ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

קמפיין חדש נגד תרופות מרשם: “תנו סמים וקבלו במקומם קנאביס”

שתפו את החברים

טרייד אין בריא: חברה לגידול קנאביס ממדינת אורגון, ארה”ב, יצאה בקמפיין ייחודי לטובת המאבק בנזקי תרופות המרשם וחומרים אופיאטים אחרים, במסגרתו כל אדם שיביא לחברה סמים ותרופות מכל סוג שהוא יקבל תמורתם קנאביס בחינם. “כלל הדיווחים והמחקרים מראים כי תכניות…

טרייד אין בריא: חברה לגידול קנאביס ממדינת אורגון, ארה”ב, יצאה בקמפיין ייחודי לטובת המאבק בנזקי תרופות המרשם וחומרים אופיאטים אחרים, במסגרתו כל אדם שיביא לחברה סמים ותרופות מכל סוג שהוא יקבל תמורתם קנאביס בחינם. “כלל הדיווחים והמחקרים מראים כי תכניות קנאביס חוקי הקיימות במדינות מסוימות גרמו לירידה בהתמכרות הציבורית לאופיואידים,” מסר מנכ”ל החברה, המעודד חברות קנאביס רפואי אחרות להצטרף למאבק.

חברה לגידול קנאביס רפואי ממדינת אורגון, ארה”ב, יוצאת במבצע חסר תקדים ומהפכני מבחינה חברתית, בריאותית, ותפיסתית כנגד הנזקים של “הסמים האמיתיים”, הלא הם החומרים האופיאטים ותרופות המרשם.

טרייד אין: סמים תמורת קנאביס

חברת ‘Kaya Holdings Inc’ (סימול KAYS), שהייתה חברת הקנאביס הראשונה במדינת אורגון להפוך לציבורית ולהיסחר בבורסה, יצאה בתחילת השבוע במבצע איסוף של תרופות מרשם ממכרות ומסוכנות מבתי האזרחים.

קמפיין האיסוף מתנהל תחת הכותרת “טרייד אין: סמים תמורת קנאביס”, ובמהלכו מזמינה החברה את האזרחים לתרום כמה שיותר תרופות מסוכנות וממכרות, שיעברו לאחסנה או להשמדה, ולקבל במקומם קנאביס רפואי איכותי בחינם.

מטרת הקמפיין, כך לפי הצהרות שמסרה החברה לתקשורת, היא לספק לטופלים ולמכורים אפשרות וכלים לעשות צעד גדול בדרך לגמילה ולחזרה לאורח חיים בריא ותקין.

סמים אופיואידים מול קנאביס - יש סמים ויש סמים
סמים תמורת קנאביס – קמפיין יצירתי לצמצום כמות מקרי המוות

הקמפיין היצירתי החדש של החברה החל בתגובה להצהרותיו של הנשיא האמריקאי דונאלד טראמפ , המנהל בחודשים האחרונים מלחמה פומבית כנגד נזקיהן של תרופות המרשם שכוללת בין היתר את ההכרה בהן כמגפה לאומית. מגפת האופיאטים גובה בכל יום את חייהם של כ-91 אמריקאים, בחישוב פשוט שאינו כולל את כל הנזקים ההיקפיים שנגרמים למכורים שאינם מתים, לבני המשפחה של המכורים, לתפוקה הציבורית, למעגלי השיוך הרחבים ולקהילה כולה.

קנאביס הוא פתרון למשבר האופיאטים

קרייג פרנק, מנכ”ל חברת KAYS יצא בהצהרה במהלך מסיבת העיתונאים שליוותה את פתיחת הקמפיין החדש, בה הוא הצהיר כי בכוונתו להירתם למאבק, להרים את הכפפה ולתרום את חלקו במשימה המשותפת לטיפול בהתמכרויות ומקרי המוות ממנות יתר של תרופות המרשם.

בהצהרתו התייחס פרנק למחקר שהראה את הקשר בין שימוש בקנאביס לבין הפחתת מקרי המוות כתוצאה מאופיאטים, וטען כי טיפול בקנאביס רפואי מסייע בצורה משמעותית לצמצום הצורך הציבורי באופיאטים.

עוד התייחס פרנק להצהרותיו של טרמפ ולדיווחים השונים מכל רשתות החדשות המובילות לרבות ‘NBC’, ‘US News’, ו-‘CNN’, בכולן נראים לדבריו אותם הנתונים בבירור: מדינות אשר הסדירו את חקיקה אחראית של לגליזציית קנאביס במודל כזה או אחר, הצליחו להפחית בצורה משמעותית את כמות מקרי המוות כתוצאה משימוש באופיואידים (אופיאטים מעובדים).

המחקרים מראים – במדינות הלגליזציה מת אדם אחד פחות בכל חודש מתרופות מרשם

“כלל הדיווחים והמחקרים מראים כי תוכניות קנאביס חוקי הקיימות במדינות מסוימות גרמו לירידה בהתמכרות הציבורית לאופיואידים,” סיכם פרנק את הבסיס למדיניות החדשה של החברה. “חלק מהמדינות דיווחו על שיעור מדהים של ירידה שהגיע עד כדי 25% מכלל מקרי המוות.”

בסיום דבריו ציין פרנק כי מטרתה העיקרית של החברה היא לסייע לקהילה ולספק לה פתרונות רפואיים אלטרנטיביים, והבהיר כי לדעתו חברות קנאביס באשר הן יכולות בקלות להיות חלק מהפתרון למשבר האופיאטים העולמי.

יוזמות נוספות כדוגמת הקמפיין החדש, באם יתרחבו בארה”ב כולה, לא רק יכולות לקדם פתרון לאחת המגפות המודרנית המסוכנות ביותר, אלא גם לשפוך אור נוסף על סגולותיו הרפואיות האמיתיות של הקנאביס ובכך לקדם מהלך של לגליזציה פדרלית מלאה שיחייב את כלל מדינות ארה”ב ובהמשך את העולם המערבי כולו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות