאו. 

למי שצועק “לא יכול להיות שזה קרה רק מעישון מריחואנה”, נספר שדווקא כן, אבל אין לשלול את האפשרות שהפרחים שעישן הוד היו מרוססים או מכוסים בחומר אחר.

בעבר דווחו אינספור מקרים בהם הפרח הנקי נמכר לצרכנים תמימים כשהוא משולב בחומרי הדברה, אמפטמינים, סמים פסיכודליים, מתכות ועוד, מה שיכול להסביר תופעות לוואי שונות כגון עייפות קיצונית, אנרגיה פתאומית וכן חזיונות ומחשבות כמו של הוד.

אגב, אם אתם תוהים מה עלה בגורלו של מת’יו המסכן, הוא קיבל קנס על החזקה ושימוש בקנאביס ונלקח על ידי השוטרים לבדיקה רפואית, רק ליתר ביטחון. כמובן שהכל היה בסדר והוא שוחרר לביתו תוך זמן קצר.

למקור מאתר “foxcarolina.com”.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות