ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
טומי צ׳ונג

צ׳ונג, טומי צ׳ונג – כמה עובדות מעניינות

שתפו את החברים

טומי צ׳ונג חגג 78 אביבים השבוע (24.5.1938) וזאת סיבה מספיק טובה לעשן משהו לכבודו ולהציג בפניכם כמה עובדות חשובות ומשעשעות עליו.   אם אתם קוראים שורות אלה ואין לכם מושג על מי אנחנו מדברים, אתם כנראה לא נכנסים לקטגוריית הסטלנים…

טומי צ׳ונג חגג 78 אביבים השבוע (24.5.1938) וזאת סיבה מספיק טובה לעשן משהו לכבודו ולהציג בפניכם כמה עובדות חשובות ומשעשעות עליו.

 

אם אתם קוראים שורות אלה ואין לכם מושג על מי אנחנו מדברים, אתם כנראה לא נכנסים לקטגוריית הסטלנים הוותיקים. צ׳ונג הוא מחלוצי הסטלנים במדיה, והביא יחד עם צ׳יץ׳ מרין את סדרת סרטי הפולחן צ׳יץ׳ וצ׳ונג, שהראשון שבהם, ׳גלגל אותה׳, יצא ב-1978. אחריו הגיעו עוד שבעה סרטים נוספים.

 

צ׳ונג שיחק את ליאו בסדרה ״שנות ה-70״, דמות שמבוססת על דמותו, היפי בסדרה דארמה וגרג, היה אמור לתרום את קולו לשנזי ממלך האריות אבל לבסוף הוחלט על דמות נשית. צ’ונג תרם את קולו יחד עם הפרטנר שלו צ׳יץ׳ בפרק בסאות׳ פארק Cherokee Hair Tampons“, כמו כן בסימפסונים בפרק “A Midsummer’s Nice Dream“. ושבר את השיא כרקדן המבוגר ביותר שהגיע לגמר ברוקדים עם כוכבים האמריקאי.

 

מעבר לתרומתו בתעשיית הבידור, צ׳ונג תרם גם לקהילת העסקים הסטלנית. הוא מכר באינטרנט באנגים מזכוכית, מה שהביא לכליאתו במבצע משטרתי שעלותו היתה לא פחות מ-12 מיליון דולר. הוא בילה תשעה חודשים בתא מאסר ושותפו לתא היה לא אחר מג׳ורדון בלפורט, הלוא הוא הזאב מוול סטריט.

 

צ׳ונג עישן עם כולם כולל ארנולד שוורצנגר, קרים עבדול ג׳בר, ג׳ימי הנדריקס, מיק ג׳אגר, רוד סטוארט ועם כל החיפושיות חוץ מפול, ולזה יש עדיין סיכוי…
יאללה, אז תרימו איזה פרח ליום הולדתו של האיש והאגדה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות