ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מדיניות הסמים של פורטוגל

קולורדו עושה את זה נכון

שתפו את החברים

הכלכלה בקולורדו ממשיכה בעקבות הלגליזציה של קנאביס. בחודש יולי האחרון נשברו שיאי המכירות של  2014 השנה בה נעשתה לגליזציה מלאה. מדינת קולורדו הכניסה $122.7 מיליון דולר בחודש יולי בלבד, מדובר בעלייה של 27% מחודש יוני.   קולורדו הפכה לדוגמא האולטימטיבית…

הכלכלה בקולורדו ממשיכה בעקבות הלגליזציה של קנאביס. בחודש יולי האחרון נשברו שיאי המכירות של  2014 השנה בה נעשתה לגליזציה מלאה. מדינת קולורדו הכניסה $122.7 מיליון דולר בחודש יולי בלבד, מדובר בעלייה של 27% מחודש יוני.

 

קולורדו הפכה לדוגמא האולטימטיבית של איך שוק קנאביס אמור להיראות. המדינה משקיעה במערכת החינוך, בתכניות רווחה וועדות שימור. שוק הקנאביס לבדו שינה את כלכלת המדינה שבעבר הלא רחוק היתה בגירעון.

 

שיא הרווחים מיוחס לתיירות שפקדה את קולורדו הקיץ, שנחשבת ליעד מרגיע במיוחד ודי ברור מדוע. מה גם שהחוק מאפשר היום למבקרים לרכוש עד 30 גרם קנאביס לאדם ליום וזה מין הסתם, הגדיל המכירות באופן דרסטי.

 

מינואר עד יולי 2016 שוק הקנאביס בקולורדו גרף $720.4 מיליון במכירות, $465 מיליון מתוכם על מכירות קנאביס לשימוש פנאי. אם קצב המכירות ימשיך כך זאת הולכת להיות שנת הקאנביס הרווחית ביותר של קולורדו.
אנחנו בינתיים, נמשיך לשבת בחושך להצית ג׳וינט בסתר ולחלום על היום שזה יגיע גם אלינו.

 

 

 

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות