ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
גידול קנאביס ביתי - קורס גידול

קורס גידול מקצועי – החלה הרשמה למחזור החדש

שתפו את החברים

קורס גידול, הביקוש למסלולי לימודים הכוללים ידע מעשי ומקצועי בתחום הגידול הביתי של צמח הקנאביס עולה בהתמדה, והמסלול הראשון  מסוגו נפתח כעת לקהל הרחב. ‘המרכז ללימודי קנאביס’ ומגזין ‘קאנה’ פותחים מחזור שני של קורס מקצועי לגידול קנאביס ביתי – במערך…

קורס גידול, הביקוש למסלולי לימודים הכוללים ידע מעשי ומקצועי בתחום הגידול הביתי של צמח הקנאביס עולה בהתמדה, והמסלול הראשון  מסוגו נפתח כעת לקהל הרחב. ‘המרכז ללימודי קנאביס’ ומגזין ‘קאנה’ פותחים מחזור שני של קורס מקצועי לגידול קנאביס ביתי – במערך מורחב של 5 שיעורים (26 שעות אקדמאיות) – במחיר שווה לכל כיס. השיעורים יתקיימו בחודשים פברואר ומרץ, במרכז ההדרכות ‘שביט’ ברמת גן.

קורס גידול, שמשכיל את הציבור הרחב בשיטות השונות לטיפוחו של הצמח האהוב, הוא דבר שעד לאחרונה היה נשמע כמו חלום רחוק של לגליזציה. המצב בשטח הוא אמנם גרסה לא ברורה של אי הפללה, אבל מבחינתנו לגדליזציה זה כאן.

הקורס לגידול וצריכה אחראית של קנאביס, שנוסד על ידי ‘המרכז ללימודי קנאביס‘ בשיתוף קאנה, מתוך חזון לאפשר לקהל הרחב להכיר לעומק את הצמח המופלא וללמוד את הידע המקצועי והפרקטי הדרוש לגידולו הביתי – יוצא במחזור שני שיחל בשבוע הבא.

קורס גידול קנאביס מקצועי – מחזור שני נפתח

לאחר שהמחזור הראשון של הקורס הסתיים בתפוסה מלאה, החלה כעת ההרשמה למחזור השני והמורחב – בהיקף של 5 ימי לימוד (26 שעות אקדמאיות) – שיעסוק כולו בגידול קנאביס ביתי, על שלל הדקויות והכישורים הנדרשים מהמגדל המתחיל והמקצועי כאחד.

חמשת השיעורים של המחזור השני יתקיימו גם הם במרכז ההדרכות ‘שביט’ (רחוב בצלאל 8 רמת-גן) בין השעות 17:00-21:00, וניתן להירשם גם לכל אחד מהם באופן פרטני (99 ש”ח לאדם). מי שיסיים בהצלחה את כל השיעורים (420 ש”ח) יהיה זכאי לקבל תעודת ‘מגדל פנים מוסמך – רמה 1’ מטעם ‘המרכז ללימודי קנאביס’.

הרצאות הקורס יועברו על ידי יאיר רביב ופלג פסטיג, מייסדי ‘קאנה’ וכותבי “המדריך הישראלי לגידול קנאביס“, בשיתוף 2 מרצים אורחים.

קורס גידול – שיעור ראשון – 21.2.18 – ‘מבוא לגידול קנאביס

שיעור יסודי הכולל את כל המידע הדרוש כדי לתכנן, להקים ולתפעל חלל גידול ביתי לטיפוח צמחי קנאביס, תוך היכרות בוטנית עם צמח הקנאביס עצמו ותנאי הגידול המיטביים שלו.

מודעה - שיעור 1 מתוך 5 - קורס גידול קנאביס (המרכז ללימודי קנאביס)

מלבד הידע התיאורטי ומגוון הטכניקות, השיעור יכלול גם הדגמה חיה ומלאה של הקמת חלל גידול ביתי, במהלכה יוצג כל הציוד הדרוש לתהליך ההקמה לצד מידע מקצועי והכוונה מדויקת אודות תהליך הגידול השוטף במרחב הביתי, וכן עיסוק בתיאוריה מאחורי גידול קנאביס, הסיבות בגינן מתרחבת תופעת הגידול הביתי בישראל והפילוסופיה החברתית של שימוש אחראי בקנאביס.

קורס גידול – שיעור שני – 26.2.18 – ‘ארבעת האלמנטים

שיעור תאורטי מעמיק ומקיף העוסק בכל המידע הקשור ל-4 האלמנטים הראשיים של גידול קנאביס: אור, אדמה, אוויר ומים. שיעור זה מכסה את יסודות הגידול על בוריים, מהבסיס התפעולי השוטף ועד הטכניקות והשיטות המתקדמות.

מודעה - שיעור 2 מתוך 5 - קורס גידול קנאביס (המרכז ללימודי קנאביס)

לצד המידע הבסיסי הרב שחיוני למגדל המתחיל, יעסוק השיעור גם בחומרים מקצועיים יותר – מחקר מדד החומציות ועד אופטימיזציה של לחות – בהיקף חומר נרחב

קורס גידול – שיעור שלישי – 7.3.18 – ‘מנביטה ועד צמיחה

שיעור ייעודי הכולל את כל המידע הנוגע לטיפול ותחזוקת הצמח בשלבי הנביטה והצמיחה (גדילה) של הצמח, מתחילת חייו כזרע או ייחור, ועד הגעתו לשלבי הצמיחה הסופיים לפני מוכנותו לפריחה וקציר.

מודעה - שיעור 3 מתוך 5 - קורס גידול קנאביס (המרכז ללימודי קנאביס)

השיעור יכלול הדרכה מלאה בנושא התמודדות עם מזיקים ומחלות בשלבי הצמיחה השונים, וכן הדגמה והתנסות בטכניקות אימון שונות – כולל אימון בלחץ נמוך (LST), קיטומים, יישור ראשים והסרת עלים (‘לוליפופ’).

קורס גידול – שיעור רביעי – 14.3.18 – ‘קוצרים את הפירות

שיעור מסכם הכולל את כל המידע הנוגע להכנת הצמח במהלך השלב המהנה והריחני ביותר בחייו, בדרך לקציר עסיסי – מהכנה נכונה לתחילת הפריחה ועד זיהוי רגע הפריחה האופטימלי לתחילת הקציר.

מודעה - שיעור 4 מתוך 5 - קורס גידול קנאביס (המרכז ללימודי קנאביס)

השיעור יכלול הדרכה מלאה בנושא טכניקות קציר יעילות, טרימינג (קיצוץ עלים) מקצועי ונקי, וכן ייבוש ויישון קנאביס לטווח הארוך במטרה לשיבוח היבול.

קורס גידול – שיעור חמישי – 21.3.18 – ‘מיצויי קנאביס

שיעור מקיף בנושא מיצויי קנאביס, הכולל את הכרת כל מיצויי הקנאביס השונים, שיטות ההפקה באמצעותן הם מופקים, השימו המגוון בהם בעולם הפנאי והרפואה ושיטות הצריכה האופטימליות לשימוש בהם.

מודעה - שיעור 5 מתוך 5 - קורס גידול קנאביס (המרכז ללימודי קנאביס)

השיעור כולל גם סקירה פרקטית (כולל בסיס כימי) של תהליך מיצוי החומרים הפעילים בצמח הקנאביס (קנבינואידים), האופן שבו מתגבשים המיצויים השונים והנגיעה שיש לתחום זה בהיבט הטיפול הרפואי.

בתחום הרפואי מרצה משה מנקין, מוביל קהילת המטופלים הישראלית בשמן RSO לטיפול בסרטן – אודות יתרונותיו הרפואיים של הטיפול בשמן קנאביס מרוכז, קהילת המטופלים שפועלת בארץ, מקומו של הטיפול ברפואה המודרנית והתנועה העולמית של טיפול בסרטן באמצעות שמן קנאביס.

קורס גידול – פרטי הצטרפות והרשמה

כל השיעורים ייערכו בימי רביעי, מלבד השיעור השני שייערך ביום שני (26.2), כולם בין השעות 17:00-21:00 במתכונת קורס ערב.

ההרשמה למחזור השני של הקורס כבר נפתחה, וכעת ניתן להירשם באמצעות יצירת קשר עם המרכז דרך עמוד הפייסבוק או באמצעות הרשמה טלפונית במספר 050-6622448.

המעוניינים להשתתף בקורס כולו (תנאי לקבלת תעודה) יכולים להירשם מראש ל-5 השיעורים במחיר מוזל של 420 ש”ח בלבד, כשמחיר ההשתתפות בכל אחד משיעורי הקורס באופן נפרד הוא 99 ש”ח לאדם לכל שיעור.

בשל הצורך במסגרת לימודית שקטה ומצומצמת שתאפשר לימוד מהנה והעמקה יסודית בחומר הנלמד, ההרשמה לכל אחד מימי הקורס מוגבלת ל-60 נרשמים בלבד, ולכן צפויה להיסגר כבר בקרוב.

סילבוס הקורס המלא ישלח באופן פרטני לנרשמים. לפרטים ועדכונים נוספים ניתן לפנות למרכז ללימודי קנאביס, בטלפון או באמצעות דף הפייסבוק.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 4

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. עוד אחד שעקצתם |

    חבורה של אפסים

    1. pelegf |

      אפס הוא מי שמגיב בטוקבק ללא זיהוי, וגם משקר

  2. אמא שלך |

    רואים את המתחרים שלכם ומעתיקים, איזה אפסים

    1. pelegf |

      קורס גידול הקנאביס הראשון בישראל, הרבה לפני שהוצע איזשהו קורס גידול אחר בישראל, מבוסס על המדריך הישראלי לגידול קנאביס, של יאיר רביב ופלג פסטיג, ספר גידול הקנאביס הראשון והיחידי בישראל.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות